Wil je zo graag roken dan? tis alleenmaar goed dat ze je tegenhoudtquote:Op zondag 17 juli 2005 19:02 schreef Brechtje het volgende:
Ik rook(te)wel eens, maar me moeder heeft me altijd betrapt, b.v met me vriendin.
En het mag niet, ze gaat helemaal over de rooie. En ze rookt zelf ook?
Daarom, misschien.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:02 schreef Brechtje het volgende:
En ze rookt zelf ook?
welkom in de echte wereldquote:Op zondag 17 juli 2005 19:02 schreef Brechtje het volgende:
Ik rook(te)wel eens, maar me moeder heeft me altijd betrapt, b.v met me vriendin.
Ja, mijn vader rookt ook. Maar ik begrijp het wel.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:02 schreef Brechtje het volgende:
* Renesite met peuk in bek.quote:
Nou ja, volgens mij ziet niemand die niet rookt er voordelen in.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:05 schreef Snqqpy het volgende:
Ohja, het is duur en je gaat ervan stinken.
Alleen maar nadelen.
Gamen kan ook gezellig zijn, en is ontspannendquote:Op zondag 17 juli 2005 19:20 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Nou ja, volgens mij ziet niemand die niet rookt er voordelen in.
Maar goed, het kan heel ontspannend zijn, en rustig. Gezellig ook, met vrienden.
Maar ja, het blijft natuurlijk een slechte gewoonte.
Vreemd, gamen werkt bij mij juist vaak frustrerend.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:22 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Gamen kan ook gezellig zijn, en is ontspannend.
Jep, maar proberen kan geen kwaadquote:Op zondag 17 juli 2005 19:03 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Wil je zo graag roken dan? tis alleenmaar goed dat ze je tegenhoudt
Hoi.quote:
Die Yvonne ook hequote:Op zondag 17 juli 2005 19:02 schreef Brechtje het volgende:
Ja dat het zo duur is heeft mij ook tegen gehouden.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:44 schreef S-Two het volgende:
Toen ik 14/15 was rookte wel eens enzo, maar vind er nu eigenlijk weinig meer aan (is me ook veels te duur). Weet eigenlijk niet of mn ouders het weten, volgens mij niet.
Idd, ik hou nou al haast geen geld overquote:Op zondag 17 juli 2005 19:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja dat het zo duur is heeft mij ook tegen gehouden.
quote:Op zondag 17 juli 2005 19:53 schreef darkskedar het volgende:
ik rook niet, ik ga het ook niet doen
Zo denk ik er ook overquote:Op zondag 17 juli 2005 19:57 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik ook niet en ben niet van plan te gaan beginnen ook.
Dat is waar, maar vind je het echt lekker? Ik kan het mij niet voorstellenquote:
Je kan ook gezellig bier gaan drinken met vrienden en dat werkt ook erg ontspannend! En dat is een stuk minder schadelijk dan roken, of je moet 2 kratten per dag weg drinken ofzo...quote:Op zondag 17 juli 2005 19:20 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Maar goed, het kan heel ontspannend zijn, en rustig. Gezellig ook, met vrienden.
gezellig kan ook zonder sigaretten hoorquote:Op zondag 17 juli 2005 19:20 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Inderdaad. Pak er gewoon een dikke joint bij.quote:Op zondag 17 juli 2005 21:41 schreef no1uknow het volgende:
[..]
gezellig kan ook zonder sigaretten hoor![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, ja dat had ik ze eigenlijk moeten zeggen toen.quote:Op zondag 17 juli 2005 21:30 schreef Crazyivan het volgende:
Waarom gooiden ze die pakjes in de plee dan raakt ie toch verstopt en dat is slecht voor het mileu.
Wist je trouwens dat dat de slechtste stimulans is die ouders een kind kunnen geven? Het feit dat het niet mag en er een hoge beloning tegenover staat betekend voor een kind dat het dus heel lekker moet zijn. Anders zou er tenslotte niet met honderden zoniet duizenden euro's gestrooid worden.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:40 schreef Sylvana het volgende:
Ik had een deal met me vader. Als ik tot me 18e niet rookte dan kreeg ik 1000 gulden en als ik tussen me 18e en 21e begon met roken dan moest ik het weer teruggeven. Ik ben nu 18 en heb 500 euro gekregen, en ben nog steeds niet van plan om te gaan roken
Nog even doorgaan.. dan komt dat vanzelf.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:08 schreef TheSorrow het volgende:
Ik rook niet continu, voornamelijk met uitgaan ofzo, ik heb niet de neiging van 'oh ik moet nu een peuk' ... dus meer een soort van gezelschapsroker
het is stoer en lekker, alleen maar voordelenquote:Op zondag 17 juli 2005 19:05 schreef Snqqpy het volgende:
Ohja, het is duur en je gaat ervan stinken.
Alleen maar nadelen.
$shocksites = "tubgirl.com","hai2u.com";quote:Op maandag 18 juli 2005 15:43 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
het is stoer en lekker, alleen maar voordelen
Als ouder (mag ik hier wel komen) vraag ik me af: als ik het toe zou staan, wordt het dan inderdaad onaantrekkelijker?quote:Op maandag 18 juli 2005 11:37 schreef Fixers het volgende:
Ik mocht altijd roken van mijn ouders, dat zou absoluut geen probleem geweest zijn. Ze geven zelf immers het slechte voorbeeld. Ik zou alleen zelf dat spul moeten gaan kopen. Ja dan is het niet stoer meer, als het mag. Dus ben er maar nooit aan begonnen. Maar goed had ook altijd een hekel aan die stoere sjonnies voor de deur van de dorpsmavo die heel stoer aan het roken waren.
Zelf doorgaan met roken en wachten tot je longkanker hebt of een longemfyseem, als ze dan zien hoe dat is laten ze het wel uit dr hoofd denk ikquote:Op maandag 18 juli 2005 15:59 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Als ouder (mag ik hier wel komen) vraag ik me af: als ik het toe zou staan, wordt het dan inderdaad onaantrekkelijker?
En aan alle pubers met rokende ouders: vind je het stoer, zo'n stinkende volwassene, die hijgend door het leven gaat met zo'n smerig rokershoestje?
By the way: ik heb van zijn 16e tot mijn 41e gerookt, dus wie ben ik om foei te roepen... Maar ik vraag me af wat DE manier is om je kinderen te ontmoedigen qua roken, zónder te verbieden...!
Ik denk dat je ze moet confronteren met de nadelen, maar het ze idd niet moet verbieden.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:59 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Als ouder (mag ik hier wel komen) vraag ik me af: als ik het toe zou staan, wordt het dan inderdaad onaantrekkelijker?
En aan alle pubers met rokende ouders: vind je het stoer, zo'n stinkende volwassene, die hijgend door het leven gaat met zo'n smerig rokershoestje?
By the way: ik heb van zijn 16e tot mijn 41e gerookt, dus wie ben ik om foei te roepen... Maar ik vraag me af wat DE manier is om je kinderen te ontmoedigen qua roken, zónder te verbieden...!
quote:Op zondag 17 juli 2005 19:53 schreef darkskedar het volgende:
ik rook niet, ik ga het ook niet doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |