in die strekking idd.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Heel toevallig? Toevallig dat 'ie geen kapper is?![]()
Bij mij is het een hele goede vriend van een vriend van mij die de eigenaar van de kroeg is waar ik veel kom, als ik dan stond te dansen kwam die jongen wel eens bij me staan dansen...quote:Op zondag 17 juli 2005 18:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
herkenbaar. hij is/was (heel toevallig) modeontwerper en maakt nog wel eens wat voor mijn verjaardag ofzo...
trioquote:Op zondag 17 juli 2005 18:33 schreef longinus het volgende:
Mijn vrouwlijke collegatjebleek opeens ook van vrouwen te houden
geen problemen mee gehad.
die van mij ging iets verder in het duidelijk maken, maar dat lijkt me logisch bij een bescheiden kerel als ik...quote:Op zondag 17 juli 2005 18:33 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Bij mij is het een hele goede vriend van een vriend van mij die de eigenaar van de kroeg is waar ik veel kom, als ik dan stond te dansen kwam die jongen wel eens bij me staan dansen...
Later hoorde ik van een vriendin van mij dat hij mij dus erg leuk vond..
Ik zie hm niet zo vaak meer..maar ik heb hm daarna nog regelmatig zien kijken naar me als ik stond te dansen....quote:Op zondag 17 juli 2005 18:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
die van mij ging iets verder in het duidelijk maken, maar dat lijkt me logisch bij een bescheiden kerel als ik...
Waarom niet leuk? Als iemand op je valt is dat toch altijd een soort van complimentje? Of het dan een man of vrouw is zou mij weinig uitmaken...quote:Op zondag 17 juli 2005 18:23 schreef heiden6 het volgende:
O, en je weet ook dat het kan gebeuren dat diegene jou leuk vindt. (Ervaring mee, en ook in m'n omgeving, dat is niet leuk.)
quote:Op zondag 17 juli 2005 18:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Waarom niet leuk? Als iemand op je valt is dat toch altijd een soort van complimentje? Of het dan een man of vrouw is zou mij weinig uitmaken...
Dan ben ik van het type dat hem met hand en tand zal verdedigen, indien nodig.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:41 schreef DennisMoore het volgende:
En als betreffende persoon nu in een sector werkt waar de competitiedrang nogal hoog is?
Waar al eens eerder een homo zou zijn weggepest...
Waar hij ook te maken heeft met managers op andere vestigingen, die hem niet eerst hebben leren kennen?
hoe lang werkt hij daar al?quote:Op zondag 17 juli 2005 18:41 schreef DennisMoore het volgende:
En als betreffende persoon nu in een sector werkt waar de competitiedrang nogal hoog is?
Waar hij ook te maken heeft met managers op andere vestigingen, die hem niet eerst hebben leren kennen?
Ach, complimenten heb ik echt niet nodig. Als een vent me leuk vindt is dat hetzelfde als wanneer een meisje wat ik niet leuk vindt, op me valt. Het streelt je ego, maar verder heb je er natuurlijk helemaal niets aan, en wordt de onderlinge relatie wat lastiger.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Waarom niet leuk? Als iemand op je valt is dat toch altijd een soort van complimentje? Of het dan een man of vrouw is zou mij weinig uitmaken...
Verder: nee, ik zou niet geschokt zijn of wat dan ook. Eerder blij dat diegene eerlijk durft te zijn.
ja in de voetballerij zul je het nog niet zo snel zien. zeker niet nu we weer een nieuwe groostedelijke golf van antihomo-gedrag waarnemen.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:41 schreef DennisMoore het volgende:
Idem dito!quote:Op zondag 17 juli 2005 18:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dan ben ik van het type dat hem met hand en tand zal verdedigen, indien nodig.
Daar sluit ik me ook bij aanquote:Op zondag 17 juli 2005 18:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Als 'ie eerst niet eens uit de kast durfde te komen, dan zal 'ie zich wel helemaal niet hebben 'lopen profileren'...quote:Op zondag 17 juli 2005 19:16 schreef Bennie_K het volgende:
hangt er van af hoe hij zich ervoor heeft lopen profileren...
Ik heb regelmatig gemerkt dat mensen toch anders gaan reageren als iemand uit de kast komt. Hoewel men altijd zegt dat het niet uitmaakt is het gevoelsmatig bij veel mensen wel anders. Maar als hij zelf geen 'foute' homo is hoeft hij ook niet echt bang te zijn dat hij met die mensen geassocieerd wordt.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:16 schreef DennisMoore het volgende:
(Dit topic even voor iemand die op z'n werk nog diep in de kast zit, omdat ie bang is met 'foute' homo's geassocieerd te worden...)
Zal hij daar ook op zitten wachten, andere mensen die zich er mee bemoeit?quote:Op zondag 17 juli 2005 18:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb zelf weleens in de indruk dat je er dan vrij makkelijk door kan laveren omdat heteromannen minder competitief naar homomannen zijn. De competitie tussen homoseksuele collega's is echter wel weer enorm hoog. Maar dit kan projectie mijnerzijds zijnquote:Op zondag 17 juli 2005 18:41 schreef DennisMoore het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |