Jupz, is een European style busstation geloof ik.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:17 schreef mschol het volgende:
[..]
is dat bij eerste plaatje helemaal rechtsonderin naast de powerline een busstation???
Dank uquote:Op maandag 18 juli 2005 12:26 schreef AMD64 het volgende:
blieblie. mooie toevoeging!
Bij mij gebeurt het heel soms als ik bepaalde gebouwen aan klikquote:
Is inderdaad een European/Modern style bushalte. Die gebruik ik ook in mijn stad Brétigny. En bij die plugin zitten ook nog 2 andere. Je hebt ook een NYC style bushalte en een Rural (is alleen een bankje).quote:Op maandag 18 juli 2005 13:19 schreef blieblie het volgende:
[..]
Jupz, is een European style busstation geloof ik.
Die mod kan je vinden in het plugion topic.
Ik zal hem er wel even bijzetten.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:17 schreef Atreidez het volgende:
Ik wist niet dat wij ook toe mochten voegenIk heb er meteen een paar bijgezet ook!
Ik zoek trouwens nog steeds de naam van die toren met die blauwe bliksemstralen erlangs. In het plugin topic is die andere toren opgenomen, maar die bedoelde ik niet.
a thanxquote:Op maandag 18 juli 2005 13:23 schreef Atreidez het volgende:
Dit is die bushalte, in het bus stop pack - klik
Omdat ik zelf nog veel suburban aan t maken ben gebruik ik deze set altijd -quote:Op maandag 18 juli 2005 13:24 schreef mschol het volgende:
[..]
a thanx
die ziet er tenminste goed uit
Als het goed is kan je met de iLive Reader mods maken.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:39 schreef mschol het volgende:
weet iemand hoe je zelf het spel kan gaan modden met weke tools enzo???
dan kan ik misschien zelf wel wat leuke aanpassingern maken
hmmm ok, k'vind het een beetje gaar proggie vandaar dat ik dat vroegquote:Op maandag 18 juli 2005 13:41 schreef ElmarO het volgende:
Dit is trouwens de NYC bushalte.
[afbeelding]
[..]
Als het goed is kan je met de iLive Reader mods maken.
Jaquote:Op maandag 18 juli 2005 13:17 schreef mschol het volgende:
[..]
is dat bij eerste plaatje helemaal rechtsonderin naast de powerline een busstation???
en dan nog geen files zichtbaar ??quote:Op maandag 18 juli 2005 15:47 schreef ElmarO het volgende:
En het is nog drukker geworden op mijn snelweg
[[url=http://img296.imageshack.us/img296/8556/sc172brtigny5ek.th.jpg]afbeelding][/URL]
En een nieuwe nachtclub.
[[url=http://img296.imageshack.us/img296/3179/sc173brtigny2rk.th.jpg]afbeelding][/URL]
Zie plugin topicquote:
voor de pijlen heb je de network addon mod nodigquote:Op maandag 18 juli 2005 18:09 schreef LePenseur het volgende:
http://www.xs4all.nl/~atreides/werkt.jpg
Wow, deze nog even uit het vorige topic; hoe maak je zoiets? Welke plugins? Die pijlen op de weg zijn prachtig.
En nog even een vraagje. Waar kun je de rotondes vinden? Ik heb enkele topics op ST gevolgd, maar ik kan nergens een link vinden om het downen. Soms zitten er echt hele mooie tussen!
Avenue maken... over de hele lengte de helft eraf deleten.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:25 schreef MrTorture het volgende:
Hoe kan ik een avenue splitten en er twee een-richtingswegen ofzo van maken? Of bijvoorbeeld een avenue maken met een tile er tussen, voor parken enzo?
Neen. ik zou dat stinkding krijgen met 25.000 industriebanen en ik heb er onderhand 50.000. Ik doe niet aan codes.quote:
Als ik dat doe (dat deleten over de hele lengte) dan is de andere helft ook wegquote:Op maandag 18 juli 2005 19:38 schreef blieblie het volgende:
[..]
Avenue maken... over de hele lengte de helft eraf deleten.
Avenue trekken, weer de helft eraf deleten (nu aan de binnenkant offcourse) et voila, klaaaaar.
Je kan hier lezen hoe dat moet.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:25 schreef MrTorture het volgende:
Hoe kan ik een avenue splitten en er twee een-richtingswegen ofzo van maken? Of bijvoorbeeld een avenue maken met een tile er tussen, voor parken enzo?
Nee. Daar zorgt die Radicalmod voor. Dan is de capaciteit 50.000 i.p.v zo'n 5.000quote:
In plaats van 1 helft deleten moet je straat trekken over die ene baan, en die deleten.. Dan andere avenue trekken, weer straat in het midden trekken en die straat weer deleten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |