quote:Op zondag 17 juli 2005 20:51 schreef Meneer_Aart het volgende:
Het was supergaaf. Maar ik weet één ding: nooit meer arena.
quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/728492/3/50#28890938]Op zondag 17 juli 2005 20:51 schreef Meneer_Aart het volgende:
Het was supergaaf. Maar ik weet één ding: nooit meer arena.
why? ik ben blij dat ik niet op het veld stond. vak404 vond ik prima geluid, en ik kon alles perfect zienquote:Op zondag 17 juli 2005 20:51 schreef Meneer_Aart het volgende:
Het was supergaaf. Maar ik weet één ding: nooit meer zitkaarten.
Ik heb genoeg ruimtequote:Op zondag 17 juli 2005 22:04 schreef Yonderboi het volgende:
Met een aantal anderen een kleine 700 foto's geschoten en een aantal video snippets. Misschien dat ik een selectie van foto's nog ergens dump voor de liefhebber.... ? iemand nog tips voor webspace of eigen space?
OMG, er staan geen warez op die site, alleen live opnames, U2 vind dit allemaal prima!quote:Op zondag 17 juli 2005 16:52 schreef Chilly_Willy het volgende:
edit: geen links naar sites met warez plaatsen aub
Echt wel.quote:Op zondag 17 juli 2005 22:04 schreef Yonderboi het volgende:
U2 was geweldig, is nu nog geweldiger... Aanrader voor de volgende keer > wederom kaarten regelen voor meerdere concerten.
Als ik dit zo lees ga ik ook zeker meerdere avonden. Elk U2 concert is toch weer anders.. alleen nu moeten we nog jaren wachten.. of ze moeten een 3e/4e leg doen of een zooropa achtige tour.quote:Op zondag 17 juli 2005 22:04 schreef Yonderboi het volgende:
Zooooo, net terug van een U2 week ! Mijn verhaal:
....
Conclusie:
Wat een mega superrrrr marathon! U2 was geweldig, is nu nog geweldiger... Aanrader voor de volgende keer > wederom kaarten regelen voor meerdere concerten.
hier staan wat foto's van de linkerkant (onderaan). Denk niet dat dat duidelijk genoeg is. Kijk daar anders ff bij de diverse links naar foto-sitesquote:Op zondag 17 juli 2005 22:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
Had iemand trouwens nog een aantal foto's van het U2 concert 13 juli van dichtbij bij de linker catwalk? D'r stond een bekende van me in de krant zei ze maar ik kan niet echt duidelijk zien of zij het was. Dus ik heb een weddenschap afgesloten of ze het nu wel of niet was...
Hopelijk krijg ik wel gelijk want dat scheelt me weer een etentje
kijk ff op u2log.com, volgens mij staan daar foto's op. Maar of er iemand van het publiek op staat denk ik niet, het gaat natuurlijk om de mannen op het podiumquote:Op zondag 17 juli 2005 22:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
Had iemand trouwens nog een aantal foto's van het U2 concert 13 juli van dichtbij bij de linker catwalk? D'r stond een bekende van me in de krant zei ze maar ik kan niet echt duidelijk zien of zij het was. Dus ik heb een weddenschap afgesloten of ze het nu wel of niet was...
Hopelijk krijg ik wel gelijk want dat scheelt me weer een etentje
quote:"My feeling, is that it’s cool for people to share our music — as long as no one is making money from the process. We tell people who come to our concerts that they can tape the shows if they want. I think it is cool that people are so passionate about our music." -- Bono
Die discussie win je hier toch nietquote:Op zondag 17 juli 2005 23:06 schreef Tourniquet het volgende:
Uhm, torrents van U2 concerten zijn niet illegaal. Het zijn geen commercieel uitgebrachte opnames en U2 heeft zelf meerdere malen aangegeven het bootleggen prima te vinden zolang er maar geen winst op wordt gemaakt.
Of zoals Bono het zelf zegt:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |