Hahahaha! Eerst een foto!quote:Op zondag 17 juli 2005 22:28 schreef Carport het volgende:
[..]
1,5 jaar ouder dan dat jij bent?
[..]
Leidschendam dicht bij genoeg?
Verkapt Marjolijn-versiertopic
Zó verkapt is het niet hoor, als je het allemaal terugleest hierboven.quote:Op zondag 17 juli 2005 22:28 schreef Carport het volgende:
Verkapt Marjolijn-versiertopic
Idd, ONtopic!quote:Op zondag 17 juli 2005 22:32 schreef Brechtje het volgende:
Mensen, er mag wel wat minder worden ge-slowchat hier!
Hey Brechtje,quote:Op zondag 17 juli 2005 22:32 schreef Brechtje het volgende:
Mensen, er mag wel wat minder worden ge-slowchat hier!
Precies, maak een apart topic aan over dat onderwerpquote:
Das ook niet echt ontopic ofwel?quote:Op zondag 17 juli 2005 23:00 schreef vinge het volgende:
Wat vinden jullie nou van het weer vandaag?
Lach, ogen, kapsel, 'het'.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:09 schreef Jaguarized het volgende:
Voor de meisjes: Waar val jij op bij een jongen?
Zoetermeer en Gelderlandquote:Op zondag 17 juli 2005 21:58 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Afstand.. Ehm, zelfde provincie is wel relaxed. Heb wel eens iemand in Gelderland gehad, nooooit meer. Het moet wel een beetje aan te rijden zijn. Wil niet zo'n weekend-relatie hebben.
Het is vervelend als die op jou vallen en jij niet op henquote:Op zondag 17 juli 2005 23:33 schreef DJ-Maurits het volgende:
Wat een bof dat ik niet op jonge sletjes val....
quote:Op zondag 17 juli 2005 23:38 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het is vervelend als die op jou vallen en jij niet op hen![]()
Daar kun je om lachen maar als er zo'n dom breezah-varken achter je aan loopt wordt je daar in de regel niet echt vrolijk vanquote:
Dat blijkt maar weerquote:Op zondag 17 juli 2005 23:48 schreef MMaRsu het volgende:
Jezus is ma_jojo soms de enige tienergirl hier
De enige die niet zo kieskeurig is. En die ik best wel knap vind.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:48 schreef MMaRsu het volgende:
Jezus is ma_jojo soms de enige tienergirl hier
quote:Op maandag 18 juli 2005 00:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
De enige die niet zo kieskeurig is. En die ik best wel knap vind.![]()
Ja ehh, sorry? Ik ben gewoon eerlijk. Waarschijnlijk hecht het overgrote deel van mijn leeftijd wél waarde aan uiterlijk. Ik niet. Uiterlijke verzorging wel.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:35 schreef globox het volgende:
Jammer, ik had gehoopt op een kijkje in de gedachtengang van de puber/tiener meid, Maar het draaide uit op een (wanhopige) versierpoging richting ma_jojo na haar uitspraak ''Uiterlijk hecht ik niet veel waarde aan'' Zo'n uitspraak klinkt natuurlijk als muziek in de oren van iedere puisterige nerd, en vraagt om digitale verzoekjes richting haar adres.
Nu we(sorry voor de generalisering) toch wanhopig bezig zijn: Dames/meisjes breng ons op de hoogte!
Ja en toch kan ik me niet voorstellen dat je helemaal geen waarde aan uiterlijk hecht. Tuurlijk kan het in de loop van de relatie wel een stuk minder belangrijk worden, maar het eerste contact is vaak wel gebasseerd op uiterlijk en je moet je er toch wel een beetje tot aangetrokken voelen(een dakloze met humor zal je waarschijnlijk niet echt aantrekkelijk vinden).quote:Op maandag 18 juli 2005 00:45 schreef ma_jojo het volgende:
[..]![]()
[..]
Ja ehh, sorry? Ik ben gewoon eerlijk. Waarschijnlijk hecht het overgrote deel van mijn leeftijd wél waarde aan uiterlijk. Ik niet. Uiterlijke verzorging wel.
En het ging erom wat iedereen individueel wilt in een vent. Niet het globale idee van "Leuk, lekker, geil".
Ik kan het echt met iedereen gezellig hebben. Zet je me bij een dakloze neer, hey leuk, ik maak gewoon een praatje met 'm. Ik geef gewoon iedereen een kans. Waarschijnlijk zie je het als gezever en geloof je me niet, dat is jouw keus.quote:Op maandag 18 juli 2005 01:10 schreef globox het volgende:
[..]
Ja en toch kan ik me niet voorstellen dat je helemaal geen waarde aan uiterlijk hecht. Tuurlijk kan het in de loop van de relatie wel een stuk minder belangrijk worden, maar het eerste contact is vaak wel gebasseerd op uiterlijk en je moet je er toch wel een beetje tot aangetrokken voelen(een dakloze met humor zal je waarschijnlijk niet echt aantrekkelijk vinden).
Tuurlijk neem je ook je eigen positie in deze overweging mee, je eigen uiterlijk speelt een grote rol in op wat voor figuren je afstapt en die op jou afstappen. Dus door zelf wel waarde aan je uiterlijke verzorging te hechten sluit je ook uit dat bepaalde personen contact met je proberen te zoeken. Kleding geeft gewoon ook een deel van je karakter aan en kan daarmee afschrikken en aantrekken.
quote:
Geloof me, bij mij niet. Ben toch ook met jou uitgeweest, schat?quote:Op maandag 18 juli 2005 01:23 schreef heiden6 het volgende:
Onbewust heeft het heus wel invloed.
Dat bedoel ik maar.quote:Op maandag 18 juli 2005 01:28 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Geloof me, bij mij niet. Ben toch ook met jou uitgeweest, schat?
Hahahah, je bent vreselijkquote:
Ik weet denk ik zo goed als zeker dat het invloed op je heeft. Ik wil niet zeggen dat het bij jou niet minder kan zijn dan bij de meeste mensen, maar het zal echt wel een rol spelen. Nou ken ik je niet, en kan ik dus niet zeggen of jij vaak omgaat met personen die door onze maatschappij als lelijk bestempeld worden ofdat jij vrijwilliger bent die warme soep uitdeeld aan daklozen. Maar ik betwijfel wel of je zo open bent als dat je zegt/denkt. Tuurlijk is het moeilijk toe te geven dat je (veel) waarde hecht aan uiterlijk en dat je er mensen op bevooroordeelt, maar zo zit de mens nou eenmaal in mekaar. Uit wetenschappelijk onderzoek blijkt ook gewoon dat iedereen dat doet, daar kan je jezelf niet voor afsluiten, alleen de mate waarin kan per persoon nogal verschillen.quote:Op maandag 18 juli 2005 01:16 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ik kan het echt met iedereen gezellig hebben. Zet je me bij een dakloze neer, hey leuk, ik maak gewoon een praatje met 'm. Ik geef gewoon iedereen een kans. Waarschijnlijk zie je het als gezever en geloof je me niet, dat is jouw keus.
Als het met iemand klikt, dan klikt het. Punt. Hoe hij er voor de rest uitziet, interessant..
quote:Op maandag 18 juli 2005 01:16 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ik kan het echt met iedereen gezellig hebben. Zet je me bij een dakloze neer, hey leuk, ik maak gewoon een praatje met 'm. Ik geef gewoon iedereen een kans. Waarschijnlijk zie je het als gezever en geloof je me niet, dat is jouw keus.
Als het met iemand klikt, dan klikt het. Punt. Hoe hij er voor de rest uitziet, interessant..
quote:Op zondag 17 juli 2005 21:42 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Tuurlijk. Geestelijk lopen mannen twee jaar op vrouwen achter. Dus hij moet wel 2 jaartjes ouder zijn. In ieder geval, dat is m'n voorkeur...
is ook niet zo, meisjes denken vaak dat ze heel volwassen zijn, terwijl het nog grote kleuters zijnquote:Op maandag 18 juli 2005 12:33 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat geldt alleen op 12 jarige leeftijd
![]()
Ja doei, zelfkennis heb je dan niet. Je maakt misschien een praatje, maar een dakloze zal nooit een potentiele relatie kandidaat zijn, als je dat wel denkt heb je denk ik nog niet veel van de wereld gezien en begrepen.quote:Op maandag 18 juli 2005 01:16 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Precies al die meisjes die denken dat ze o zo volwassen zijn, omdat ze toevallig op oudere jongens vallenquote:Op maandag 18 juli 2005 12:40 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
is ook niet zo, meisjes denken vaak dat ze heel volwassen zijn, terwijl het nog grote kleuters zijnJongens hebben gewoon een beter zelfbeeld en neuken graag iets jongs en meisjes trappen daar gewoon in
![]()
Ben jij een gothic?quote:Op maandag 18 juli 2005 14:12 schreef AmyLee het volgende:
Langer dan mij (maar dat is niet zo moeilijk) Een leuk koppie, mooie ogen, een goed innerlijk, liefst met piercings en/of tatoeages (maar niet teveel en te opvallend)
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |