lieme, welke kleur isda??quote:Op zondag 17 juli 2005 14:44 schreef p-etr-a het volgende:
Ik vind die lime het lekkerst.
Smirnoff icequote:Op zondag 17 juli 2005 14:59 schreef Chanandler het volgende:
Weetje. Niemand drinkt tegenwoordig nog breezers. Ik zie iig nooit iemand met een breezer lopen als ik uitga. Waar halen jullie die Breezer mythe eigenlijk vandaan?
Smirnoff ice is toch geen breezerquote:
nee, maar wel smirnoff icequote:
Die in dat roze Gsus shirtje?quote:Op zondag 17 juli 2005 15:28 schreef __Saviour__ het volgende:
het buurmeisje van 3 huizen verderop
Ik vind het wel lekker hoorquote:Op maandag 18 juli 2005 12:21 schreef cyberstalker het volgende:
Breezah is toch gewoon niet lekker? Dan kun je net zo goed fristi drinken of zo.
hoe lekker is fristi man. geen slecht woord er overquote:Op maandag 18 juli 2005 12:21 schreef cyberstalker het volgende:
Dan kun je net zo goed fristi drinken of zo.
Je gaat mij niet wijsmaken dat je Wodka lekker vind. Ja misschien die gekleurde troep in een klein flesje, maar niet die rotzooi die ze in Rusland drinken om wam te blijven. Dat spul is ook puur en alleen gemaakt om warm of strontlazarus van te worden, niet als genotsdrank.quote:
Niks mis mee hoor, ik heb er ook 9/10 van een fles van leeggedronken afgelopen weekend.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:06 schreef LSS het volgende:
[..]
Je gaat mij niet wijsmaken dat je Wodka lekker vind. Ja misschien die gekleurde troep in een klein flesje, maar niet die rotzooi die ze in Rusland drinken om wam te blijven. Dat spul is ook puur en alleen gemaakt om warm of strontlazarus van te worden, niet als genotsdrank.
Fristiquote:Op maandag 18 juli 2005 12:21 schreef cyberstalker het volgende:
Breezah is toch gewoon niet lekker? Dan kun je net zo goed fristi drinken of zo.
quote:Op donderdag 9 november 2006 19:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
Echt wat een kut kick Borky.
Maar goed we kijken het nog even aan, geen idee want ik drink die meuk niet.
Bestaat die eigenlijk wel?quote:
quote:Op zondag 19 november 2006 03:45 schreef SeLang het volgende:
Een beetje donkere met mooie ronde tietjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |