Ik vind het wel nodig dat je gewoon met de gebruikelijke gesprekken mee kunt doen. Wat je het weekend gedaan hebt, etc. En daarbij hoort ook dat men meestal wel weet of iemand vrijgezel is, of een relatie heeft...quote:Op zondag 17 juli 2005 19:27 schreef Monus het volgende:
Maar is het nodig dat mensen op het werk weten dat je homo/hetero bent?
Ik zeg 'indien nodig'. Dat doe ik uiteraard niet ongevraagd, tenzij ik erg close ben met betreffende persoon en weet dat hij het niet trekt.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:28 schreef Monus het volgende:
Zal hij daar ook op zitten wachten, andere mensen die zich er mee bemoeit?
Daar heb je wel gelijk in. Geforceerde geheimzinnigheid is niet leuk.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik vind het wel nodig dat je gewoon met de gebruikelijke gesprekken mee kunt doen. Wat je het weekend gedaan hebt, etc. En daarbij hoort ook dat men meestal wel weet of iemand vrijgezel is, of een relatie heeft...
Het is anders zo'n geforceerd geheimzinnig doen, terwijl de rest uitgebreid de verjaardagen van gezinsleden bespreekt... Bijvoorbeeld.
Types die in de blote kont op een bootje in een Amsterdamse gracht zouden willen staan.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:32 schreef TheDon1985 het volgende:
Wat wordt er verstaan onder 'foute homo'![]()
Hetero's zien soms niet in hoe vaak dergelijke zaken in gewone gesprekken aan de orde komen. Je moet idd vreselijk geforceerd gaan doen als je niet wilt dat mensen het weten. Stel je als analogie voor dat je getrouwd bent en niet wilt dat je collega's dat weten.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:30 schreef DennisMoore het volgende:
Ik vind het wel nodig dat je gewoon met de gebruikelijke gesprekken mee kunt doen. Wat je het weekend gedaan hebt, etc. En daarbij hoort ook dat men meestal wel weet of iemand vrijgezel is, of een relatie heeft...
Het is anders zo'n geforceerd geheimzinnig doen, terwijl de rest uitgebreid de verjaardagen van gezinsleden bespreekt... Bijvoorbeeld.
Goeie analogie inderdaad.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hetero's zien soms niet in hoe vaak dergelijke zaken in gewone gesprekken aan de orde komen. Je moet idd vreselijk geforceerd gaan doen als je niet wilt dat mensen het weten. Stel je als analogie voor dat je getrouwd bent en niet wilt dat je collega's dat weten.
nou, als hij zichzelf eerst voordeed als een stoere womanizer oid..dan zou ik weinig met zo een onzeker persoon te maken willen hebbenquote:Op zondag 17 juli 2005 19:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Als 'ie eerst niet eens uit de kast durfde te komen, dan zal 'ie zich wel helemaal niet hebben 'lopen profileren'...
Denk dat er maar heel weinig mensen zijn die dat doen... Dan maak je het namelijk wel érg moeilijk voor jezelf om überhaupt ooit uit de kast te komen.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:44 schreef Bennie_K het volgende:
nou, als hij zichzelf eerst voordeed als een stoere womanizer oid..dan zou ik weinig met zo een onzeker persoon te maken willen hebben![]()
dat is precies mijn ervaring ook. maar ik spreek uit maar één gedetacheerde ervaring. was een ontwerp/desing/architectenbureau. gerund door een homoseksueel, de tweede man was homoseksueel, op elke managementfunctie zat een hs, op de werkvloer was het 40% denk ik. anyhow. als hetero is dat juist heerlijk, maar onderling was er een verbeten competitie gaande idd. wow!quote:Op zondag 17 juli 2005 19:29 schreef Tarak het volgende:
[..]
Ik heb zelf weleens in de indruk dat je er dan vrij makkelijk door kan laveren omdat heteromannen minder competitief naar homomannen zijn. De competitie tussen homoseksuele collega's is echter wel weer enorm hoog. Maar dit kan projectie mijnerzijds zijn.
Waarom dat?quote:Op zondag 17 juli 2005 19:51 schreef TheDon1985 het volgende:
Heb net even gebeld en met zijn toestemming een foto van hem naar m'n fotoboek ge-upload...
quote:Op zondag 17 juli 2005 18:19 schreef zoalshetis het volgende:
"als ie maar met zijn vieze klauwen van mijn reet afblijft!!"
quote:Op zondag 17 juli 2005 19:48 schreef zoalshetis het volgende:
dat is precies mijn ervaring ook. maar ik spreek uit maar één gedetacheerde ervaring. was een ontwerp/desing/architectenbureau. gerund door een homoseksueel, de tweede man was homoseksueel, op elke managementfunctie zat een hs, op de werkvloer was het 40% denk ik. anyhow. als hetero is dat juist heerlijk, maar onderling was er een verbeten competitie gaande idd. wow!
Heb hem nou ook weer niet speciaal voor dit topic ingescand hoorquote:
dat bedoelde ik eigenlijk niet te zeggen... en zoalsik al aangaf ging het om maar een ervaring.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:59 schreef nixxx het volgende:
[..]venijnige nichten stereotype...
Weet je .. als iemand homo is, en niemand zou het denken (ik bedoel het is niet een overdreven nicht ofzo) dan zal niemand er echt moeite mee hebben denk ik... kan ik me iig niet voorstellen. En de echte nichten... tsja, die kunnen het niet eens verbergenen ja, daar kunnen mensen problemen mee hebben, eerlijk gezegd lijkt mij dat ook niets... zo'n typetje als uit will and grace..Jack.. nee dat lijkt me ontzettend irritant... niet omdat ie homo is, maar dat gedrag dan
ik heb hem gezien, en geupload natuurlijk als chantagemiddel.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:04 schreef TheDon1985 het volgende:
[..]
Heb hem nou ook weer niet speciaal voor dit topic ingescand hoorIk heb sowieso wat foto's verzameld om binnenkort online te zetten, en aangezien ik deze gelijk even kon linken...
(heb ik de verwijzing in deze context toch maar weg ge-edit)
Jij up-load zelf weinig als je het mij vraagt, en ik verwacht nog steeds een keer een foto.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb hem gezien, en geupload natuurlijk als chantagemiddel.![]()
Hij wil zelf natuurlijk niet gechanteerd wordenquote:Op zondag 17 juli 2005 20:20 schreef TheDon1985 het volgende:
[..]
Jij up-load zelf weinig als je het mij vraagt, en ik verwacht nog steeds een keer een foto.
Dat hangt voor een groot deel van de omgeving af.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:30 schreef heiden6 het volgende:
Ik zou zeggen, doe er zelf niet zo moeilijk over, maar blijkbaar vinden velen dat hier niet zo'n goed plan. Is het echt zo'n big deal om in 2005 uit de kast te komen?
quote:Op zondag 17 juli 2005 20:20 schreef TheDon1985 het volgende:
[..]
Jij up-load zelf weinig als je het mij vraagt, en ik verwacht nog steeds een keer een foto.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |