Inderdaad zeg. Als ik dat lees dan krijg ik al spontaanquote:Op zondag 17 juli 2005 21:54 schreef S-Two het volgende:
[..]
Misschien moet je lid worden van het Noorse Broederschap
En dan heeft ze een neus van hier tot kongo.quote:Op zondag 17 juli 2005 16:45 schreef Chanandler het volgende:
Ogen + Ass![]()
edit: En een mooi buikje natuurlijk [14.gif]
Waarom ben je kansloos als je lage eisen hebtquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:53 schreef dady het volgende:
[..]
Valt mee, ze zijn er wel en als je ze ziet moet je ze gewoon meteen versieren. Lage eisen hebben is voor kansloze mensen.
Omdat zodra jij hoge eisen stelt, je kansloos bent. Je pakt dus alles wat je pakken kan.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:28 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Waarom ben je kansloos als je lage eisen hebt
Nee, ik probeer het even uit te leggen.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:40 schreef super-muffin het volgende:
Vind je het heel erg als ik je niet begrijp
Ja hoor helemaal waarquote:Op woensdag 28 september 2005 22:45 schreef dady het volgende:
[..]
Nee, ik probeer het even uit te leggen.
Mannen met hele lage eisen hebben deze lage eisen omdat ze niet een vrouw kunnen krijgen die mooi is.
Mannen met hoge eisen, hebben hoge eisen omdat ze wel die mooie vrouw kunnen krijgen, en ook niks anders willen. Een soort van, een vrouw die je een 0 geeft wil je niet, met een 1 wil je ze wel.
De mannen met de hele lage eisen, hebben het gevoel dat ze lelijk zijn en dat ze voorbestemd de lelijkste wijven te krijgen, en gaan zielig doen. Dan vind ik je kansloos bij de vrouwen, omdat je jezelf nu in een ravijn gooit. Nog onzekerder wordt en de eisen nog lager worden.
Natuurlijk.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:45 schreef dady het volgende:
[..]
Nee, ik probeer het even uit te leggen.
Mannen met hele lage eisen hebben deze lage eisen omdat ze niet een vrouw kunnen krijgen die mooi is.
Mannen met hoge eisen, hebben hoge eisen omdat ze wel die mooie vrouw kunnen krijgen, en ook niks anders willen. Een soort van, een vrouw die je een 0 geeft wil je niet, met een 1 wil je ze wel.
De mannen met de hele lage eisen, hebben het gevoel dat ze lelijk zijn en dat ze voorbestemd de lelijkste wijven te krijgen, en gaan zielig doen. Dan vind ik je kansloos bij de vrouwen, omdat je jezelf nu in een ravijn gooit. Nog onzekerder wordt en de eisen nog lager worden.
Ik denk te weten waardoor dat komt. Dat is een oerinstinct. In de oudheid konden wij (de mannetjes) aan de tepels van de vrouwtjes zien of ze al geslachtsrijp zijn en we ze konden dekken. Het gluren naar borsten in een overblijfsel uit die tijd.quote:Op zondag 17 juli 2005 16:09 schreef Loserkid het volgende:
Ogen en mond ook.
Verder kijkt iedere jongen onbewust naar de borsten van een meisje die ze zien... is echt bewezen enzo!
En laat ik die nu vandeweek gevonden hebbenquote:Op maandag 18 juli 2005 07:23 schreef DaMook het volgende:
Ogen/gezicht, benen, billen, buik, borsten in deze volgorde, daarnaast is het innerlijk heel belangrijk, je moet kunnen lachen met een meidje, maar ook heel serieus kunnen praten.
Lucky basterdquote:Op donderdag 29 september 2005 00:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
En laat ik die nu vandeweek gevonden hebben
en nu hopen dat ik deze heeeeel lang kan houden
DAT zeg ik ook helemaal niet. Ik zeg mensen die zich lelijk voelen. Als jij als man weet hoe je vrouwen moet versieren, ga je voor het beste. Mannen die onzeker zijn bij vrouwen, pakken op ten duur alles wat ze kunnen omdat veel van deze, toch hopeloos op zoek zijn naar een vriendin.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:13 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Je kunt ook als 'good looking guy' weinig eisen hebben. Je 'eisen' (of voorkeuren) hebben helemaal niets met je uiterlijk te maken.
*toevoegd aan lijstquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:43 schreef SimtekF1 het volgende:
Meisjes waar je gewoon gelijk mee kan lachen, lol maken.
Erg belangrijk.
wat is te groot?quote:Op zondag 17 juli 2005 16:13 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Liefst blond ofzo of iig vrij licht, niet te groot vrij klein.
En buikjes die zijn![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:28 schreef steve2003 het volgende:
alles proportioneel, donker haar, dur uiterlijk moet een afspiegeling zijn van haar innerlijk, namelijk heel erg lief
en heel mooie ogen..... kent maar 1 zo'n meisje, en die woont in Zwitserland
Op die leeftijd na dan (minimaal 17 bij mij, ben 20) klopt het wel jaquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:17 schreef Billy_Mack het volgende:
- beetje verlegen
- eerlijk
- humor (flauw, apart, snel)
- lief
- volwassen
- ambitieus
- GEEN kermis/achterhoek arena type![]()
- GEEN scooter
- beetje coole ouders
- manieren
- heeft een bepaalde, niet standaart meisjes achtige, hobby
- netjes
- niet religieus
- VWO/HBO/WO
- minimaal 18 (ben zelf 21)
- tussen de 1.60m en 1.75m
- houdt van uit eten gaan, theater etc... (niet standaart uitgaanstype)
- sport: hockey, zeilen, lopen
Gefeliciteerd, u matcht voor 98% bij Brunettequote:Op zondag 9 oktober 2005 12:17 schreef Billy_Mack het volgende:
- beetje verlegen ----->check, ik kan heel verlegen zijn bij mannen
- eerlijk ----> check
- humor (flauw, apart, snel) ----> check, vooral heel apart
- lief ----> check,
- volwassen begint er al op te lijken
- ambitieus ---> check
- GEEN kermis/achterhoek arena type-----> check , hell no!
- GEEN scooter ----->check, fietsen is beter
- beetje coole ouders ---->check, wel een lieve ma
- manieren -----> check
- heeft een bepaalde, niet standaart meisjes achtige, hobby----->check , schieten
- netjes ----->check
- niet religieus ---->check, heb wel respect voor mensen die wél geloven
- VWO/HBO/WO ---->check
- minimaal 18 (ben zelf 21) ---->check, over een paar maanden 19
- tussen de 1.60m en 1.75m---->check, 1.61m
- houdt van uit eten gaan, theater etc... (niet standaart uitgaanstype)---->check, ben niet zo'n grote fan van disco's, bars enz.
- sport: hockey, zeilen, lopen---->helaas doe ik andere sporten
ik ben 21quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:55 schreef Brunette het volgende:
een minpunt is dat je niet (25jr-<) bent![]()
![]()
Je bent zelf 18..quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:55 schreef Brunette het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, u matcht voor 98% bij Brunette![]()
een minpunt is dat je niet (25jr-<) bent![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:09 schreef Brunette het volgende:
[..]
dan kan ik toch nog op (25 jr - <) vallen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |