Relaxt he. En als je pappie en mammie ook nog eens gescheiden zijn en allebei een relatie hebben ben je ook nog eens bijna elk weekend alleen thuisquote:Op zondag 17 juli 2005 14:59 schreef Renmaestro het volgende:
Ik mocht thuis komen wanneer ik wilde.
Zelfde hier!quote:Op zondag 17 juli 2005 14:59 schreef Renmaestro het volgende:
quote:Op zondag 17 juli 2005 15:07 schreef Gloeidoos het volgende:
gewoon niet, moet wel ff smsje sturen anders flipt mn moeder
Ik ook. Maar nu zijn ouders altijd wel makkelijker tegen jongens.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:59 schreef Renmaestro het volgende:
11 uur...quote:Op zondag 17 juli 2005 17:33 schreef punkjunk het volgende:
ik moet meestal om 11 uur thuis zijn, of als me pa me komt op halen om 12 uur.. dus ik ga meestal voor 11 uur
Hij is ook wat jonger he.quote:
ik ben 14quote:
quote:Op zondag 17 juli 2005 20:01 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik laat het je weten zodra ik uitmag.
Mijn ouder kan tenminste opvoeden.quote:
Oh je bent nog geen 16...quote:Op zondag 17 juli 2005 21:51 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Mijn ouder kan tenminste opvoeden.
Tot mijn 16e mag ik de deur niet uit.
Waar ga jij met je 14 levensjaren uit??quote:Op zondag 17 juli 2005 22:17 schreef NiekieW. het volgende:
toen ik 14 was denk zoiets rond half 2
daarna toen ik 15 was 2 u half 3
en toen eind 15 tot nu zolaat als ik wil
Boeit mn ouders geen flikker.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:58 schreef Knorretje het volgende:
ff toevoeging.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd welke regels ouders tegenwoordig de tieners opleggen. Wordt je gebracht/gehaald, Geld voor Taxi. Verplicht mee met broer/zus Of met vriendengroep ??
en idd de tijden...
quote:Op maandag 18 juli 2005 01:11 schreef da_micha_man het volgende:
En ja, thuis. Dan moet ik meestal om 11 uur thuis zijn
mijn vrienden waren ietsje ouder, zeg maar allemaal 15 en ik zag er al iets ouder uit, toen gingen we meestal naar zon jongere societeit (80 cent voor het bierquote:Op zondag 17 juli 2005 22:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Waar ga jij met je 14 levensjaren uit??![]()
herkenbaarquote:Op maandag 18 juli 2005 07:29 schreef DaMook het volgende:
Sinds ik opstap ga (15 en een half) mag ik het al zelf weten. Als ik maar voorzichtig doe
En als je voor die leeftijd wel uit mag, dan kunnen ouders niet opvoeden?quote:Op zondag 17 juli 2005 21:51 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
gekke duitsers die zelf mogen weten hoe laat ze thuis komen zijn nooit coolquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:41 schreef teh-Rammie het volgende:Wat erg voor de meesten hier dat ze al zó vroeg thuis moeten zijn
Ik mag lekker zelf weten![]()
Duitsers zijn coolquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:48 schreef mister_dog het volgende:
[..]
gekke duitsers die zelf mogen weten hoe laat ze thuis komen zijn nooit cool![]()
En Gallorini is een lekker geil mennekequote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:05 schreef Gallorini het volgende:
[..]
Duitsers zijn cool![]()
En Rammie al helemaal![]()
hoi Rammie![]()
doet mij denken aan gunter sneider (o.i.d.) van hans teeuwenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:07 schreef teh-Rammie het volgende:
[..]
En Gallorini is een lekker geil menneke![]()
![]()
![]()
ik ga zaterdags naar me werk als het donker is en ik kom terug als het bijna donker isquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:11 schreef hipkiller het volgende:
ik ga weg als het licht is en kom terug als het licht is
is dat erg
dat is dan wel weer erg.. dan kun ej weer beter uitgaan ;/quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:14 schreef mister_dog het volgende:
[..]
ik ga zaterdags naar me werk als het donker is en ik kom terug als het bijna donker is
ik ga voor 5 uur weg smorgens en kom rond 7 uur thuis in de winster is het dan donker nu valt het mee maar als ik thuis kom is het eerste wat ik doe, in me stinkende werk kleren de frituur aan en bier pakkenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:15 schreef Fokkedup het volgende:
[..]
dat is dan wel weer erg.. dan kun ej weer beter uitgaan ;/
Wanneer krijg ik nou die curcus van je..?quote:
Kom maar langsquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:26 schreef Gallorini het volgende:
[..]
Wanneer krijg ik nou die curcus van je..?
Of is er ook een teleac versie van Hoe word je een echte Duitser..?
FF correctie: !!!!!!!!!!!!!!:Dquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:27 schreef Gallorini het volgende:
!!!!!!!!!!!!!!:D![]()
:Deen!!!!!11111111twaalf!!!!!!!111
![]()
:DD
:!!!!!!!!!!!
Alsoquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:29 schreef teh-Rammie het volgende:
[..]
FF correctie: !!!!!!!!!!!!!!:D![]()
:Deins!!!!!11111111zwölf!!!!!!!111
![]()
:DD
:!!!!!!!!!!!
Effenberg was geschorst als international omdat ie zn middelvinger naar het publiek opstakquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:34 schreef Gallorini het volgende:
Als kleine jongen riep ik mee met mn vriendjes en zag ik Koeman zijn kont afvegen met een Duits voetbalshirt. Pas later ben ik Duitsers gaan mogen, en nu bewonder ik ze zelfs.
Niets is heerlijker dan een schwalbe in de 90ste minuut in de 16, welke word verzilverd door een Lothar Matthaus of een Stefan Effenberg achtig type.
Kuilen graven op het strand is masterlijk, en bier drinken uit hele grote glazen met daarbij een heerlijke worst swingt de pan uit.
DEUTSCHLAND![]()
![]()
Ja heerlijk toch..!!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:36 schreef teh-Rammie het volgende:
[..]
Effenberg was geschorst als international omdat ie zn middelvinger naar het publiek opstak![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:38 schreef Gallorini het volgende:
[..]
Ja heerlijk toch..!!
Ullrich![]()
Effenberg![]()
Bassler![]()
Matthaus![]()
Voller![]()
Grrrrrrrrrrr
Opsouten mafkeesquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:34 schreef Gallorini het volgende:
Als kleine jongen riep ik mee met mn vriendjes en zag ik Koeman zijn kont afvegen met een Duits voetbalshirt. Pas later ben ik Duitsers gaan mogen, en nu bewonder ik ze zelfs.
Niets is heerlijker dan een schwalbe in de 90ste minuut in de 16, welke word verzilverd door een Lothar Matthaus of een Stefan Effenberg achtig type.
Kuilen graven op het strand is masterlijk, en bier drinken uit hele grote glazen met daarbij een heerlijke worst swingt de pan uit.
DEUTSCHLAND![]()
![]()
Ik ben grootquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:36 schreef coltje87 het volgende:
Ik ben groot, ik heb geen tijd meer mee. Toen ik klein (15,16) was moest ik rond half 1/1 uur thuis zijn. Nu slaap ik eigelijk iedere zaterdag bij m'n vriend, ideaal.
me 2!!quote:Op zondag 17 juli 2005 14:59 schreef Renmaestro het volgende:
idd, al dat kleutervolk is niks tijdens uitgaan.quote:Op zondag 17 juli 2005 21:51 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
laat snowworld je sponsor zijnquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:21 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
idd, al dat kleutervolk is niks tijdens uitgaan.
Toen ik 16 was kreeg ik de eerste keer een tijd van 4 uur, toen kwam ik netjes op tijd thuis en sindsdien geen tijd.
Als ik maar bij het ontbijt zit, als ik het laat maak belt mn pa op of hij de tafel moet dekken voor me of niet en of ie alvast asperine moet pakken![]()
Het begint pas om 2/3 uurquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:54 schreef jiigg het volgende:
Geen vakantie : Rond 2 uur thuis zijn ( Bij me pa dan ) Bij me moeder. Maakt het niks uit
Vakantie : Maakt eigenlijk niet zoveel uit, maar ben rond 3 uur thuis omdat ik het gewoon ff niet red tot 5 uur teveel gezope dan.
Met me broer : Maakt niks uit.
Ik weet niet in welke tenten jij komt, maar hier wordt het dan al gauw een dronken, ongezellige boelquote:
Ik snap hem niet helemaalquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:32 schreef Funksoldier het volgende:
mijn ouder zeiden altijd, om 3 uur lig je in bed, en anders kom je naar huis....
Nee waarom zou ik?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:43 schreef IrisVrede het volgende:
in dat geval meldt je je zeker als vrijwilliger voor als ik vanuit mijn werk naar huis fiets..
Ja fijn voor je..... ik zou er moeite mee hebben als mijn vriendin dat moest of mijn dochter. (Dat gebeurt sowieso niet, want dan zou ik ze wel ophalenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:54 schreef IrisVrede het volgende:
uhm ik moet meestal om 22:30 naar huis fietsen hoor en het meerendeel is op zaterdag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |