goed planquote:Op maandag 18 juli 2005 21:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Zullen we een account devgodt opzetten voor de gevallen dat we het met elkaar eens zijn![]()
nee ik kom net uit me werkquote:
Wat heb jij een lui levenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:07 schreef mschol het volgende:
[..]
nee ik kom net uit me werk
zo eff douchen dan efgf gamen, dan hond uitlaten weer eff gamen, eten en dan filpmie.
das ongeveer me dag indeling voor vandaag
tja...quote:
ah.. stage?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:04 schreef mschol het volgende:
[..]
tja...
ach ik heb ook geen school nu he..
als school weer begint mag ik 5dagen per week gaan werken van 9 tot 5...
yup...quote:
goh, daar komt me vriendin ook steeds mee dat ze die excuses gebruiken.. Ze is druk op zoek ernaar, maar een plekkie vinden bij een bedrijf ho maar..quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:18 schreef mschol het volgende:
[..]
yup...
als we er 1 kunnen vinden, de vorige voor de vakantie vond dat ik niet genoeg ervaring had...
Het is bij de AH wel wat rustiger op het moment.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:25 schreef Sjowhan het volgende:
Is het ook zo rustig bij jullie op 't werk?
het is even druk als altijd, werk immer op de bloemenveiling...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:25 schreef Sjowhan het volgende:
Is het ook zo rustig bij jullie op 't werk?
En de duitse klanten kopen nog steeds veel nederlandse bloemen dus?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:30 schreef mschol het volgende:
[..]
het is even druk als altijd, werk immer op de bloemenveiling...
en alleen tijdesn feestdagen is het minder druk
heel veel landen, ik krijg alleen een nummer van de koper te zien, ik kan daar voor de rest weinig meequote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En de duitse klanten kopen nog steeds veel nederlandse bloemen dus?
LT is inderdaad Litouwenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:37 schreef mschol het volgende:
[..]
heel veel landen, ik krijg alleen een nummer van de koper te zien, ik kan daar voor de rest weinig mee
maar van de week zag ik een vrachtwagen met LT als landcode , volgens mij was dat lithouwen
maar ja wat wil je
we zijn degrootste
bloemenveiling ter wereld en nummer 2 staat ook in nederland, das aalsmeer ofzo..
quote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:44 schreef mschol het volgende:
[..]had ik het gewoon in 1 keer goed
en die gast lag overigens te maffen
geef em wel gelijk hoor het was half negen 'sochtends, ik was net klaar met werken:P
Waarom geven die mensen 3 printers aan mijn vader mee, terwijl geen van de 3 werkt? Heb er nu zelf 2 aan de praat gekregen en de derde gaat nog wel even duren.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:37 schreef devzero het volgende:
Waarom denken sommige mensen dat ITers alles van computers afweten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |