abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28888761
quote:
Op zondag 17 juli 2005 19:27 schreef Monus het volgende:

Maar is het nodig dat mensen op het werk weten dat je homo/hetero bent?
Ik vind het wel nodig dat je gewoon met de gebruikelijke gesprekken mee kunt doen. Wat je het weekend gedaan hebt, etc. En daarbij hoort ook dat men meestal wel weet of iemand vrijgezel is, of een relatie heeft...
Het is anders zo'n geforceerd geheimzinnig doen, terwijl de rest uitgebreid de verjaardagen van gezinsleden bespreekt... Bijvoorbeeld.
pi_28888812
quote:
Op zondag 17 juli 2005 19:28 schreef Monus het volgende:
Zal hij daar ook op zitten wachten, andere mensen die zich er mee bemoeit?
Ik zeg 'indien nodig'. Dat doe ik uiteraard niet ongevraagd, tenzij ik erg close ben met betreffende persoon en weet dat hij het niet trekt.
pi_28888814
Wat wordt er verstaan onder 'foute homo'
  zondag 17 juli 2005 @ 19:32:52 #54
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_28888816
quote:
Op zondag 17 juli 2005 19:30 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Ik vind het wel nodig dat je gewoon met de gebruikelijke gesprekken mee kunt doen. Wat je het weekend gedaan hebt, etc. En daarbij hoort ook dat men meestal wel weet of iemand vrijgezel is, of een relatie heeft...
Het is anders zo'n geforceerd geheimzinnig doen, terwijl de rest uitgebreid de verjaardagen van gezinsleden bespreekt... Bijvoorbeeld.
Daar heb je wel gelijk in. Geforceerde geheimzinnigheid is niet leuk.
pi_28888845
quote:
Op zondag 17 juli 2005 19:32 schreef TheDon1985 het volgende:

Wat wordt er verstaan onder 'foute homo'
Types die in de blote kont op een bootje in een Amsterdamse gracht zouden willen staan.
(Is niet meer toegestaan trouwens...)
pi_28888850
quote:
Op zondag 17 juli 2005 19:30 schreef DennisMoore het volgende:
Hetero's zien soms niet in hoe vaak dergelijke zaken in gewone gesprekken aan de orde komen. Je moet idd vreselijk geforceerd gaan doen als je niet wilt dat mensen het weten. Stel je als analogie voor dat je getrouwd bent en niet wilt dat je collega's dat weten.
pi_28888999
quote:
Op zondag 17 juli 2005 19:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

Hetero's zien soms niet in hoe vaak dergelijke zaken in gewone gesprekken aan de orde komen. Je moet idd vreselijk geforceerd gaan doen als je niet wilt dat mensen het weten. Stel je als analogie voor dat je getrouwd bent en niet wilt dat je collega's dat weten.
Goeie analogie inderdaad. .

Ikzelf heb een paar nogal nieuwsgierige vrouwelijke collega's van mijn leeftijd, die uitgebreid zaten te vissen, en me ook semi-grappig aan 't verleiden waren... "Zeg eh... vind je mij nou een mooie vrouw *tietenschud* "

'k Heb eerst een tijdje geforceerd geheimzinnig en ontwijkend gedaan (ik werk er nog niet zo lang), en pas nadat men mij een toffe peer is gaan vinden, ben ik eens wat hints gaan droppen... .
pi_28889047
Dat zou lastig worden. Ik respecteer het uiteraard, maar ik ben er wel een beetje huiverig voor.
The gum you like, is coming back in style.
pi_28889133
quote:
Op zondag 17 juli 2005 19:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Als 'ie eerst niet eens uit de kast durfde te komen, dan zal 'ie zich wel helemaal niet hebben 'lopen profileren'...
nou, als hij zichzelf eerst voordeed als een stoere womanizer oid..dan zou ik weinig met zo een onzeker persoon te maken willen hebben
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
pi_28889208
quote:
Op zondag 17 juli 2005 19:44 schreef Bennie_K het volgende:
nou, als hij zichzelf eerst voordeed als een stoere womanizer oid..dan zou ik weinig met zo een onzeker persoon te maken willen hebben
Denk dat er maar heel weinig mensen zijn die dat doen... Dan maak je het namelijk wel érg moeilijk voor jezelf om überhaupt ooit uit de kast te komen.
  zondag 17 juli 2005 @ 19:48:28 #61
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28889223
quote:
Op zondag 17 juli 2005 19:29 schreef Tarak het volgende:

[..]

Ik heb zelf weleens in de indruk dat je er dan vrij makkelijk door kan laveren omdat heteromannen minder competitief naar homomannen zijn. De competitie tussen homoseksuele collega's is echter wel weer enorm hoog. Maar dit kan projectie mijnerzijds zijn .
dat is precies mijn ervaring ook. maar ik spreek uit maar één gedetacheerde ervaring. was een ontwerp/desing/architectenbureau. gerund door een homoseksueel, de tweede man was homoseksueel, op elke managementfunctie zat een hs, op de werkvloer was het 40% denk ik. anyhow. als hetero is dat juist heerlijk, maar onderling was er een verbeten competitie gaande idd. wow!
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_28889295
Overigens vertelde mijn beste vriend mij op een gegeven ogenblik ook op mannen te vallen. Mij interesseerde het niet, en het heeft dan ook geen invloed gehad op onze vriendschap. Al moet ik zeggen dat het wel als een verrassing kwam; ik vermoedde het niet.

