helaas niet gevonden, maar wel een grote doosquote:Op zondag 17 juli 2005 12:47 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Veel plezier met het vinden van een kattenmand
om d'r te komen???quote:Op zondag 17 juli 2005 14:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw id.
Ik kan alles instellen.
Alleen weet zo 1.2.3 niet meer welke IP ik moest invullen voor mijn config![]()
Oke thnxquote:Op zondag 17 juli 2005 14:44 schreef Sjowhan het volgende:
je kan ook dmv ipconfig het ip van de gateway vinden. Dat is het IP van je router dan
quote:Op zondag 17 juli 2005 14:44 schreef Sjowhan het volgende:
je kan ook dmv ipconfig het ip van de gateway vinden. Dat is het IP van je router dan
bij nat kan je poort forwarding instellenquote:Op zondag 17 juli 2005 14:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Oke thnx![]()
Bovenstaande screen, dat heb ik dus.
Niet dat ik het weet.quote:Op zondag 17 juli 2005 16:03 schreef Sjowhan het volgende:
Zit er geen firewall tussen?
quote:
Nou de pc werd blijkbaar wat te warm dus hij sloot zichzelf af. Dus ik heb toch nog 2 schroefjes los gedraaidquote:
quote:Op zondag 17 juli 2005 17:14 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Nou de pc werd blijkbaar wat te warm dus hij sloot zichzelf af. Dus ik heb toch nog 2 schroefjes los gedraaid
Ik weet niet of ik dat wel ga redden hoor. Het was zo inspannend. Je kan nog beter de Mount Everest beklimmen.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:20 schreef mschol het volgende:
[..]
nou ik zou zeggen ga eff slapen, kom je de avond nog door
Zitten er tegenwoordig alleen maar oude lullen en fatsoensrakkers in dit topicquote:Op zondag 17 juli 2005 14:32 schreef SHERMAN het volgende:
Van die sletjes die al op hun 11de aan het roken zijn? Of die 16 jarige die er bij zitten alsof te huur zijn?
[..]
quote:Op zondag 17 juli 2005 17:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Zitten er tegenwoordig alleen maar oude lullen en fatsoensrakkers in dit topic
mwahhh.. soms niet, zo te zien ^^quote:Op zondag 17 juli 2005 19:19 schreef BlueCurl het volgende:
ik ben verslaafdheerlijk weer ff fokken. Hehe hier is het zomaar 24 uur per dag øicht. nieteens schemering... en noorddelijkste plekkie van europa heeft goed weer en een qwerty tobo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |