Hahaha jaquote:Op maandag 18 juli 2005 14:20 schreef linebear het volgende:
ok, met een BBQ !?
ik denk dat ik in Lissabon ga proberen voor de poort een kaartje te scoren, hopende dat je in dat land er niet voor wordt opgepaktquote:Op maandag 18 juli 2005 13:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat zinkt wel naar beneden over een paar dagen.
Momenteel ben ik bijna in staat om dure tickets te kopen voor een buitenlands concert (hoewel München nog meevalt: 140 tot 170 (staan) euro). Maar ik beheers me maar even. Dag U2, Tot over 4 jaar.![]()
Ligt eraan of je bij ingang J zat of G... Als het G is dan hebben we vast wel een snelle blik gewisseldquote:Op maandag 18 juli 2005 14:08 schreef LeonH het volgende:
[..]
Heyyyyy wacht ff dan moet ik jouw wel gezien hebben, stond er namelijk vanaf 6 uur ongeveer. Stond als je de ingang hebt, in het rechtervak, met een U2//Dismantle shirtje aan, achterop Vertigo 05
Lees de reacties van de mensen die er afgelopen zaterdag zijn geweest maar eens door.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:33 schreef Rekkie het volgende:
Was zaterdag echt zo slecht als mijn collega's, enkele van mijn teamgenoten en een paar vrienden van mij vonden?
Nou ja slecht.... (De Arena is slecht), maar het was net alsof ze er niet zo heel veel zin meer in hadden.... het had niet de sfeer die het zou moeten hebben...
Ga je erheen op vakantie of zo? Het is namelijk niet het goedkoopste denk ik (dat is rijden naar München, of kijken of je nog met een prijsvechter naar Nice kan vliegen).quote:Op maandag 18 juli 2005 14:27 schreef T-H het volgende:
[..]
ik denk dat ik in Lissabon ga proberen voor de poort een kaartje te scoren, hopende dat je in dat land er niet voor wordt opgepakt![]()
gratis verblijf bij een vriendin voor een weekje, tis nog niet helemaal zeker of ik er terecht kan maar als dat kan pik ik zeker die week. even vroeg op om bij het stadion een kaartje te kopen en aansluiten in de rij. ik wil vooraan!!quote:Op maandag 18 juli 2005 14:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Ga je erheen op vakantie of zo? Het is namelijk niet het goedkoopste denk ik (dat is rijden naar München, of kijken of je nog met een prijsvechter naar Nice kan vliegen).
Madison Square Garden in NYC valt eigenlijk best nog wel mee. Aardige plaatsen vanaf een eurootje of 200, half november.![]()
Of 130 euro, voor een plek achter het (open?) podium.
tsja, men moet toch etenquote:Op maandag 18 juli 2005 14:44 schreef linebear het volgende:
las zaterdag dat er mensen waren die hadden een kaartje over... en uiteindelijk hebben ze dat kaartje geruild voor een hotdog.... spoor je dan niet of nie !??
quote:Op maandag 18 juli 2005 14:44 schreef linebear het volgende:
las zaterdag dat er mensen waren die hadden een kaartje over... en uiteindelijk hebben ze dat kaartje geruild voor een hotdog.... spoor je dan niet of nie !??
Ik riep het al eerder maar nu is het dus officieelquote:18.07.2005
‘Jacknife’ in The House
It was supposed to be a day off but Jacknife Lee was spotted with the band making their way to the Wisseloord Studios last week.
Seems that on Thursday – supposed to be a rest day between the three Amsterdam shows - band and key crew members were holed up in the the legendary Wisseloord studios in the leafy Amsterdam suburb of Hilversum.
Also in the house were producer Garrett "Jacknife" Lee - see our interview - and strings arranger James Banbury whose previous credits include Snow Patrol, Aqualung, Joy Zipper, Katherine Jenkins and Kasabian.
No confirmation as to what was going on inside Studios 1 and 3 until late into Thursday night but maybe there’s a clue in the band’s last visit to Wisseloord Studios.
That was during the European leg of PopMart where they worked on a remix of a
rather wonderful song called ‘Please’ - produced by Howie B and with strings
arranged by Craig Armstrong. The track was subsequently released as a single in September 1997 - the fourth single from the album Pop.
More news as we get it.
Links voor het publiek, rechts voor de bandquote:Op maandag 18 juli 2005 16:26 schreef Murray het volgende:
Welke dag is dat?
Oh, da's de linkercastwalk of niet?
ik stond links.
Linker catwalk op de zaterdag....quote:Op maandag 18 juli 2005 16:26 schreef Murray het volgende:
Welke dag is dat?
Oh, da's de linkercastwalk of niet?
ik stond links.
Ja idd G. Dan konden we d'r idd niet om heen. Moet ik je wel gezien hebbenquote:Op maandag 18 juli 2005 14:30 schreef Yonderboi het volgende:
[..]
Ligt eraan of je bij ingang J zat of G... Als het G is dan hebben we vast wel een snelle blik gewisseld
Ik zat bij G links tegen het hek....
Owja, goeie foto's van Adam heb ik nog wel. Komt eraan....
schijnt de enige van de band te zijn die aan dat soort dingen doet, dus het zou kunnen.quote:Op maandag 18 juli 2005 18:01 schreef Luni het volgende:
Volgens mij heeft Adam heel de dag in de coffeeshop gezeten![]()
Larry is niet getrouwd.quote:Op maandag 18 juli 2005 18:37 schreef LeonH het volgende:
Die andere zijn gewoon netjes getrouwd, huisje boompje beestje, maar van hem weet ik het nog steeds niet?
tussen de wipdames door vrijgezelquote:Op maandag 18 juli 2005 19:05 schreef Murray het volgende:
[..]
Larry is niet getrouwd.
Adam is gewoon vrijgezel dacht ik.
Waarom denk je Yahweh eigenlijk?quote:Op maandag 18 juli 2005 16:22 schreef H.Flick het volgende:
Yahweh als nieuwe single dus. Had ik nooit verwacht, ik vind het niet echt een 'commercieel' nummer.
Weet je wel zeker dat je bij U2 was in de Arena zaterdag?quote:Op maandag 18 juli 2005 01:07 schreef lzandman het volgende:
Ben gisteravond (zaterdag) geweest. Goede setlist, lekker lang gespeeld, mooi podium, lekkere sfeer. Kortom, op papier alles goed, maar toch moest ik af en toe een gaap ondrukken. Het concert was gewoon erg tam. Ik weet ook wel dat de jongens van U2 geen echte podiumbeesten zijn, maar Larry zat helemaal op de automatische piloot. Wat een saai drumspel en hij zat de hele tijd in dezelfde pose. Adam liep nog wel eens naar voren, maar echt showen deed 'ie niet. En Edge was ook erg ingetogen voor zijn doen.
Zeker, er waren leuke momenten (bijv. die patser die Bono optilde), maar 70 euro was dit concert niet waard. Ik vraag me serieus af of ik U2 nog wel live wil zien. De muziek is gewoon steengoed, maar qua show is het hard achteruit gegaan.
Oh ja, nog ff vergeten te kankeren op het geluid. Dat was natuurlijk weer bedroefend slecht. Maar dat kan ook liggen aan de Arena, want eigenlijk heb ik daar nog nooit goed geluid gehoord.
Ja OOTS lijkt mij ook logischer, want dat is veel orchestraler.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:24 schreef Murray het volgende:
[..]
Waarom denk je Yahweh eigenlijk?
Waarom niet Original of the Species?
Fantastische site trouwens. Sehr grundlich.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.u2tour.de/news/article2432.html
Zurich is vanavond 'live' te volgen op u2tour (qua setlist dus)
Yup. Veel infoquote:Op maandag 18 juli 2005 20:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Fantastische site trouwens. Sehr grundlich.
Tja, wat is 'oplichterij' , ze hebben volgens mij wel legale ticets, ze verkopen ze alleen voor mega veel pieken en hoe ze daar mee weg komen weet ik niet....quote:Op maandag 18 juli 2005 21:08 schreef jeoren het volgende:
Wat moet ik denken van de kaarten die te koop staan op www.budgetticket.nl ? Is dit oplichterij of hebben die gasten ECHT nog tickets voor vrijwel elk U2-concert dat nog komen gaat? [/i]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |