ja, als ze 10 keer die speen laten zien mogen ze dat gebaar ook wel ff herhalen vind ikquote:Op zondag 17 juli 2005 14:38 schreef rubbereend het volgende:
mooi gebaartje van Kroon
Ik zie Italianen en Fransen nog ergere bewegingen maken om hun emoties te uiten, maar goed, 't is een Amerikaan dus dan mag het niet.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik heb niet veel met die (nogal typisch Amerikaanse) pathetiek.
speen??quote:Op zondag 17 juli 2005 14:40 schreef Elvislives het volgende:
[..]
ja, als ze 10 keer die speen laten zien mogen ze dat gebaar ook wel ff herhalen vind ik
gemist, wat deed ie?quote:Op zondag 17 juli 2005 14:38 schreef rubbereend het volgende:
mooi gebaartje van Kroon
* guard pinkt een traantje wegquote:Op zondag 17 juli 2005 14:46 schreef Uknowweloveu het volgende:
[..]
Hij gebaarde dat hij aan Fabio Casartelli dacht.
Bullshit.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:40 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik zie Italianen en Fransen nog ergere bewegingen maken om hun emoties te uiten, maar goed, 't is een Amerikaan dus dan mag het niet.
En bijna tegen de neutrale materiaalwagen aanrijden .....quote:Op zondag 17 juli 2005 15:01 schreef Bonobo11 het volgende:
Mooi man, renners die naar supporters toerijden om flessen aan te pakken
Sneue actie inderdaad.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:01 schreef JohnDDD het volgende:
Beetje sneu dat Kroon voor de camera gebaart dat hij aan Casartelli denkt, tweemaal zelfs.
Wat is daar zo sneu aan?quote:Op zondag 17 juli 2005 15:01 schreef JohnDDD het volgende:
Beetje sneu dat Kroon voor de camera gebaart dat hij aan Casartelli denkt, tweemaal zelfs.
Goedkoop dat dat tot tweemaal toe zo opzichtig in de camera moet.quote:
ja gevaarlijkquote:Op zondag 17 juli 2005 15:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hincapie rijdt makkelijk mee zeg.
Hij heeft dan ook nog geen trap teveel gedaan. Denk ook niet dat hij bergop echt mee kan komen met Boogerd, Cauccholi en Perreiro.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hincapie rijdt makkelijk mee zeg.
Ik moet het nog zien. Zoals je al zegt heeft hij geen trap teveel gedaan en qua klimmen is Hincapie door de jaren heen toch wel vooruit gegaan.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:18 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hij heeft dan ook nog geen trap teveel gedaan. Denk ook niet dat hij bergop echt mee kan komen met Boogerd, Cauccholi en Perreiro.
Als hij dan ook maar niet naar boven gaat zitten wijzenquote:Op zondag 17 juli 2005 15:21 schreef sitting_elfling het volgende:
Hincapie wint hem denk ikdie zak doet nix en zit beetje nix te doen, wat natuurlijk wel logisch is, maja, ik verw8 trouwens dat boogerd op de 1na laatste col aanvalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |