Mwah een meisje moet niet dik zijn inderdaad maar een beetje rond mag wel hoorquote:Op zondag 17 juli 2005 16:13 schreef nuclear-rabbit het volgende:
Owja en ze moet dun zijn, zo dun mogelijk liefst net niet anorexia-achtig dun
Ja bijna grappigquote:Op zondag 17 juli 2005 16:23 schreef Kapiteinschaaldier het volgende:
*edit*
Beetje rond hoeft voor mij al niet, ik val op lange latten om het ff lomp te zeggenquote:Op zondag 17 juli 2005 16:20 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Mwah een meisje moet niet dik zijn inderdaad maar een beetje rond mag wel hoor![]()
quote:Op zondag 17 juli 2005 15:58 schreef MidnightRambler het volgende:
Haar ogen!
Bij mij de combinatie van die 2.quote:
Maar dat is natuurlijk ook belangrijkquote:Op zondag 17 juli 2005 19:51 schreef -Numlock- het volgende:
Tieten, kont, lichaam (liefst slank)
quote:Op zondag 17 juli 2005 21:33 schreef TheFrankey het volgende:
Vrouwen met algemene kennis en een passie. Daarnaast mag ze best wat babyvet mogen hebben. Niet dik / mollig maar zeker ook niet een 'slanke den'.
iemand die mij kan afremmen waar nodig en zo af en toe mij ook eens een zoen geeft uit het niets! waar zijn ze? :-)
Misschien moet je lid worden van het Noorse Broederschapquote:Op zondag 17 juli 2005 21:30 schreef vinge het volgende:
Iemand met lang haar (essentieel, vrouwen met kort haar moeten dood) en dan wel lang, niet half lang, dus halverwege de rug zeg maar, niet tot net over de schouders..
En ze moet klasse hebben. netjes naar d'r ouders luisteren, niet hoerig kleden. (strings en schouderloze t-shirts enzo
) Het liefst rokken
die zijn zo geil. En dan wel echte rokken he niet van die mini-rokken. Kom op zeg je hebt toch wel een beetje zelf respect dat je je niet als hoer gaat kleden. Maar goed, lang haar, rok, uit d'rzelf alsjeblieft en dankjewel zeggen enzo. Liefst een beetje verlegen
![]()
En waarom dat?quote:Op zondag 17 juli 2005 21:54 schreef S-Two het volgende:
[..]
Misschien moet je lid worden van het Noorse Broederschap
Ik heb er nog een stuk of 10 liggen hieroquote:Op zondag 17 juli 2005 21:54 schreef S-Two het volgende:
[..]
Misschien moet je lid worden van het Noorse Broederschap
kleine meisjesquote:Op zondag 17 juli 2005 23:00 schreef Frazz het volgende:
Ze moet lief zijn, niet te lang (ben zelf niet zo groot) en er goed/verzorgt uitzien
Zwijmel...quote:
quote:Op zondag 17 juli 2005 21:30 schreef vinge het volgende:
Iemand met lang haar (essentieel, vrouwen met kort haar moeten dood) en dan wel lang, niet half lang, dus halverwege de rug zeg maar, niet tot net over de schouders..
En ze moet klasse hebben. netjes naar d'r ouders luisteren, niet hoerig kleden. (strings en schouderloze t-shirts enzo
) Het liefst rokken
die zijn zo geil. En dan wel echte rokken he niet van die mini-rokken. Kom op zeg je hebt toch wel een beetje zelf respect dat je je niet als hoer gaat kleden. Maar goed, lang haar, rok, uit d'rzelf alsjeblieft en dankjewel zeggen enzo. Liefst een beetje verlegen
![]()
Precies zoquote:Op maandag 18 juli 2005 12:52 schreef Taproot het volgende:
Ik hou van nonchalante, spontane meisjes die graag lachen en tegelijkertijd ook de nodige inhoud hebben om over diepzinnige dingen mee te praten. Ze moet ook een beetje mysterieus zijn, gevoelig zijn, hebben en als ze dan ook nog eens houdt van de natuur en spirituele dingen![]()
![]()
Zo n meid die ondanks het feit dat ze knap is geen air rond zich heeft![]()
wiccaquote:Op maandag 18 juli 2005 12:52 schreef Taproot het volgende:
Ik hou van nonchalante, spontane meisjes die graag lachen en tegelijkertijd ook de nodige inhoud hebben om over diepzinnige dingen mee te praten. Ze moet ook een beetje mysterieus zijn, gevoelig zijn, hebben en als ze dan ook nog eens houdt van de natuur en spirituele dingen![]()
![]()
Vrouwen die met magie bezigzijn, of zaken zoals wicca beoefenen![]()
Er bestaat geen te klein!! Hoe kleiner hoe beter,quote:Op maandag 18 juli 2005 13:29 schreef Imberr het volgende:
[..]
wicca+ magie, natuur enz..
![]()
oh,om nog ff op een vraag terug te komen die ik had gesteld: als een meisje klein is, is dat dan erg? en wat verstaan jullie onder klein?? wat is te klein?
Damn ijsmeis, je wordt met de minuut leuker om lastig te vallenquote:Op maandag 18 juli 2005 13:41 schreef ijsmeis het volgende:
Meiden kunnen ook op meisjes vallen.
Ik val op het gehele plaatje en dan voornamelijk het gezicht!
1.60 is niet kleinquote:Op maandag 18 juli 2005 13:40 schreef vinge het volgende:
[..]
Er bestaat geen te klein!! Hoe kleiner hoe beter,, maar goed, onder de 1.60 kom je wel in de gevarenzone, en lilliputters zijn te klein. (<1.50m)
Damn das echt klein.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:46 schreef Imberr het volgende:
[..]
1.60 is niet kleinik ben ong. 1.53
damn, ik wou dat ik groter was
![]()
Breid mijn vocabulair eens uit.quote:
Waag het niet?quote:Op maandag 18 juli 2005 13:46 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Damn ijsmeis, je wordt met de minuut leuker om lastig te vallen![]()
voor jongens & meiden: waar val je op bij eigen geslacht?quote:Op maandag 18 juli 2005 13:41 schreef ijsmeis het volgende:
Meiden kunnen ook op meisjes vallen.
Ik val op het gehele plaatje en dan voornamelijk het gezicht!
Dat klinkt alsof een meisje die geen/nauwelijks vet heeft meteen anorexia heeftquote:Op maandag 18 juli 2005 19:11 schreef TC_Artemis het volgende:
Innerlijk.
En ze moet geen anorexia hebben, een beetje vet is niet erg
klopt, en met 1.53m moet je op zoek naar een jongen van 1.75m! Dan zit het wel weer snor!quote:Op maandag 18 juli 2005 19:14 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof een meisje die geen/nauwelijks vet heeft meteen anorexia heeft
Rood haar icm sproetjes is leuk, onhandigheid is uber! Maar beter dan zwart haar, dat kan niet!quote:Op maandag 18 juli 2005 00:51 schreef ethiraseth het volgende:
Onhandigheid.![]()
En rood haar + groene ogen.![]()
Kan leuk zijn, niet altijd, maar het geeft wel wat schattigs!quote:
amenquote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 18:40 schreef Devano het volgende:
Dromerige, stille, mooie meisjes.
Ach... in 9 van de 10 gevallen.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:14 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof een meisje die geen/nauwelijks vet heeft meteen anorexia heeft
nou, hallo, ik ben ook dun en heb geen ano. een vriendin van me is 10 cm groter dan mij maar weegt evenveel en heeft ook geen ano en zo ken ik er nog wel veelquote:
Nou dan ben je net dat ene geval.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:53 schreef Imberr het volgende:
[..]
nou, hallo, ik ben ook dun en heb geen ano. een vriendin van me is 10 cm groter dan mij maar weegt evenveel en heeft ook geen ano en zo ken ik er nog wel veel
Ohquote:
lief koppie heb jequote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik denk ik ook. ( Als ik een jongen was geweest )
kom je daar nou pas achter?quote:Op zondag 24 juli 2005 03:45 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Oh
*leest ineens in een fotoboekje dat er "nekkid pics" in omloop zouden moeten zijn
M'n droomvrouw
[HOMO] # 1318 Geilie Mineuk, Stripjes en Jij Ookquote:Op zondag 24 juli 2005 15:04 schreef Koewam het volgende:
En als je nou niet op meisjes valt?
Als ik jou was zou Gouda voor mij het paradijs zijnquote:Op zondag 17 juli 2005 21:30 schreef vinge het volgende:
) Het liefst rokken
![]()
Ga eens naar de kerk bij ons in de buurt. Zijn ze nog onderdanig ook, en ze voldoen aan al je criteriaquote:Op zondag 17 juli 2005 21:30 schreef vinge het volgende:
) Het liefst rokken
![]()
Straks hebben we weer een pedopriester erbijquote:Op zondag 24 juli 2005 15:35 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Ga eens naar de kerk bij ons in de buurt. Zijn ze nog onderdanig ook, en ze voldoen aan al je criteria![]()
Okay.quote:Op zondag 24 juli 2005 15:16 schreef HuHu het volgende:
[..]
[HOMO] # 1318 Geilie Mineuk, Stripjes en Jij Ook
Das de beste jaquote:Op maandag 25 juli 2005 01:21 schreef stFz het volgende:
dr linker grote teen
1.53 is niet te kleinquote:Op maandag 18 juli 2005 13:46 schreef Imberr het volgende:
[..]
1.60 is niet kleinik ben ong. 1.53
damn, ik wou dat ik groter was
![]()
En vanaf zaterdag wellicht ook bezet.quote:
niet dusquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En vanaf zaterdag wellicht ook bezet.![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:59 schreef Jeff89 het volgende:
Qua uiterlijk:
Natuurlijk rood haar (dus geen verf) en de huidskleur en sproetjes die daar bij horen (L).
Niet te lang (1,70 max oid).
Niet te grote borsten, cup B of C is goed.
Kleding maakt me niet echt uit, als het haar maar staat.
Niet te dik, maar ook ZEKER niet mager..Magere meisjes zijn niet mooi..
Innerlijk:
Intelligent, een beetje tegendraads, lief en het liefst niet compleet wereldvreemd...
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:59 schreef Jeff89 het volgende:
Qua uiterlijk:
Natuurlijk rood haar (dus geen verf) en de huidskleur en sproetjes die daar bij horen (L).
lang
grote borsten
Kleding beetje alternatiefit, als het haar maar staat.
Niet te dik, maar ook ZEKER niet mager..Magere meisjes zijn niet mooi..
Innerlijk:
Intelligent, een beetje tegendraads, lief en het liefst niet compleet wereldvreemd...
goorquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:39 schreef HuHu het volgende:
[afbeelding]
Als ik die ogen tegenkom, dan kan je me wegdragen.
katja schuurman?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:39 schreef HuHu het volgende:
[afbeelding]
Als ik die ogen tegenkom, dan kan je me wegdragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tuurlijk, het uiterlijk enz. telt ook mee, maar je moet wel met 'r kunnen lache![]()
Vooral als er lekker van die harde stukken in vastgeplakt zijnquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:27 schreef David het volgende:
Ik vind een kale kut dus echt niks.
Schaamhaar mag voor mij geen oerwoud zijn, maar een licht begroeide venusheuvel vind ik ongelooflijk geil
quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:19 schreef martijn877 het volgende:
Lekkere keiharde.........Dat meisjes het niet menen daar waren we al achter, maar jij bent de eerste JONGEN die zegt dat het innerlijk het belangrijkste isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tuurlijk, het uiterlijk enz. telt ook mee, maar je moet wel met 'r kunnen lache![]()
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
Je verdraait het een beetjequote:Op zondag 7 augustus 2005 13:10 schreef Molluck het volgende:
[..]
Dat meisjes het niet menen daar waren we al achter, maar jij bent de eerste JONGEN die zegt dat het innerlijk het belangrijkste is![]()
Táádáá....Zo'n uitspraak is toch weer het bewijs dat jongens alleen maar kunnen denken met hun pik!quote:Op zondag 7 augustus 2005 13:10 schreef Molluck het volgende:
[..]
Dat meisjes het niet menen daar waren we al achter, maar jij bent de eerste JONGEN die zegt dat het innerlijk het belangrijkste is![]()
yepquote:Op zondag 7 augustus 2005 12:52 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Vooral als er lekker van die harde stukken in vastgeplakt zijn![]()
Van die lekkere korte haren in je mond na het beffen, das pas lekker..
edit: link toch maar verwijderdquote:
True, maar beetje opgepompte tieten en mooi kontje mag wel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:29 schreef pijnboom het volgende:
Haar onschuldige uitstraling (dus GEEN grote opgepompte tieten en hoge hakken)
daar val ik dus totaal niet op he!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:34 schreef Sirr het volgende:
Niemand hier die echte sletjes leuk vind?
Nou ja, ik val dus op meisjes die veel kapsones hebbenneem daarbij een dikke laag make up en je kunt mij van de grond rapen
Mits het geheel een mooi plaatje geeft natuurlijk. De rest zit dan meestal wel goed.
Zolang ze mij maar niet pwnen.. ze moeten wel iets n00bier zijnquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:58 schreef Maikuuul het volgende:
Als ze veel skills hebben in cs en dat ze 1337 kunnen praten net als mij
ja wel man ech wel lekker soms zulk soort hmmmmquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:34 schreef Sirr het volgende:
Sletjesquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:45 schreef Yoof het volgende:
[..]
ja wel man ech wel lekker soms zulk soort hmmmm
Ieder zijn smaak hoor (gelukkig!) maar sletjes en heel veel make-up vind ik echt lelijk... puur natuurquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:34 schreef Sirr het volgende:
Nou ja, ik val dus op meisjes die veel kapsones hebbenneem daarbij een dikke laag make up en je kunt mij van de grond rapen
Mits het geheel een mooi plaatje geeft natuurlijk. De rest zit dan meestal wel goed.
quote:
Mee eensquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:59 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ieder zijn smaak hoor (gelukkig!) maar sletjes en heel veel make-up vind ik echt lelijk... puur natuur
En ook kapsones niet.. juist wat meer bescheiden enzo en verlegen ofzo.. niet te natuuk, maar beetje vind ik zo schattig![]()
quote:If you could only read my mind
You would know that I've been waiting
So long for someone almost just like you
But with attitude, I'm waiting So come on
(...)
Don't get me wrong
I know you're only being good
But that's what's wrong
I guess I just misunderstood
wenkbrauwen?quote:Op donderdag 1 september 2005 11:38 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
wenkbrauwen let ik op en ogen ookwel en een mooi buikje
quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:19 schreef Remzz het volgende:
Vooral de stem, en de uitstraling. Verder is slim(algemene ontwikkeling dan;)) zijn en humor hebben ook heel belangrijk
En dan bij een van de vele Driestar gebouwen vertoeven.quote:Op zondag 24 juli 2005 15:25 schreef Mute_Me het volgende:
Als ik jou was zou Gouda voor mij het paradijs zijn
volgens mij kijk jij teveel films en tijdschriften.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:12 schreef dady het volgende:
Mijn eisen:
Ze moet in een ander land hebben gewoond, Singapore, Z-Afrika oid,
goed uitzien met een mooie uitstraling en goed lijf,
tweetalig,
mooie huid,
toffe/hippe kleding,
niet teveel make-up hooguit bij de ogen of lippen,
blond of brunette,
respect voor iedereen of het nu zwervers of keizers zijn je behandeld iedereen met respect,
zorgzaam tegenover iedereen,
schoon,
intelligent slim hoeft niet perse maar weten wat er gebeurd in de wereld,
vrijheid geven.
En ik heb er nog wel meer, maar dit zijn de belangrijkste. En ja, ik ben ze al gehad die aan al deze eisen voldeden, alleen vrijheid geven kwam er vaak niet in. En werden jaloers en hebberig.
Valt mee, ze zijn er wel en als je ze ziet moet je ze gewoon meteen versieren. Lage eisen hebben is voor kansloze mensen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:55 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
volgens mij kijk jij teveel films en tijdschriften.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |