Volkomen offtopic en daarvoor mijn nederige excuses:quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:21 schreef DennisMoore het volgende:
Opleidingsniveau zal vast ook wel wat meespelen.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:35 schreef Kreator het volgende:
Ja ik ken dus ook een man, en toen hij bij mij op bezoek kwam was hij ineens homo. Nou, en toen gingen we bier drinken.
Non-issuequote:Op zondag 17 juli 2005 18:16 schreef DennisMoore het volgende:
Als een bekende ineens homo blijkt te zijn...
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:37 schreef Esto het volgende:
Nee! Ga er niet anders tegen aan kijken.. Hij is en blijft een mens en het maakt dan toch niet uit of je op jongens of meisjes valt?Ze moeten hem maar nemen.
Haha, lolbroekquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:41 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wat overdreven hoor.
en het leuke is dat je nu ook tijdens het winkelen allerlei tips over anale seks kunt uitwisselen!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:35 schreef Chanty het volgende:
Een aantal maanden geleden vertelde een vriend me dat hij homo is. Ben ik anders tegen hem aan gaan kijken? Ja, maar in positieve zin. Hij is nu namelijk eindelijk gelukkig met zichzelf en zijn leven en dat straalt hij ook uit. Ben gewoon enorm blijj voor hem dathij nu goed in zijn vel zit, maar verder is hij voor mij nog altijd dezelfde goede vriend en dat geldt ook voor al mijn andere vrienden die hij het heeft verteld.
Hoezo? praat jij als hetero dan ook continu over alles wat jij in bed uitspookt? Zielig hoor al die belachelijke vooroordelen uit de kast halen... en ook zo origineelquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:44 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
en het leuke is dat je nu ook tijdens het winkelen allerlei tips over anale seks kunt uitwisselen!
Nee, maar ik ben dan ook geen homo.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:53 schreef Chanty het volgende:
[..]
Hoezo? praat jij als hetero dan ook continu over alles wat jij in bed uitspookt?
Zij komen toch ook uit de kast?quote:Zielig hoor al die belachelijke vooroordelen uit de kast halen...
En als je nu pedofiel bent? Dan ben je waarschijnlijk niet meer zo ruimdenkend.quote:en ook zo origineel
Dat iedereen maar trots mag zijn op zijn geaardheidwat deze ook moge zijn.
nee idd en daar kan ik nu een hele mooie discussie met over gaan voeren maar daar is dit topic niet voorquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:14 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben dan ook geen homo.
[..]
Zij komen toch ook uit de kast?
[..]
En als je nu pedofiel bent? Dan ben je waarschijnlijk niet meer zo ruimdenkend.
quote:Op zondag 17 juli 2005 18:18 schreef Moonah het volgende:
Nah, politiek correct inkoppertje: Neuh, lijkt me niet.
Meen ik ook hoor.![]()
Waar baseer jij die overtuiging op? Als dat op de bijbel is moet je homoseksualiteit ook verwerpen.quote:
Jij dronk bier en ik Martini ijs hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:35 schreef Kreator het volgende:
Ja ik ken dus ook een man, en toen hij bij mij op bezoek kwam was hij ineens homo. Nou, en toen gingen we bier drinken.
Valt me nogal mee eigenlijk.quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:44 schreef Jacqueline50 het volgende:
ik kwam toevallig op dit topic, ben er een beetje vluchtig doorheen aan het lezen en het valt me op dat veel mensen bevooroordeeld zijn tegen homo's en potten.
Er wil nog wel eens een gedaante en persoonlijkheid verandering optreden als een homo uit de kast komt.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:17 schreef het.ismij het volgende:
lekker belangrijk of iemand homo of hetero is,.. *NOT*
Het blijft dezelfde persoon,..
oke punt waard,..quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:13 schreef Monus het volgende:
[..]
Er wil nog wel eens een gedaante en persoonlijkheid verandering optreden als een homo uit de kast komt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |