abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 juli 2005 @ 18:31:18 #26
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_28887414
Ik zou er geen probleem mee hebben.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zondag 17 juli 2005 @ 18:31:51 #27
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28887424
quote:
Op zondag 17 juli 2005 18:31 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Heel toevallig? Toevallig dat 'ie geen kapper is?
in die strekking idd.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_28887452
Mijn vrouwlijke collegatje bleek opeens ook van vrouwen te houden
geen problemen mee gehad.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_28887462
quote:
Op zondag 17 juli 2005 18:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
herkenbaar. hij is/was (heel toevallig) modeontwerper en maakt nog wel eens wat voor mijn verjaardag ofzo...
Bij mij is het een hele goede vriend van een vriend van mij die de eigenaar van de kroeg is waar ik veel kom, als ik dan stond te dansen kwam die jongen wel eens bij me staan dansen...
Later hoorde ik van een vriendin van mij dat hij mij dus erg leuk vond..
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
  zondag 17 juli 2005 @ 18:34:32 #30
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_28887471
quote:
Op zondag 17 juli 2005 18:33 schreef longinus het volgende:
Mijn vrouwlijke collegatje bleek opeens ook van vrouwen te houden
geen problemen mee gehad.
trio
  zondag 17 juli 2005 @ 18:35:19 #31
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28887490
quote:
Op zondag 17 juli 2005 18:33 schreef Gutteguttegut het volgende:

[..]

Bij mij is het een hele goede vriend van een vriend van mij die de eigenaar van de kroeg is waar ik veel kom, als ik dan stond te dansen kwam die jongen wel eens bij me staan dansen...
Later hoorde ik van een vriendin van mij dat hij mij dus erg leuk vond..
die van mij ging iets verder in het duidelijk maken, maar dat lijkt me logisch bij een bescheiden kerel als ik...
pi_28887513
quote:
Op zondag 17 juli 2005 18:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
die van mij ging iets verder in het duidelijk maken, maar dat lijkt me logisch bij een bescheiden kerel als ik...
Ik zie hm niet zo vaak meer..maar ik heb hm daarna nog regelmatig zien kijken naar me als ik stond te dansen....
Ik denk dat hij er meer moeite mee had dan ik.
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
pi_28887569
quote:
Op zondag 17 juli 2005 18:23 schreef heiden6 het volgende:
O, en je weet ook dat het kan gebeuren dat diegene jou leuk vindt. (Ervaring mee, en ook in m'n omgeving, dat is niet leuk.)
Waarom niet leuk? Als iemand op je valt is dat toch altijd een soort van complimentje? Of het dan een man of vrouw is zou mij weinig uitmaken...

Verder: nee, ik zou niet geschokt zijn of wat dan ook. Eerder blij dat diegene eerlijk durft te zijn.
pi_28887595
quote:
Op zondag 17 juli 2005 18:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Waarom niet leuk? Als iemand op je valt is dat toch altijd een soort van complimentje? Of het dan een man of vrouw is zou mij weinig uitmaken...
pi_28887605
En als betreffende persoon nu in een sector werkt waar de competitiedrang nogal hoog is?
Waar al eens eerder een homo zou zijn weggepest...
Waar hij ook te maken heeft met managers op andere vestigingen, die hem niet eerst hebben leren kennen?
pi_28887659
quote:
Op zondag 17 juli 2005 18:41 schreef DennisMoore het volgende:
En als betreffende persoon nu in een sector werkt waar de competitiedrang nogal hoog is?
Waar hij ook te maken heeft met managers op andere vestigingen, die hem niet eerst hebben leren kennen?
Dan ben ik van het type dat hem met hand en tand zal verdedigen, indien nodig.
pi_28887676
quote:
hoe lang werkt hij daar al?
ms eerst wat meer krediet opbouwen ms dan
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_28887703
quote:
Op zondag 17 juli 2005 18:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Verder: nee, ik zou niet geschokt zijn of wat dan ook. Eerder blij dat diegene eerlijk durft te zijn.
Ach, complimenten heb ik echt niet nodig. Als een vent me leuk vindt is dat hetzelfde als wanneer een meisje wat ik niet leuk vindt, op me valt. Het streelt je ego, maar verder heb je er natuurlijk helemaal niets aan, en wordt de onderlinge relatie wat lastiger.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zondag 17 juli 2005 @ 18:48:36 #39
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_28887785
Ik zou hem stante pede adopteren als troetelhomo en hem verdedigen tegen alle gemene homofoben

"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_28887951
neucken?
  zondag 17 juli 2005 @ 18:58:37 #41
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28887999
quote:
ja in de voetballerij zul je het nog niet zo snel zien. zeker niet nu we weer een nieuwe groostedelijke golf van antihomo-gedrag waarnemen.
  zondag 17 juli 2005 @ 19:05:33 #42
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_28888163
Ach het zou me niet zoveel boeien.. waarschijnlijk wel dat je in het begin af en toe zoiets hebt van

Voor dat werk.. ja dan zou ik het wel begrijpen als hij niet helemaal uit de kast wil komen.. sneu dat dat zo soms moet, maar zo is de realiteit soms... Dan zou ik blij zijn dat ik iig in vertrouwen genomen ben en verder mijn bek houden
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_28888179
quote:
Op zondag 17 juli 2005 18:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Idem dito!
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
  zondag 17 juli 2005 @ 19:07:08 #44
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28888206
.

[ Bericht 99% gewijzigd door zoalshetis op 17-07-2005 19:07:27 ]
pi_28888394
quote:

[..]

Daar sluit ik me ook bij aan
pi_28888418
hangt er van af hoe hij zich ervoor heeft lopen profileren...
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
pi_28888584
quote:
Op zondag 17 juli 2005 19:16 schreef Bennie_K het volgende:
hangt er van af hoe hij zich ervoor heeft lopen profileren...
Als 'ie eerst niet eens uit de kast durfde te komen, dan zal 'ie zich wel helemaal niet hebben 'lopen profileren'...
  zondag 17 juli 2005 @ 19:27:30 #48
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_28888681
quote:
Op zondag 17 juli 2005 18:16 schreef DennisMoore het volgende:

(Dit topic even voor iemand die op z'n werk nog diep in de kast zit, omdat ie bang is met 'foute' homo's geassocieerd te worden...)
Ik heb regelmatig gemerkt dat mensen toch anders gaan reageren als iemand uit de kast komt. Hoewel men altijd zegt dat het niet uitmaakt is het gevoelsmatig bij veel mensen wel anders. Maar als hij zelf geen 'foute' homo is hoeft hij ook niet echt bang te zijn dat hij met die mensen geassocieerd wordt.

Maar is het nodig dat mensen op het werk weten dat je homo/hetero bent?
  zondag 17 juli 2005 @ 19:28:36 #49
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_28888704
quote:

[..]

Zal hij daar ook op zitten wachten, andere mensen die zich er mee bemoeit?
  zondag 17 juli 2005 @ 19:29:18 #50
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_28888720
quote:
Ik heb zelf weleens in de indruk dat je er dan vrij makkelijk door kan laveren omdat heteromannen minder competitief naar homomannen zijn. De competitie tussen homoseksuele collega's is echter wel weer enorm hoog. Maar dit kan projectie mijnerzijds zijn .
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')