Ik heb me dat trouwens wel eens afgevraagd; waarom de ene homo van mijlen ver te herkennen valt (flapperende handen, typisch krakend gaystemmetje, etc... ), terwijl dat bij een ander totaal niet het geval is. Ik neem aan dat dat voornamelijk hormonaal bepaald is, maar is ook er een verklaring voor dat grote, onderlinge verschil?

[ Bericht 5% gewijzigd door TheDon1985 op 17-07-2005 20:07:35 ]
  zondag 17 juli 2005 @ 19:54:47 #63
11682 Moonah
Jolie femme
pi_28889378
quote:
Op zondag 17 juli 2005 19:51 schreef TheDon1985 het volgende:
Heb net even gebeld en met zijn toestemming een foto van hem naar m'n fotoboek ge-upload...
Waarom dat?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_28889447
quote:
Op zondag 17 juli 2005 18:19 schreef zoalshetis het volgende:
"als ie maar met zijn vieze klauwen van mijn reet afblijft!!"
pi_28889478
quote:
Op zondag 17 juli 2005 19:54 schreef Moonah het volgende:

[..]

Waarom dat?
Juridische verwikkelingen voorkomen
  zondag 17 juli 2005 @ 19:59:35 #66
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_28889481
quote:
Op zondag 17 juli 2005 19:48 schreef zoalshetis het volgende:
dat is precies mijn ervaring ook. maar ik spreek uit maar één gedetacheerde ervaring. was een ontwerp/desing/architectenbureau. gerund door een homoseksueel, de tweede man was homoseksueel, op elke managementfunctie zat een hs, op de werkvloer was het 40% denk ik. anyhow. als hetero is dat juist heerlijk, maar onderling was er een verbeten competitie gaande idd. wow!
venijnige nichten stereotype...

Weet je .. als iemand homo is, en niemand zou het denken (ik bedoel het is niet een overdreven nicht ofzo) dan zal niemand er echt moeite mee hebben denk ik... kan ik me iig niet voorstellen. En de echte nichten... tsja, die kunnen het niet eens verbergen en ja, daar kunnen mensen problemen mee hebben, eerlijk gezegd lijkt mij dat ook niets... zo'n typetje als uit will and grace..Jack.. nee dat lijkt me ontzettend irritant... niet omdat ie homo is, maar dat gedrag dan
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_28889583
quote:
Op zondag 17 juli 2005 19:54 schreef Moonah het volgende:

[..]

Waarom dat?
Heb hem nou ook weer niet speciaal voor dit topic ingescand hoor Ik heb sowieso wat foto's verzameld om binnenkort online te zetten, en aangezien ik deze gelijk even kon linken...

(heb ik de verwijzing + foto in deze context toch maar weg ge-edit)

[ Bericht 2% gewijzigd door TheDon1985 op 17-07-2005 20:31:23 ]
  zondag 17 juli 2005 @ 20:07:37 #68
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28889647
quote:
Op zondag 17 juli 2005 19:59 schreef nixxx het volgende:

[..]

venijnige nichten stereotype...

Weet je .. als iemand homo is, en niemand zou het denken (ik bedoel het is niet een overdreven nicht ofzo) dan zal niemand er echt moeite mee hebben denk ik... kan ik me iig niet voorstellen. En de echte nichten... tsja, die kunnen het niet eens verbergen en ja, daar kunnen mensen problemen mee hebben, eerlijk gezegd lijkt mij dat ook niets... zo'n typetje als uit will and grace..Jack.. nee dat lijkt me ontzettend irritant... niet omdat ie homo is, maar dat gedrag dan
dat bedoelde ik eigenlijk niet te zeggen... en zoalsik al aangaf ging het om maar een ervaring.
pi_28889691
Hij zou dan wél met mijn zusje uit mogen.... .
Knappe jongen die dit nog kan onderschatten.
  zondag 17 juli 2005 @ 20:12:40 #70
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28889781
quote:
Op zondag 17 juli 2005 20:04 schreef TheDon1985 het volgende:

[..]

Heb hem nou ook weer niet speciaal voor dit topic ingescand hoor Ik heb sowieso wat foto's verzameld om binnenkort online te zetten, en aangezien ik deze gelijk even kon linken...

(heb ik de verwijzing in deze context toch maar weg ge-edit)
ik heb hem gezien, en geupload natuurlijk als chantagemiddel.
pi_28890029
quote:
Op zondag 17 juli 2005 20:12 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik heb hem gezien, en geupload natuurlijk als chantagemiddel.
Jij up-load zelf weinig als je het mij vraagt, en ik verwacht nog steeds een keer een foto.
pi_28890174
quote:
Op zondag 17 juli 2005 20:20 schreef TheDon1985 het volgende:

[..]

Jij up-load zelf weinig als je het mij vraagt, en ik verwacht nog steeds een keer een foto.
Hij wil zelf natuurlijk niet gechanteerd worden
pi_28890303
Ik zou zeggen, doe er zelf niet zo moeilijk over, maar blijkbaar vinden velen dat hier niet zo'n goed plan. Is het echt zo'n big deal om in 2005 uit de kast te komen?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_28890437
quote:
Op zondag 17 juli 2005 20:30 schreef heiden6 het volgende:
Ik zou zeggen, doe er zelf niet zo moeilijk over, maar blijkbaar vinden velen dat hier niet zo'n goed plan. Is het echt zo'n big deal om in 2005 uit de kast te komen?
Dat hangt voor een groot deel van de omgeving af.
  zondag 17 juli 2005 @ 20:37:46 #75
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28890523
quote:
Op zondag 17 juli 2005 20:20 schreef TheDon1985 het volgende:

[..]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')