abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28925051
quote:
Op maandag 18 juli 2005 20:08 schreef jogy het volgende:

[..]

Neen. ik zou dat stinkding krijgen met 25.000 industriebanen en ik heb er onderhand 50.000. Ik doe niet aan codes.
zelfde prob hier: hitech jons tussen de 25.000 en 30.000 stuks inwonder aantal van +200.000
research center heb ik...
maar space port komt niet
lees dit eens:
http://www.simtropolis.com/idealbb/view.asp?topicID=42891&PageNo=2#174855

simcity.com BBS spaceport artiekel

matig als je stad easy is kan je de space port niet krijgen....
dan moet je dus een stad op medium of hard spelen

[ Bericht 14% gewijzigd door mschol op 18-07-2005 22:37:03 ]
pi_28925094
quote:
Op maandag 18 juli 2005 21:34 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Je kan hier lezen hoe dat moet.
[..]

Nee. Daar zorgt die Radicalmod voor. Dan is de capaciteit 50.000 i.p.v zo'n 5.000
opzich wel chill want dan wordt je pc niet zo snel erg traag lijkt mij
  maandag 18 juli 2005 @ 22:29:05 #123
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_28925324
Klootzakken. Ik ben weer helemaal verslaafd. Ik heb al zo weinig vrije tijd.
For great justice!
pi_28925890
quote:
Op maandag 18 juli 2005 22:19 schreef Atreidez het volgende:

[..]

In plaats van 1 helft deleten moet je straat trekken over die ene baan, en die deleten.. Dan andere avenue trekken, weer straat in het midden trekken en die straat weer deleten.

Ik zie persoonlijk het voordeel niet echt.. trek liever 1 richting aan 1 kant en andere kant ook maar dan de andere kant op
Ik vind het wel leuk voor de afwisseling. Je kan bijvoorbeeld zo'n dividerset er tussen zetten zoals op het eerste plaatje. Of je kan er monorail/lightrail etc tussen zetten.



Twee naast elkaar En er achter ligt een gescheiden avenue.
  maandag 18 juli 2005 @ 22:59:55 #125
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_28926648
quote:
Op maandag 18 juli 2005 22:22 schreef mschol het volgende:

[..]

zelfde prob hier: hitech jons tussen de 25.000 en 30.000 stuks inwonder aantal van +200.000
research center heb ik...
maar space port komt niet
lees dit eens:
http://www.simtropolis.com/idealbb/view.asp?topicID=42891&PageNo=2#174855

simcity.com BBS spaceport artiekel

matig als je stad easy is kan je de space port niet krijgen....
dan moet je dus een stad op medium of hard spelen

Ik heb ook gelezen dat je twee treinmissies moet voltooien
Simtropolislink

Ik krijg alleen geen treinmissies meer, omdat het spel door heeft dat ik die krengen negeer ofzo .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 18 juli 2005 @ 23:00:44 #126
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_28926678
quote:
Op maandag 18 juli 2005 22:29 schreef QyRoZ het volgende:
Klootzakken. Ik ben weer helemaal verslaafd. Ik heb al zo weinig vrije tijd.
Doe es plaatjes posten?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 19 juli 2005 @ 00:20:39 #127
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_28930105
quote:
Op maandag 18 juli 2005 22:29 schreef QyRoZ het volgende:
Klootzakken. Ik ben weer helemaal verslaafd. Ik heb al zo weinig vrije tijd.
Vrije tijd is toch de tijd die je maakt als je al je verplichtingen nalaat?
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  dinsdag 19 juli 2005 @ 01:47:57 #128
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_28932429
quote:
Op maandag 18 juli 2005 16:28 schreef BlaZ het volgende:
Mooi aangelegde snelweg !
Dat kan hij wel
  dinsdag 19 juli 2005 @ 02:09:35 #129
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_28932797
De "grachtenwijk" van mijn stad Tanagra:




Uiteraard wil ik deze in de stijl van Amsterdam krijgen, dus ieder pand wat een beetje grachtenpanderig overkomt (met name de echte Amsterdamse panden die ik tegenkom) wordt meteen historisch gemaakt

Opvallend is het mooie cadeautje wat ik nog mag uitpakken rechtsonder in beeld bij de twee scholen Ik hou zo van cadeautjes
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  dinsdag 19 juli 2005 @ 02:11:13 #130
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_28932820
En het bijbehorende stadje Tanagra Zuid (op de zelfde map)

No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_28933049
Die bomen moet ik ook maar eens halen Zien er mooi uit.. en ik heb ook een kadootje, maar ik bulldoze ze maar nadat ik de naam genoteerd heb en dan zoek ik t later wel uit.
Hier een plaatje van mijn voorontwikkelstadje die stiekum aan t uitgroeien is naar wat de maat van de kaart niet aankan..



Ben ondertussen dus maar begonnen met de aansluiting aan de grote kaart zodat ik de explosie daar meteen kan ontwikkelen. Nu maar slapen, want t gaat weer helemaal verkeerd met de tijd steeds
Where facts are few, experts are many.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 02:30:07 #132
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_28933058
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 02:09 schreef MrTorture het volgende:
De "grachtenwijk" van mijn stad Tanagra:

[[url=http://img333.imageshack.us/img333/3893/tanagra0011qv.th.jpg]afbeelding][/URL]


Uiteraard wil ik deze in de stijl van Amsterdam krijgen, dus ieder pand wat een beetje grachtenpanderig overkomt (met name de echte Amsterdamse panden die ik tegenkom) wordt meteen historisch gemaakt

Opvallend is het mooie cadeautje wat ik nog mag uitpakken rechtsonder in beeld bij de twee scholen Ik hou zo van cadeautjes
Wow. Daar is veel over ngedacht
  dinsdag 19 juli 2005 @ 02:30:41 #133
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_28933074
En hier een update van mijn stad GelrenA

20.000 inwoners.


  dinsdag 19 juli 2005 @ 02:32:14 #134
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_28933095
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 02:29 schreef Atreidez het volgende:
Die bomen moet ik ook maar eens halen Zien er mooi uit.. en ik heb ook een kadootje, maar ik bulldoze ze maar nadat ik de naam genoteerd heb en dan zoek ik t later wel uit.
Hier een plaatje van mijn voorontwikkelstadje die stiekum aan t uitgroeien is naar wat de maat van de kaart niet aankan..

[[url=http://www.xs4all.nl/~atreides/som1.jpg]afbeelding][/url]

Ben ondertussen dus maar begonnen met de aansluiting aan de grote kaart zodat ik de explosie daar meteen kan ontwikkelen. Nu maar slapen, want t gaat weer helemaal verkeerd met de tijd steeds
Die cadeautjes betekent dus dat je een 'detail' file mist

Als je een engels huis download, moet je dus die 3 overige bestanden ook downloaden. >staat bij de info onder de screenshots>
pi_28933138
Oh, van die space shuttle.. ik heb m gekregen in een stad die op makkelijk was gestart. Het zou nog kunnen zijn dat je 25000 ht banen moet hebben voor een periode, van bijv. 10 jaar. Jou schema staat namelijk op 1 jaar
Where facts are few, experts are many.
pi_28933542
Where facts are few, experts are many.
pi_28934045
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 02:35 schreef Atreidez het volgende:
Oh, van die space shuttle.. ik heb m gekregen in een stad die op makkelijk was gestart. Het zou nog kunnen zijn dat je 25000 ht banen moet hebben voor een periode, van bijv. 10 jaar. Jou schema staat namelijk op 1 jaar
als dat zo is vind ik het wel vreemd...
maar we gaan vanmiddag gewoon proberen
  dinsdag 19 juli 2005 @ 07:12:42 #138
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_28934618
quote:
Op maandag 18 juli 2005 23:00 schreef jogy het volgende:

[..]

Doe es plaatjes posten?
Ben bezig wat oude steden te reorganiseren met nieuwe plugins. Boel werk, weinig resultaat
For great justice!
pi_28938818
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 07:12 schreef QyRoZ het volgende:
Ben bezig wat oude steden te reorganiseren met nieuwe plugins. Boel werk, weinig resultaat
Ach man, maak gewoon een shot, ik ben ook wel benieuwd (met je transport tycoon prestaties in het achterhoofd ).
Where facts are few, experts are many.
pi_28938978
gister schoonde ik wat spul op in me plugin map..
ging sc4 lopen mekkeren datttie een plugin miste
maar wel mooi dattie dan gewoon door kan gaan
pi_28939024
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 02:35 schreef Atreidez het volgende:
Oh, van die space shuttle.. ik heb m gekregen in een stad die op makkelijk was gestart. Het zou nog kunnen zijn dat je 25000 ht banen moet hebben voor een periode, van bijv. 10 jaar. Jou schema staat namelijk op 1 jaar
helaas dit werkt bij mij ook niet
heb tussen de 25.000 en 30.000 hi-tech banen al meer als 10 jaar maar ik krijg em niet, (wel allerleei andere extra's
en die trein missies kan ik niet doen want ik heb geen trein...
pi_28939073
kan iemand mij een klein stappen plan gegeven (aan de hand van plaatjes) hoe je met de hole digger mod tunnels kan maken..
ik krijg het namelijk niet voorelkaar...
pi_28939146
quote:
Op maandag 18 juli 2005 22:19 schreef Atreidez het volgende:

[..]

In plaats van 1 helft deleten moet je straat trekken over die ene baan, en die deleten.. Dan andere avenue trekken, weer straat in het midden trekken en die straat weer deleten.

Ik zie persoonlijk het voordeel niet echt.. trek liever 1 richting aan 1 kant en andere kant ook maar dan de andere kant op
Ow ja... , je moest er een weg overheen trekken. Dat was het .
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:04 schreef mschol het volgende:
kan iemand mij een klein stappen plan gegeven (aan de hand van plaatjes) hoe je met de hole digger mod tunnels kan maken..
ik krijg het namelijk niet voorelkaar...
Je maakt gewoon een kuil van 15m diep (die van de sunken high ways) van de breedte van de tunnel (bijv. in het geval van de snelweg 2 breed) stuk verderop doe je hetzelfde en dan trek je er de tunnel tussen. Als het gebied ertussen
(tussen de kuilen) groen wordt weet je zeker dat het een tunnel wordt. Als je gewoon snelweg ziet liggen heeft SimCity er geen zin in en moet je ff aanrommelen .

[ Bericht 18% gewijzigd door blieblie op 19-07-2005 12:16:10 ]
pi_28939334
in de handleiding van de holedigging mod staat het alsvolgende:
quote:
Using Hole Digging Lots To Make Tunnels

Make sure the ground is nearly flat where the tunnel entrance will be, or the tunnel may not be available (more below). The picture below shows how to flatten the ground using single tile streets. If you use the 'deeper' hole digging lots you may be able to skip this step.



Each kind of hole digging lot requires a specific transit type (rail, road, avenue, etc.) dragged over it to cause it to dig.

Note that the monorail lots are unusual; they require the dragging of a road to dig a hole. After the holes are made, the monorail tunnel is made by dragging monorail tacks (not a road).

In the following example we use the avenue lot, which requires an avenue to be dragged over it.

Plop the hole digging lot where you want the tunnel entrance to be.



Drag an avenue, starting at the hole digging lot, and ending several tiles away from where the tunnel will be. This will create the hole.

The path may turn red when you are dragging over a hole digging lot. This happens when:
You are dragging the wrong transit type for that lot.
The ground is too uneven (different lots vary in their tolerance for uneven ground).
The bottom of the hole would be below sea level.
In any case the hole digging will fail.

After you drag the avenue, it should look like this:



Now bulldoze the hole digging lot to make room for the tunnel entrance. (For the monorail digging lot the road dragged over the lot also needs to be bulldozed.)



And do all the above steps for the other end of the tunnel...



To create the tunnel, drag an avenue over both holes. The location of the tunnel will show in green. If it does not show in green, cancel the drag. Try dragging in the opposite direction. If that does not work you need to dig the holes a little deeper, or to start over. The most likely reason for it to not work is that the hole entrances were not flat enough when you started. If it starts showing green, but stops before the second hole is reached (not uncommon in longer tunnels) you will need to shape the ground between the holes. The ground must not sag below the direct line between the two holes. Sometimes even a single tile dip will create problems. This problem can be prevented if everything starts level (the location of both holes and the ground between them).

Note that the type of transit you drag to create the tunnel should match the type of digging lot used (e.g. if it's monorail; drag monorail).



The final result is shown below.

  dinsdag 19 juli 2005 @ 12:27:32 #145
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_28939641
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 02:29 schreef Atreidez het volgende:
Die bomen moet ik ook maar eens halen Zien er mooi uit.. en ik heb ook een kadootje, maar ik bulldoze ze maar nadat ik de naam genoteerd heb en dan zoek ik t later wel uit.
Ik maak er gewoon een monumentaal Ze bleven namelijk terugkomen, bleek om Vishoek woningen te gaan (lelijke dingen). Had ze ook niet gedownload, maar kennelijk krijg je ze "gratis" bij een andere MOD dus nu heb ik Vishoek ook maar gedownd en als ik het monumentale pand niet meer terugzie als cadeautje is et opgelost en mag de monument status worden ingetrokken
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_28940018
Ik heb t bij SG Shorty_Burger, maar waar ik ook zoek... Geen Shorty Burger SG geeft aan SimGoober, maar tussen zijn packs staat t niet dus ik kan t niet fixen
Where facts are few, experts are many.
pi_28940405
edit: Shorty Burger is een landmark op de SC4 site, daar is ie dus te downloaden. Blijkt dus dat je alle landmark ook geinstalleerd moet hebben voor de modjes
Where facts are few, experts are many.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 13:52:58 #148
110810 AMD64
With Canon you can!
  dinsdag 19 juli 2005 @ 13:53:57 #149
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_28942337
Mooie handleiding blieblie. Ook misschien de moeite om het in de volgende OP te knallen?
  dinsdag 19 juli 2005 @ 13:54:40 #150
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_28942365
Atreidez

Hoe doe jij die snelweg ondergronds
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')