Waar ga jij met je 14 levensjaren uit??quote:Op zondag 17 juli 2005 22:17 schreef NiekieW. het volgende:
toen ik 14 was denk zoiets rond half 2
daarna toen ik 15 was 2 u half 3
en toen eind 15 tot nu zolaat als ik wil
Boeit mn ouders geen flikker.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:58 schreef Knorretje het volgende:
ff toevoeging.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd welke regels ouders tegenwoordig de tieners opleggen. Wordt je gebracht/gehaald, Geld voor Taxi. Verplicht mee met broer/zus Of met vriendengroep ??
en idd de tijden...
quote:Op maandag 18 juli 2005 01:11 schreef da_micha_man het volgende:
En ja, thuis. Dan moet ik meestal om 11 uur thuis zijn
mijn vrienden waren ietsje ouder, zeg maar allemaal 15 en ik zag er al iets ouder uit, toen gingen we meestal naar zon jongere societeit (80 cent voor het bierquote:Op zondag 17 juli 2005 22:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Waar ga jij met je 14 levensjaren uit??![]()
herkenbaarquote:Op maandag 18 juli 2005 07:29 schreef DaMook het volgende:
Sinds ik opstap ga (15 en een half) mag ik het al zelf weten. Als ik maar voorzichtig doe
En als je voor die leeftijd wel uit mag, dan kunnen ouders niet opvoeden?quote:Op zondag 17 juli 2005 21:51 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Mijn ouder kan tenminste opvoeden.
Tot mijn 16e mag ik de deur niet uit.
gekke duitsers die zelf mogen weten hoe laat ze thuis komen zijn nooit coolquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:41 schreef teh-Rammie het volgende:Wat erg voor de meesten hier dat ze al zó vroeg thuis moeten zijn
Ik mag lekker zelf weten![]()
Duitsers zijn coolquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:48 schreef mister_dog het volgende:
[..]
gekke duitsers die zelf mogen weten hoe laat ze thuis komen zijn nooit cool![]()
En Gallorini is een lekker geil mennekequote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:05 schreef Gallorini het volgende:
[..]
Duitsers zijn cool![]()
En Rammie al helemaal![]()
hoi Rammie![]()
doet mij denken aan gunter sneider (o.i.d.) van hans teeuwenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:07 schreef teh-Rammie het volgende:
[..]
En Gallorini is een lekker geil menneke![]()
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |