Mwah een meisje moet niet dik zijn inderdaad maar een beetje rond mag wel hoorquote:Op zondag 17 juli 2005 16:13 schreef nuclear-rabbit het volgende:
Owja en ze moet dun zijn, zo dun mogelijk liefst net niet anorexia-achtig dun
Ja bijna grappigquote:Op zondag 17 juli 2005 16:23 schreef Kapiteinschaaldier het volgende:
*edit*
Beetje rond hoeft voor mij al niet, ik val op lange latten om het ff lomp te zeggenquote:Op zondag 17 juli 2005 16:20 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Mwah een meisje moet niet dik zijn inderdaad maar een beetje rond mag wel hoor![]()
quote:Op zondag 17 juli 2005 15:58 schreef MidnightRambler het volgende:
Haar ogen!
Bij mij de combinatie van die 2.quote:
Maar dat is natuurlijk ook belangrijkquote:Op zondag 17 juli 2005 19:51 schreef -Numlock- het volgende:
Tieten, kont, lichaam (liefst slank)
quote:Op zondag 17 juli 2005 21:33 schreef TheFrankey het volgende:
Vrouwen met algemene kennis en een passie. Daarnaast mag ze best wat babyvet mogen hebben. Niet dik / mollig maar zeker ook niet een 'slanke den'.
iemand die mij kan afremmen waar nodig en zo af en toe mij ook eens een zoen geeft uit het niets! waar zijn ze? :-)
Misschien moet je lid worden van het Noorse Broederschapquote:Op zondag 17 juli 2005 21:30 schreef vinge het volgende:
Iemand met lang haar (essentieel, vrouwen met kort haar moeten dood) en dan wel lang, niet half lang, dus halverwege de rug zeg maar, niet tot net over de schouders..
En ze moet klasse hebben. netjes naar d'r ouders luisteren, niet hoerig kleden. (strings en schouderloze t-shirts enzo
) Het liefst rokken
die zijn zo geil. En dan wel echte rokken he niet van die mini-rokken. Kom op zeg je hebt toch wel een beetje zelf respect dat je je niet als hoer gaat kleden. Maar goed, lang haar, rok, uit d'rzelf alsjeblieft en dankjewel zeggen enzo. Liefst een beetje verlegen
![]()
En waarom dat?quote:Op zondag 17 juli 2005 21:54 schreef S-Two het volgende:
[..]
Misschien moet je lid worden van het Noorse Broederschap
Ik heb er nog een stuk of 10 liggen hieroquote:Op zondag 17 juli 2005 21:54 schreef S-Two het volgende:
[..]
Misschien moet je lid worden van het Noorse Broederschap
kleine meisjesquote:Op zondag 17 juli 2005 23:00 schreef Frazz het volgende:
Ze moet lief zijn, niet te lang (ben zelf niet zo groot) en er goed/verzorgt uitzien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |