Ik dacht dat Maassen de eerste Rabo wagen bestuurdequote:
Later probeerde hij zichzelf te verbeteren, toen zei hij, Breukink is mee met de autoquote:Op zondag 17 juli 2005 14:09 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik dacht dat Maassen de eerste Rabo wagen bestuurde![]()
Ja zo kan ik het ook, met de autoquote:Op zondag 17 juli 2005 14:11 schreef Toad het volgende:
[..]
Later probeerde hij zichzelf te verbeteren, toen zei hij, Breukink is mee met de auto.
Trap nog eens een open deur inquote:Op zondag 17 juli 2005 14:23 schreef popolon het volgende:
Armstrong wil deze etappe wel graag winnen, Casartelli '95.
Zou me niets verbazen als ie hem wint.
Ben er eigenlijk wel zeker van.
Beter als die kwats over Armstrong (Hij rijft die coll zeven keer in wedstrijdtempo in de voorbereiding) een keer of vijftien per dag te horen......quote:Op zondag 17 juli 2005 14:26 schreef JohnDDD het volgende:
ZO nutteloos die interviews met Maassen
Ik praat gewoon Outdoor Life Network na.quote:
Hopelijk zonder melodramatische vingertjes.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:23 schreef popolon het volgende:
Armstrong wil deze etappe wel graag winnen, Casartelli '95.
Zou me niets verbazen als ie hem wint.
Ben er eigenlijk wel zeker van.
Och dat hoort bij het hele spektakel, maakt me niet zoveel uit.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hopelijk zonder melodramatische vingertjes.
Ik heb niet veel met die (nogal typisch Amerikaanse) pathetiek.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:36 schreef popolon het volgende:
[..]
Och dat hoort bij het hele spektakel, maakt me niet zoveel uit.
ja, als ze 10 keer die speen laten zien mogen ze dat gebaar ook wel ff herhalen vind ikquote:Op zondag 17 juli 2005 14:38 schreef rubbereend het volgende:
mooi gebaartje van Kroon
Ik zie Italianen en Fransen nog ergere bewegingen maken om hun emoties te uiten, maar goed, 't is een Amerikaan dus dan mag het niet.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik heb niet veel met die (nogal typisch Amerikaanse) pathetiek.
speen??quote:Op zondag 17 juli 2005 14:40 schreef Elvislives het volgende:
[..]
ja, als ze 10 keer die speen laten zien mogen ze dat gebaar ook wel ff herhalen vind ik
gemist, wat deed ie?quote:Op zondag 17 juli 2005 14:38 schreef rubbereend het volgende:
mooi gebaartje van Kroon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |