Ik wou dat ik dit vroeger geweten had!!! Ik ben nu 44 en als ik denk aan al die gemiste kansenquote:Op maandag 18 juli 2005 00:51 schreef ethiraseth het volgende:
Onhandigheid.![]()
En rood haar + groene ogen.![]()
okeeeeeeeee, zo iemand als jij zoek ik nou voor mijn dochter....maarja helaas is ze een beetje te jong voor jou...maar toch, als je om je heen kijkt zie je niet veel soeps lopen op een school, zelfs niet op het Atheneum gedeelte...quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:17 schreef Billy_Mack het volgende:
- beetje verlegen
- eerlijk
- humor (flauw, apart, snel)
- lief
- volwassen
- ambitieus
- GEEN kermis/achterhoek arena type![]()
- GEEN scooter
- beetje coole ouders
- manieren
- heeft een bepaalde, niet standaart meisjes achtige, hobby
- netjes
- niet religieus
- VWO/HBO/WO
- minimaal 18 (ben zelf 21)
- tussen de 1.60m en 1.75m
- houdt van uit eten gaan, theater etc... (niet standaart uitgaanstype)
- sport: hockey, zeilen, lopen
Das echt een kutstreekquote:Op woensdag 26 oktober 2005 08:06 schreef FoXyLiZ het volgende:
[..]
misschien ben ik ouderwets, maar als ik zo'n knul niks vind voor mijn dochter praat ik dat er echt wel uit...niet direct hoor...ze vallen vanzelf wel door de mand met een beetje hulp van ma natuurlijk...![]()
Foto? (van je dochter natuurlijkquote:Op woensdag 26 oktober 2005 08:06 schreef FoXyLiZ het volgende:
[..]
okeeeeeeeee, zo iemand als jij zoek ik nou voor mijn dochter....maarja helaas is ze een beetje te jong voor jou...maar toch, als je om je heen kijkt zie je niet veel soeps lopen op een school, zelfs niet op het Atheneum gedeelte...![]()
misschien ben ik ouderwets, maar als ik zo'n knul niks vind voor mijn dochter praat ik dat er echt wel uit...niet direct hoor...ze vallen vanzelf wel door de mand met een beetje hulp van ma natuurlijk...![]()
dat zou ik moeten vragenquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:41 schreef Modwire het volgende:
[..]
Foto? (van je dochter natuurlijk)
Heb je ook een foto van je dochter?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 07:56 schreef FoXyLiZ het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dit vroeger geweten had!!! Ik ben nu 44 en als ik denk aan al die gemiste kansen![]()
Maarja, ben tot m'n 20 wel een keer of 6 aangerand, dus zo slecht zag ik er ook weer niet uit LOL...
Dus heren, als jullie vinden dat ik er nog best presentabel uitzie voor mijn 44 jaren laat dan vooral die leuke rooie meisjes niet links liggen!!! Grijp je kans!
Foto van mij NU
[afbeelding]
met zo'n moeder heb je tog geen dochter meer nodig?quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:02 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Heb je ook een foto van je dochter?
![]()
OMFG, heb je je nu speciaal aangemeld om roodharige meisjes een hart onder de riem te steken op een forum waar mensen met dochters niet serieus genomen worden?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 07:56 schreef FoXyLiZ het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dit vroeger geweten had!!! Ik ben nu 44 en als ik denk aan al die gemiste kansen![]()
Maarja, ben tot m'n 20 wel een keer of 6 aangerand, dus zo slecht zag ik er ook weer niet uit LOL...
Dus heren, als jullie vinden dat ik er nog best presentabel uitzie voor mijn 44 jaren laat dan vooral die leuke rooie meisjes niet links liggen!!! Grijp je kans!
Foto van mij NU
[afbeelding]
Hey, ze vond het anders wel ''LOL'' om 6x aangerand te worden, respect daarvoor.quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:28 schreef Molluck het volgende:
[..]
OMFG, heb je je nu speciaal aangemeld om roodharige meisjes een hart onder de riem te steken op een forum waar mensen met dochters niet serieus genomen worden?
Nou meid, je ziet goed uit hoor hehe. En je weet wat ze zeggen over meisjes met rood haarquote:Op woensdag 26 oktober 2005 07:56 schreef FoXyLiZ het volgende:
[..]
Foto van mij NU
[afbeelding]
Nou?quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:30 schreef Erick1985 het volgende:
En je weet wat ze zeggen over meisjes met rood haar![]()
![]()
Ze kijkt alsof ze te laat naar bed gegaan is..quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:39 schreef HuHu het volgende:
Als ik die ogen tegenkom, dan kan je me wegdragen.
Meeeeeisjes,quote:
Wou ik net zeggenquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:41 schreef Molluck het volgende:
[..]
Meeeeeisjes,
met rooie haaaaren,
die kunnen kuuuuussen,
dat is niet mis
Die horen eigenlijk aantrekkelijk te zijnquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:44 schreef Laton het volgende:
ontopic:
acrylnagels zijn echt zeeeer onaantrekkelijk. vinnik dan he.
Even ter verduidelijking...ik zei LOL achteraan de zin om duidelijk te maken dat ik NU pas in de gaten heb dat dat gebeurde omdat ik er aardig uitzag, niet omdat ik die lelijke rooie was waar ik altijd voor uitgescholden benquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:30 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hey, ze vond het anders wel ''LOL'' om 6x aangerand te worden, respect daarvoor.
Specs?quote:Op dinsdag 1 november 2005 07:33 schreef FoXyLiZ het volgende:
Ok, vanwege de vele verzoeken....
hier dochter:
helaas GEEN rood haar jongens....
[afbeelding]
Ze heet Alyssa, woont in Purmerend en is 14 jaar....ik zou het er niet op kunnenquote:
zo van...met haar rechter oog in je linker broekzak of dat je ieder moment twijfelt of ze wel naar jou kijkt en steeds achterom kijkt om te checken of ze het tegen jou heeft????quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:09 schreef mrkanarie het volgende:
Oh, en sommige meisjes hebben soms dat ze hééééééééél iets scheel kijken.Maar dan niet te erg natuurlijk.
is dat aardig? of ben jij zo'n geweldig stuk dat je dat kan zeggen?quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:28 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ze heet Alyssa, woont in Purmerend en is 14 jaar....ik zou het er niet op kunnen![]()
zo op het eerste gezicht zou ik het er wel op kunnenquote:Op dinsdag 1 november 2005 07:33 schreef FoXyLiZ het volgende:
Ok, vanwege de vele verzoeken....
hier dochter:
helaas GEEN rood haar jongens....
[afbeelding]
middenblond, groenblauwe ogenquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:11 schreef Remzz het volgende:
[..]
SpecsJa zo kom je er natuurlijk nooit
quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:12 schreef rockstah het volgende:
heb je ook nog een body shot?
getrimd, geschoren, kaal ?quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:07 schreef FoXyLiZ het volgende:
[..]
middenblond, groenblauwe ogen
1.75
ongeveer 55 kilo
3 atheneum
ja, cup giga enzovoorts wat jullie EIGENLIJK willen weten...nouja, ze is pas 14 en nog niet uitgegroeid en uitgevet zoals de de meeste meisjes tegenwoordig. ze heeft geen vetkwabben die boven d'r broek uitpuilen zoals je op straat ziet lopen.
ze sport veel.
haar tot aan haar billen
2 broers, 1 havo en 1 hbo werktuigbouwkunde rijswijk
1 vader
1 moeder
2 honden
1 konijn
1 paard
nog meer?
en ze houdt van lekker eten
WTF, ik woon in Purmerend, 14 jaar, 3 atheneumquote:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:17 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
getrimd, geschoren, kaal ?
hoe zit dat eigenlijk bij 14 jarige meisjes
is ze nog maagd![]()
quote:
OC'd?quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:20 schreef H1TM4N_NL het volgende:
SPECS??????? nou mijn borsten zijn ongeveer zo groot als twee SATA II schijven van WD en mijn poejsje zo groot als 4 athlon 64 XP 3800+ cores
die van bijna 17 is t meest interessant voor mijquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:20 schreef FoXyLiZ het volgende:
[afbeelding]
bijna 17, bijna naar KMA Breda om naar de Klu te gaan...
sorryquote:
OOK het Jan v. Egmond?...grappig...quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:18 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
WTF, ik woon in Purmerend, 14 jaar, 3 atheneum![]()
Ik ben dan wel een ander geslacht, maar wel veel overeenkomsten![]()
Klas?quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:23 schreef FoXyLiZ het volgende:
[..]
OOK het Jan v. Egmond?...grappig...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |