zelfde prob hier: hitech jons tussen de 25.000 en 30.000 stuks inwonder aantal van +200.000quote:Op maandag 18 juli 2005 20:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Neen. ik zou dat stinkding krijgen met 25.000 industriebanen en ik heb er onderhand 50.000. Ik doe niet aan codes.
opzich wel chill want dan wordt je pc niet zo snel erg traag lijkt mijquote:Op maandag 18 juli 2005 21:34 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Je kan hier lezen hoe dat moet.
[..]
Nee. Daar zorgt die Radicalmod voor. Dan is de capaciteit 50.000 i.p.v zo'n 5.000
Ik vind het wel leuk voor de afwisseling. Je kan bijvoorbeeld zo'n dividerset er tussen zetten zoals op het eerste plaatje. Of je kan er monorail/lightrail etc tussen zetten.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:19 schreef Atreidez het volgende:
[..]
In plaats van 1 helft deleten moet je straat trekken over die ene baan, en die deleten.. Dan andere avenue trekken, weer straat in het midden trekken en die straat weer deleten.
Ik zie persoonlijk het voordeel niet echt.. trek liever 1 richting aan 1 kant en andere kant ook maar dan de andere kant op
Ik heb ook gelezen dat je twee treinmissies moet voltooienquote:Op maandag 18 juli 2005 22:22 schreef mschol het volgende:
[..]
zelfde prob hier: hitech jons tussen de 25.000 en 30.000 stuks inwonder aantal van +200.000
research center heb ik...
maar space port komt niet
lees dit eens:
http://www.simtropolis.com/idealbb/view.asp?topicID=42891&PageNo=2#174855
simcity.com BBS spaceport artiekel
matig als je stad easy is kan je de space port niet krijgen....
dan moet je dus een stad op medium of hard spelen
Doe es plaatjes posten?quote:Op maandag 18 juli 2005 22:29 schreef QyRoZ het volgende:
Klootzakken. Ik ben weer helemaal verslaafd. Ik heb al zo weinig vrije tijd.
Vrije tijd is toch de tijd die je maakt als je al je verplichtingen nalaat?quote:Op maandag 18 juli 2005 22:29 schreef QyRoZ het volgende:
Klootzakken. Ik ben weer helemaal verslaafd. Ik heb al zo weinig vrije tijd.
Dat kan hij welquote:Op maandag 18 juli 2005 16:28 schreef BlaZ het volgende:
Mooi aangelegde snelweg !
Wow. Daar is veel over ngedachtquote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:09 schreef MrTorture het volgende:
De "grachtenwijk" van mijn stad Tanagra:
[[url=http://img333.imageshack.us/img333/3893/tanagra0011qv.th.jpg]afbeelding][/URL]
Uiteraard wil ik deze in de stijl van Amsterdam krijgen, dus ieder pand wat een beetje grachtenpanderig overkomt (met name de echte Amsterdamse panden die ik tegenkom) wordt meteen historisch gemaakt
Opvallend is het mooie cadeautje wat ik nog mag uitpakken rechtsonder in beeld bij de twee scholenIk hou zo van cadeautjes
![]()
Die cadeautjes betekent dus dat je een 'detail' file mistquote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:29 schreef Atreidez het volgende:
Die bomen moet ik ook maar eens halenZien er mooi uit.. en ik heb ook een kadootje, maar ik bulldoze ze maar nadat ik de naam genoteerd heb en dan zoek ik t later wel uit.
Hier een plaatje van mijn voorontwikkelstadje die stiekum aan t uitgroeien is naar wat de maat van de kaart niet aankan..
[[url=http://www.xs4all.nl/~atreides/som1.jpg]afbeelding][/url]
Ben ondertussen dus maar begonnen met de aansluiting aan de grote kaart zodat ik de explosie daar meteen kan ontwikkelen. Nu maar slapen, want t gaat weer helemaal verkeerd met de tijd steeds
als dat zo is vind ik het wel vreemd...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:35 schreef Atreidez het volgende:
Oh, van die space shuttle.. ik heb m gekregen in een stad die op makkelijk was gestart. Het zou nog kunnen zijn dat je 25000 ht banen moet hebben voor een periode, van bijv. 10 jaar. Jou schema staat namelijk op 1 jaar
Ben bezig wat oude steden te reorganiseren met nieuwe plugins. Boel werk, weinig resultaatquote:
Ach man, maak gewoon een shot, ik ben ook wel benieuwd (met je transport tycoon prestaties in het achterhoofdquote:Op dinsdag 19 juli 2005 07:12 schreef QyRoZ het volgende:
Ben bezig wat oude steden te reorganiseren met nieuwe plugins. Boel werk, weinig resultaat
helaas dit werkt bij mij ook nietquote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:35 schreef Atreidez het volgende:
Oh, van die space shuttle.. ik heb m gekregen in een stad die op makkelijk was gestart. Het zou nog kunnen zijn dat je 25000 ht banen moet hebben voor een periode, van bijv. 10 jaar. Jou schema staat namelijk op 1 jaar
Ow ja...quote:Op maandag 18 juli 2005 22:19 schreef Atreidez het volgende:
[..]
In plaats van 1 helft deleten moet je straat trekken over die ene baan, en die deleten.. Dan andere avenue trekken, weer straat in het midden trekken en die straat weer deleten.
Ik zie persoonlijk het voordeel niet echt.. trek liever 1 richting aan 1 kant en andere kant ook maar dan de andere kant op
Je maakt gewoon een kuil van 15m diep (die van de sunken high ways) van de breedte van de tunnel (bijv. in het geval van de snelweg 2 breed) stuk verderop doe je hetzelfde en dan trek je er de tunnel tussen. Als het gebied ertussenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:04 schreef mschol het volgende:
kan iemand mij een klein stappen plan gegeven (aan de hand van plaatjes) hoe je met de hole digger mod tunnels kan maken..
ik krijg het namelijk niet voorelkaar...
quote:Using Hole Digging Lots To Make Tunnels
Make sure the ground is nearly flat where the tunnel entrance will be, or the tunnel may not be available (more below). The picture below shows how to flatten the ground using single tile streets. If you use the 'deeper' hole digging lots you may be able to skip this step.
Each kind of hole digging lot requires a specific transit type (rail, road, avenue, etc.) dragged over it to cause it to dig.
Note that the monorail lots are unusual; they require the dragging of a road to dig a hole. After the holes are made, the monorail tunnel is made by dragging monorail tacks (not a road).
In the following example we use the avenue lot, which requires an avenue to be dragged over it.
Plop the hole digging lot where you want the tunnel entrance to be.
Drag an avenue, starting at the hole digging lot, and ending several tiles away from where the tunnel will be. This will create the hole.
The path may turn red when you are dragging over a hole digging lot. This happens when:
You are dragging the wrong transit type for that lot.
The ground is too uneven (different lots vary in their tolerance for uneven ground).
The bottom of the hole would be below sea level.
In any case the hole digging will fail.
After you drag the avenue, it should look like this:
Now bulldoze the hole digging lot to make room for the tunnel entrance. (For the monorail digging lot the road dragged over the lot also needs to be bulldozed.)![]()
And do all the above steps for the other end of the tunnel...![]()
To create the tunnel, drag an avenue over both holes. The location of the tunnel will show in green. If it does not show in green, cancel the drag. Try dragging in the opposite direction. If that does not work you need to dig the holes a little deeper, or to start over. The most likely reason for it to not work is that the hole entrances were not flat enough when you started. If it starts showing green, but stops before the second hole is reached (not uncommon in longer tunnels) you will need to shape the ground between the holes. The ground must not sag below the direct line between the two holes. Sometimes even a single tile dip will create problems. This problem can be prevented if everything starts level (the location of both holes and the ground between them).
Note that the type of transit you drag to create the tunnel should match the type of digging lot used (e.g. if it's monorail; drag monorail).
The final result is shown below.
Ik maak er gewoon een monumentaalquote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:29 schreef Atreidez het volgende:
Die bomen moet ik ook maar eens halenZien er mooi uit.. en ik heb ook een kadootje, maar ik bulldoze ze maar nadat ik de naam genoteerd heb en dan zoek ik t later wel uit.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 03:13 schreef Atreidez het volgende:
[afbeelding]
NexisIllegalPlantationV2 ver. 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |