Ik voeg bij deze ook Klassiek en reggea toe, luister ik sinds 'n paar dagen en is erg leuke muziek.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:32 schreef nuclear-rabbit het volgende:
Sympho metal , nu metal, hardcore (beide varianten), hardstyle (soms), terror speedcore, j-rock, j-pop. Soms klassiek, en disney dingen zoals alladin soundtrack enzo, en als ik er 'n bui voor heb kan ik rap en r&b ook erg waarderen =)
uit mn fotoboek:quote:Op woensdag 5 april 2006 17:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik zit ongeveer op de lijn met Boeman..
Ongeveer
I know, vaste aanhanger van je radioshow enzoquote:Op woensdag 5 april 2006 17:39 schreef Boeman het volgende:
[..]
uit mn fotoboek:
Lijstje: the mars Volta dEUS !!! blur placebo kaizers orchestra interpol the smiths autechre kid 606 aphex twin erlend øye sigur rós andreas tilliander saybia the killers zita swoon the bravery bloc party editors röyksopp underworld oasis suede (the tears) nine inch nails coldplay athlete stereophonics admiral freebee the beatles the who art brut kings of leon the futureheads the strokes the departure audio bullys 22-20's at the drive-in eels rammstein foo fighters franz ferdinand gem the von bondies the prodigy the hives the clash the arcade fire supergrass soulwax silverc... voor de rest moet je in mn fotoboek wezen![]()
Sorry, niet verkeerd opvatten, maar dit zijn echt geen alternatieve bands.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:45 schreef Borreke het volgende:
my favo bands/artiesten:
radiohead
peal jam
interpol
bjork
breaking benjamin
air
cave in
creed
idlewild
k's choice
metallica
portishead
red hot chii peppers
snow patrol
roots
st germain
tool
we are scientists
zitten wat afwijkende in, maar over het meren deel alternative rock, rock en een btje indie en dat soort muziek![]()
Lemon Jellyquote:Op donderdag 6 april 2006 18:11 schreef Zuen het volgende:
Vooral hiphop, lounge, reggea, jazz etc.
Paar voorbeelden:
A tribe called Quest
Wu-tang Clan
Lemon Jelly
Aesop Rock
Memphis Bleek
Rakim
Digable Planets
The Maxwell Implosion
Miles Davis
Blue Note Trip reeks
(Oude) Mobb Deep
Salmonella Dub
Sufjan Stevens
en nog veel meer maar ik heb geen zin om het allemaal hier te typen
o.a.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:03 schreef Luiss het volgende:
Ik luister eigenlijk bijna alleen maar electronische muziek (oa trance , dance , Dnb , etc etc ) . De laatste tijd luister ik ook wel wat andere muziek soorten zoals hip hop .
Dingen die ik vaak luister :
The prodigy
Underworld![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Orbital![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Felix da Housecat
Nee ok, maar "alternatief" betekent afwijkend, of anders dan de heersende norm, en dat kun je niet zeggen van deze muziek, niet dat het slecht is ofzo.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:34 schreef Borreke het volgende:
valt toch wel mee met op tv? ja creed,metallica,rhcp wel, maar dat zijn de voornaamlijkste.... wist de bands niet echt anders in te richten
is ook gewoon de shizzlequote:Op zondag 9 april 2006 03:24 schreef Jajong het volgende:
Negermuziek!
Now playing: Wu-Tang Clan - C.R.E.A.M.quote:
eensch isquote:Op zondag 9 april 2006 15:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dance / Trance / Hard Trance / Techno / Etc![]()
Laat maar zeggen: Muziek van Trance Energy, Sensation White / beetje begin tot midden van black
Goeie smaakquote:Op dinsdag 11 april 2006 01:31 schreef Der_Feuermeister het volgende:
(Alle soorten) Metal.. Industrial.. Hardcore (metal).. Grindcore.. Goregrind.. Medieval.. etc etc etc..
Paar (met een nadruk op paar.. whehe) van m'n favo bands: Rammstein, Fear Factory, Brujeria, VNV Nation, Mnemic, Clawfinger, KMFDM, Lamb of God, Killswitch Engage, Leng Tch'e, In Extremo, Excrementory Grindfuckers, Children of Bodom, Cradle of Filth.. En nog veel en veel meer.. (en een heleboel bands waar toch nog haast nooit iemand van gehoord heeft)
quote:Op zondag 9 april 2006 15:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dance / Trance / Hard Trance / Techno / Etc![]()
Laat maar zeggen: Muziek van Trance Energy, Sensation White / beetje begin tot midden van black
Tijdens uitgaan valt daar best mee te leven hoor. Maar natuurlijk ga ik liever naar pop-podiumsquote:
Ik mag jou welquote:Op dinsdag 11 april 2006 01:31 schreef Der_Feuermeister het volgende:
(Alle soorten) Metal.. Industrial.. Hardcore (metal).. Grindcore.. Goregrind.. Medieval.. etc etc etc..
Paar (met een nadruk op paar.. whehe) van m'n favo bands: Rammstein, Fear Factory, Brujeria, VNV Nation, Mnemic, Clawfinger, KMFDM, Lamb of God, Killswitch Engage, Leng Tch'e, In Extremo, Excrementory Grindfuckers, Children of Bodom, Cradle of Filth.. En nog veel en veel meer.. (en een heleboel bands waar toch nog haast nooit iemand van gehoord heeft)
Ik luister graag naar R&B en urban. (en nu maar hopen dat een chick in pub dit leest en gek op me word)quote:Op zondag 17 juli 2005 17:23 schreef Orealo het volgende:
Punk Rock !
Helemaal fan van de band Bad Religion !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |