abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28908496
quote:
Op maandag 18 juli 2005 12:56 schreef HassieBassie het volgende:

[..]
Een beetje dreigen hem te verlaten als hij er niet samen met jou aan wil werken is natuurlijk wel toegestaan..
Dit ben ik niet met je eens. Hij zal wel actie moeten ondernemen (op een of andere manier werken aan dit probleem) maar ik denk dat dreigen met verlaten niet constructief bijdraagt. Het zou kunnen dat hij daardoor juist een soort van faalangst ontwikkelt die alleen maar verdere problemen veroorzaakt. Het is uiteraard wél belangrijk om hem de ernst van de situatie te doen inzien, maar ik denk dat dat op een positieve manier moet. Nou ja, das mijn idee dan he...
"Spread before you is your soul, so forever hold the dreams within your hearts.Through nature's inflexible grace.... I'm learning to live...."
pi_28908676
quote:
Op maandag 18 juli 2005 13:45 schreef PlanetX het volgende:

[..]

Dit ben ik niet met je eens. Hij zal wel actie moeten ondernemen (op een of andere manier werken aan dit probleem) maar ik denk dat dreigen met verlaten niet constructief bijdraagt. Het zou kunnen dat hij daardoor juist een soort van faalangst ontwikkelt die alleen maar verdere problemen veroorzaakt. Het is uiteraard wél belangrijk om hem de ernst van de situatie te doen inzien, maar ik denk dat dat op een positieve manier moet. Nou ja, das mijn idee dan he...
Iedereen heeft zijn of haar eigen manier om met dingen om te gaan. Waar het om gaat is dat het de partner van TS heel erg duidelijk wordt gemaakt dat hij iets aan zn probleem moet gaan doen..
Big dick.
pi_28908717
quote:
Op maandag 18 juli 2005 13:51 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Iedereen heeft zijn of haar eigen manier om met dingen om te gaan. Waar het om gaat is dat het de partner van TS heel erg duidelijk wordt gemaakt dat hij iets aan zn probleem moet gaan doen..
Zeker!

Maar mijn ervaring is dat 'bang maken' daarvoor niet de goeie methode is.
"Spread before you is your soul, so forever hold the dreams within your hearts.Through nature's inflexible grace.... I'm learning to live...."
  maandag 18 juli 2005 @ 14:00:48 #179
37769 erodome
Zweefteef
pi_28908924
quote:
Op maandag 18 juli 2005 13:53 schreef PlanetX het volgende:

[..]

Zeker!

Mee eens is, dit soort problemen moet je niet oplossen met dwang, maar door het zover te krijgen dat je gewoon beide ervoor wilt knokken, het dus echt wil veranderen beide, anders heeft het bar weinig zin...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_28909021
quote:
Op maandag 18 juli 2005 13:53 schreef PlanetX het volgende:

[..]

Zeker!

Iemand zeggen dat als hij of zij niet van zins is te werken aan het probleem, dat het voor jou dan echt einde oefening is, is toch niet bang maken, maar gewoon constateren van een feit.

Iemand mag best weten dat doorzetten van bepaald gedrag gevolgen van dien aard heeft, toch?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 18 juli 2005 @ 14:07:27 #181
37769 erodome
Zweefteef
pi_28909140
Ja maar daarmee sluit je wel een stuk van de mogelijkheden af, een ultimatum zetten doe je in uiterste noodzaak, als je alle andere mogelijkheden uitgeput heeft, anders niet en meestal betekend het ook dat je mag gaan aftellen, want als het niet zo kan, gewoon met medewerking, het samen willen oplossen van liggende problemen, waarom denk je dan dat het wel ineens werkt als je een fikse stok achter de deur zet?

Ach, de ander zal misschien voor jou, enkel en alleen voor jou wat doen, maar is dat blijvend, want hij doet het niet ook voor zichzelf...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_28909145
quote:
Op maandag 18 juli 2005 12:19 schreef cinnamongirl het volgende:

Heb je het topic al gelezen? De man van TS post hier niet....
En in MIJN visie zou de relatie met de moeder van TS WEL van invloed kunnen zijn op zijn seksuele gedrag.
TS zegt zelf dat hij een dominante moeder heeft....

Maar jij denkt even te gaan bepalen dat mijn mening hier niet thuishoort omdat het psychologie van de koude grond is -en dat is ook zo, dat ontken ik toch niet?- en omdat jij vindt dat de psyche van de man van TS irrelevant is voor dit probleem.

Nou meneer de deskundige, los jij het probleem dan maar op voor TS aangezien je alles zo goed weet!
Ik zal het wel weer dubbel gezien hebben, maar tijden terug is er een opmerking geweest over het onwenselijk zijn van het te ver doortrekken van diagnoses. Mijn insziens zat jij aan die andere kant van het wel of niet diagnostiseren. Het spijt me ten zeerste als je tere ziel daar of met kritiek op jouw posting niet om kan gaan. Je enthousiasme over je graad is begrijpelijk ,maar hier niet van toepassing, aangezien Fok! niet de plek is voor consults danwel diagnoses.
pi_28909338
Is hij soms erg preuts opgevoed ofzo? Het lijkt alsof hij wel een erg kromme en dubbele houding heeft ten opzichte van seksualiteit...
pi_28909442
quote:
Op maandag 18 juli 2005 14:07 schreef Roönaän het volgende:

[..]

Je enthousiasme over je graad is begrijpelijk ,maar hier niet van toepassing, aangezien Fok! niet de plek is voor consults danwel diagnoses.
De grap is nu juist dat ik GEEN graad heb o.i.d. Ik wilde alleen maar helpen....
pi_28909533
quote:
Op maandag 18 juli 2005 14:07 schreef erodome het volgende:
Ja maar daarmee sluit je wel een stuk van de mogelijkheden af, een ultimatum zetten doe je in uiterste noodzaak, als je alle andere mogelijkheden uitgeput heeft, anders niet en meestal betekend het ook dat je mag gaan aftellen, want als het niet zo kan, gewoon met medewerking, het samen willen oplossen van liggende problemen, waarom denk je dan dat het wel ineens werkt als je een fikse stok achter de deur zet?
Omdat hijj nu niet doorheeft hoezeer het haar raakt. Hij houdt van haar en is dus zeker wel bereid om daarin te investeren, alleen moet hij nog even doorkrijgen hoe serieus het probleem is voor zn vrouw.
quote:
Ach, de ander zal misschien voor jou, enkel en alleen voor jou wat doen, maar is dat blijvend, want hij doet het niet ook voor zichzelf...
Op het moment dat hij erachter komt hoe fijn sex met zn vrouw kan zijn, slaat ie echt wel om en krijgt ie door hoe fout hij bezig was. Zo niet, tsja, dan is TS kennelijk gewoon echt niet sexbaar
Big dick.
pi_28909763
quote:
Op maandag 18 juli 2005 14:07 schreef erodome het volgende:

Je sluit voor jezelf net zo goed mogelijkheden af, als je hem het idee geeft dat je bij hem zal blijven, ondanks alles wat er speelt of zal blijven spelen wb de sex of het ontbreken daarvan

Het heeft niets te maken met een ultimatum stellen. Je geeft enkel aan dat sex, in dit geval, essentieel is voor jou binnen een relatie, en dat het ontbreken ervan je doodongelukkig maakt en de relatie zoals hij nu is voor jou niet gaat werken op den duur.

Hij moet weten dat het menens is, en dat er dus IETS móet gebeuren, wilt hij de relatie een toekomst hebben.
pi_28910021
quote:
Op maandag 18 juli 2005 14:27 schreef milagro het volgende:

[..]

Hij moet weten dat het menens is, en dat er dus IETS móet gebeuren, wilt hij de relatie een toekomst hebben.
Daar sluit ik mij, n.a.v. waar ik het net over had met anderen, helemaal bij aan.
pi_28910587
Nogmaals allemaal bedankt voor de reacties.

Ik verwacht niet dat iemand een kant-en-klare oplossing heeft, maar het helpt om een keer te kunnen 'spuien'. Ook de tips en opmerkingen ga ik ter harte nemen.

Denk zeker niet dat ik een ongelukkig leven heb. Ik heb het leuk, ik wil alleen mijn toekomst veilig stellen...
pi_28910796
quote:
Op maandag 18 juli 2005 14:58 schreef Kloontje76 het volgende:

Ik verwacht niet dat iemand een kant-en-klare oplossing heeft, maar het helpt om een keer te kunnen 'spuien'. Ook de tips en opmerkingen ga ik ter harte nemen.

Denk zeker niet dat ik een ongelukkig leven heb. Ik heb het leuk, ik wil alleen mijn toekomst veilig stellen...
Niemand denkt dat je een ongelukkig leven hebt, en al denken ze dat wel, die meningen zijn nou niet echt boeiend te noemen als jij weet dat het niet zo is

Ik ben zeer benieuwd hoe je dit aan gaat pakken. In 90% van dit soort gevallen blijft het namelijk bij ideeen; het daadwerkelijk handelen schiet er om verschillende redenen nog wel es bij in..
Big dick.
pi_28910812
quote:
Op maandag 18 juli 2005 14:58 schreef Kloontje76 het volgende:

jaja

toekomst veiligstellen ...

ik weet niet wie ik nu vreemder vind, hem of jou.
pi_28911337
quote:
Op maandag 18 juli 2005 15:06 schreef milagro het volgende:

[..]

jaja

toekomst veiligstellen ...

ik weet niet wie ik nu vreemder vind, hem of jou.
Ow. en wat is daar vreemd aan dan?
High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
pi_28911753
quote:
Op maandag 18 juli 2005 14:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Is hij soms erg preuts opgevoed ofzo? Het lijkt alsof hij wel een erg kromme en dubbele houding heeft ten opzichte van seksualiteit...
Wat maakt het uit? Ik ben ook preuts opgevoed. Denk maar niet dat wij elkaar vroeger thuis naakt zagen hoor. De badkamerdeur ging altijd netjes op slot. Ik zie niet wat er mis is met zoiets.
  Moderator maandag 18 juli 2005 @ 15:49:01 #193
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_28911873
quote:
Op maandag 18 juli 2005 15:44 schreef FuifDuif het volgende:
. Ik zie niet wat er mis is met zoiets.
Wat L_S zegt: mensen kunnen nogal eens raar en verkrampt over sex gaan doen, als ze van huis uit geleerd hebben dat het iets is om je voor te schamen.
Wat niet betekent dat je per se open en bloot moet gaan liggen neuken waar de kinderen bij zijn, maar als je als ouders te ver doorschiet in het geheim en stiekem doen over sex/naaktheid, dan geloof ik zeker dat dit gevolgen kan hebben later voor hun kinderen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_28911897
quote:

[..]

Wat maakt het uit? Ik ben ook preuts opgevoed. Denk maar niet dat wij elkaar vroeger thuis naakt zagen hoor. De badkamerdeur ging altijd netjes op slot. Ik zie niet wat er mis is met zoiets.
Daar is niks mis mee, zolang je het niet afkeurt dat andere mensen anders zijn dan jij.
Big dick.
pi_28911915
quote:
Ik zie niet wat er mis is met zoiets.
Naja, dat uit zich wel in je houding tegenover sex he. Volgens mij worstel je ook een beetje met een dubbele moraal daaromtrent..je hebt nog nooit sex gehad..veroordeelt mensen keihard als het gaat om sex(problemen) en de keuzes die naar aanleiding daarvan worden gemaakt..

Echter je zou er graag mee bezig zijn (wie niet ) en je bent voor jezelf ook altijd bezig je eigen onzekerheden wat te ontkrachten middels tig topics in sex.. dus er kan wel degelijk wat mee mis zijn.
underground forever baby
pi_28911996
quote:
Op maandag 18 juli 2005 15:28 schreef R_ON het volgende:

[..]

Ow. en wat is daar vreemd aan dan?
je toekomst veilig stellen... klinkt me wat vreemd in de oren als het om liefde gaat
pi_28912118
quote:
Op maandag 18 juli 2005 15:52 schreef milagro het volgende:

[..]

je toekomst veilig stellen... klinkt me wat vreemd in de oren als het om liefde gaat
Je moet echt duidelijker zijn, Milagro. Ik begrijp nog steeds niet wat er dan zo vreemd aan is.
High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
pi_28912123
quote:
Seksualiteit maakt deel uit van een gezond huwelijk. Als je niet met je eigen seksualiteit kunt omgaan, heb je een probleem. Ik denk dat die man er zelf ook niet reuzegelukkig mee is. Seksualiteit is nu eenmaal een integraal onderdeel van je identiteit, en ik denk niet dat je werkelijk gelukkig kunt zijn als je op dat gebied met jezelf in de knoop zit.
pi_28912158
quote:
Op maandag 18 juli 2005 15:50 schreef Laton het volgende:
Naja, dat uit zich wel in je houding tegenover sex he. Volgens mij worstel je ook een beetje met een dubbele moraal daaromtrent..je hebt nog nooit sex gehad..veroordeelt mensen keihard als het gaat om sex(problemen) en de keuzes die naar aanleiding daarvan worden gemaakt..

Echter je zou er graag mee bezig zijn (wie niet ) en je bent voor jezelf ook altijd bezig je eigen onzekerheden wat te ontkrachten middels tig topics in sex.. dus er kan wel degelijk wat mee mis zijn.
Een mooie psychologische analyse van ons Duifje.
pi_28912163
quote:
Op maandag 18 juli 2005 15:52 schreef milagro het volgende:

[..]

Laat ik het herformuleren:

Ik wil graag dat mijn lief in de toekomst ook nog mijn lief blijft.... Ik hou genoeg van hem om daar voor te willen vechten. Dat bedoelde ik met 'veilig stellen'....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')