quote:

Ik zeg het niet graag, maaruhh ik ken iemand die daar volgens mij wel aan voldoetquote:Op maandag 18 juli 2005 16:47 schreef ma_jojo het volgende:
[..]![]()
Dankje
Ontopic
Hij mag ook NIET arrogant zijn, en moet tegen een grapje kunnen. Hij moet niet té gevoelig of emotioneel zijn. Gevoel tonen mag wel.

Ik dacht dat ze zei dat ze niet van arrogante mensen hield...quote:Op maandag 18 juli 2005 16:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik zeg het niet graag, maaruhh ik ken iemand die daar volgens mij wel aan voldoet![]()

Allesbehalve stoer.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Valt wel mee... ERRUG meisjesachtug!

quote:Op maandag 18 juli 2005 17:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Valt wel mee... ERRUG meisjesachtug!

quote:

Joh,quote:Op maandag 18 juli 2005 17:11 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ik een meisje ben. En ze zijn stoer.

Dit is geen zelfspot hoor, trutje.quote:Op zondag 17 juli 2005 21:21 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Hahahahahahahaha! Gister was je ook al zo vol met zelfspot!![]()
Heb je in ieder geval een goede eigenschap!![]()

Oh jee, nu val ik afquote:Op maandag 18 juli 2005 16:47 schreef ma_jojo het volgende:
[..]![]()
Dankje
Ontopic
Hij mag ook NIET arrogant zijn, en moet tegen een grapje kunnen. Hij moet niet té gevoelig of emotioneel zijn. Gevoel tonen mag wel.

door piercings héquote:Op maandag 18 juli 2005 14:24 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Qua uiterlijk niet maar luister wel voor 99% gothicmuziek hoezo?

Misschien gaat ze wel voor een eikelpiercing, die zit tenminste niet op een opzichtige plekquote:Op maandag 18 juli 2005 22:43 schreef mic_forever het volgende:
[..]
door piercings hé
Net alsof jongen piercings moeten hebben
alleen onder je kin kán of door je wenkbrauw maar dan ben je meestal ookalf half gay

Ik wil mijn hele rug volhebben. Is dat ook geil?quote:Op maandag 18 juli 2005 22:52 schreef ma_jojo het volgende:
Een labret of een tribal tattoo bij een jongen is wel heel geil.

Een of twee is genoeg.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik wil mijn hele rug volhebben. Is dat ook geil?![]()
![]()

FCDB tattoo, ook geil?quote:Op maandag 18 juli 2005 22:52 schreef ma_jojo het volgende:
Een labret of een tribal tattoo bij een jongen is wel heel geil.

Jij hebt m'n schoenen gedisstquote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
FCDB tattoo, ook geil?
Of ben je voor ado![]()

Ok ga dan maar weer skieen of naar het Stadshartquote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:26 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Jij hebt m'n schoenen gedisst![]()
Maar een voetbalclub tattoo: ganz geil.. voor de voetbalsupporter..

quote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:34 schreef MMaRsu het volgende:
pff ma_jojo d'r schoenen zijn wel cool, stelletje mode nerdo's.
.
Blijf jij es ffkes weg uit Zoetermeerquote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ok ga dan maar weer skieen of naar het Stadshart![]()

Koentje3 =quote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:47 schreef Koentje3 het volgende:
Ma_jojo =and I wish we could run to the sun and never come back
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Neuh, ken er (te) veel mensen.

Lol ja ik had ff gegoogledquote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:53 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Koentje3 =
You're saying just the right words!
[..]

Ga weg, enge mneerquote:
Jij bent ook wel lief!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:59 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
Lol ja ik had ff gegoogled![]()
hahahaahaaha
Neej maar je bent wel liev hoor![]()
![]()
en honing is idd kinky![]()

Duuuuuuuuuuuuuuuudequote:

Nah ik ben eik hele irritante kerel...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 03:03 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Jij bent ook wel lief!
Daar ga ik iig van uit![]()
Honing is geil

Tenzij je de 1.80 overschreidt, ben ik je man!quote:Op zondag 17 juli 2005 20:51 schreef ma_jojo het volgende:
Innerlijk.. Hij moet lief, betrouwbaar en intelligent zijn. Humor hebben en onafhankelijk zijn.
Uiterlijk hecht ik niet veel waarde aan, zolang hij maar langer is dan ik en er verzorgd uitziet.
Wáárom kom ik nooit iemand tegen die aan die punten voldoet?

Nog meer mensen die bij mij in de buurt wonen... engquote:Op dinsdag 19 juli 2005 03:08 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
Nah ik ben eik hele irritante kerel...Maar af en toe doe ik wel mn best om lief te zijn hoor
![]()
Maar nu ga ik slapen...![]()

Doedoei irritante, lieve kerelquote:Op dinsdag 19 juli 2005 03:08 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
Nah ik ben eik hele irritante kerel...Maar af en toe doe ik wel mn best om lief te zijn hoor
![]()
Maar nu ga ik slapen...![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |