Word dat nog uitgezondenquote:Op zondag 17 juli 2005 14:50 schreef Superheld het volgende:
Eek the cat!
quote:Op zondag 17 juli 2005 15:04 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Eek the Cat, The Terrible Thunderlizzards
quote:
Neem Digitale TV, zit het bijquote:Op zondag 17 juli 2005 15:22 schreef Chanandler het volgende:
Oh mén wat mis ik cartoon network zeg. Dat was echt meesterlijk met Sjonny braveau en dexter& dee dee
Die zijn ook leuk jaquote:Op zondag 17 juli 2005 17:17 schreef Beach het volgende:
Johnny Bravo was wel leuk
Dexter
Cow and Chicken
en nog een rits
en wat ik vroeger ook vaak keek was dennis the mennisquote:Op zondag 17 juli 2005 17:17 schreef Beach het volgende:
Dexter
En natuurlijk goeie ouwe Teddy Ruxpinquote:Op zondag 17 juli 2005 20:48 schreef ma_jojo het volgende:
David de Kabouter, Blinky Bill, Niels Hogerson, Ovide en zijn vrienden.
Maar dat komt allemaal niet meer
quote:
quote:Op zondag 17 juli 2005 22:13 schreef Shalbo het volgende:
Als ik aan tekenfilms denk, denk ik eerder aan die disney-dingen. En dan is Beauty & the Beast toch wel mijn favo
[afbeelding]
uiteindelijk vind ik alle vervolgen op de classics slechte aftreksels maar ik kan d'r altijd om lachenquote:Op zondag 17 juli 2005 22:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Aladdin komt bij mij dan toch op nummer 1
Wat heb ik die film vroeger vaak gezien.
En het was ook de eerste en tot nu toe enige disney film met een leuk vervolg en niet een snel in elkaar gezet filmpje zo als oah bij de Leeuwen koning wel het geval was.
quote:
quote:Wickie de Viking
[afbeelding]
Tijdje terug zaten ik en een vriend van me die Wickie nog na te doen, met die vinger enzo
Ik heb afgelopen zaterdag bij mijn neefje Lilo & Stitch voor het eerst gekeken en die film was echt briljantquote:Op zondag 17 juli 2005 22:31 schreef mschol het volgende:
[..]
uiteindelijk vind ik alle vervolgen op de classics slechte aftreksels maar ik kan d'r altijd om lachen
mensen verklaren me voor gek dat ik 20 ben en nog naart disneys kijk maar tja moeten zij weten...
de disney classics zijn films die mensen moeten kennnen
Bleachquote:Op zondag 17 juli 2005 17:19 schreef Orealo het volgende:
Naruto en Bleach, maar dat zijn anime, niet zomaar tekenfilms
Jij vindt die beterquote:Op maandag 18 juli 2005 13:14 schreef mschol het volgende:
[..]
btere plaatje zoeken is toch niet moeilijk
[afbeelding]
truequote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:25 schreef Yentle het volgende:
[..]
Jij vindt die beter
Ik vond die leuker![]()
Het grote Anime/Manga topic deel 22! This side UP ^_^quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:42 schreef Veletta het volgende:
DRAGONBALLZ! (Mijn kamer is een DBZ paradijs)
Wat ben jij een grote jongen...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:09 schreef Blaxje het volgende:
Tekenfilms zijn voor kleine kinderen.
Het blijven tekenfilms hoorquote:Op zondag 17 juli 2005 17:19 schreef Orealo het volgende:
Naruto en Bleach, maar dat zijn anime, niet zomaar tekenfilms
al zijn de echte anime vaak qua verhaal+tekeningen vaak gewoon beter als de westerse tekenfilmsquote:Op zondag 18 juni 2006 16:02 schreef Zuen het volgende:
[..]
Het blijven tekenfilms hoorAlleen dan met heel foute humor waar je op een gegeven moment gek van wordt als je weer zo'n enorme zweetdruppel op iemands voorhoofd ziet.
Lion King was dan ook grotendeels gejat van een animé...quote:Op zondag 18 juni 2006 16:27 schreef mschol het volgende:
uitzonderingen daar gelaten (lion king bijvoorbeeld was qua verhaal + animatie echt![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |