helaas niet gevonden, maar wel een grote doosquote:Op zondag 17 juli 2005 12:47 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Veel plezier met het vinden van een kattenmand
om d'r te komen???quote:Op zondag 17 juli 2005 14:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw id.
Ik kan alles instellen.
Alleen weet zo 1.2.3 niet meer welke IP ik moest invullen voor mijn config![]()
Oke thnxquote:Op zondag 17 juli 2005 14:44 schreef Sjowhan het volgende:
je kan ook dmv ipconfig het ip van de gateway vinden. Dat is het IP van je router dan
quote:Op zondag 17 juli 2005 14:44 schreef Sjowhan het volgende:
je kan ook dmv ipconfig het ip van de gateway vinden. Dat is het IP van je router dan
bij nat kan je poort forwarding instellenquote:Op zondag 17 juli 2005 14:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Oke thnx![]()
Bovenstaande screen, dat heb ik dus.
Niet dat ik het weet.quote:Op zondag 17 juli 2005 16:03 schreef Sjowhan het volgende:
Zit er geen firewall tussen?
quote:
Nou de pc werd blijkbaar wat te warm dus hij sloot zichzelf af. Dus ik heb toch nog 2 schroefjes los gedraaidquote:
quote:Op zondag 17 juli 2005 17:14 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Nou de pc werd blijkbaar wat te warm dus hij sloot zichzelf af. Dus ik heb toch nog 2 schroefjes los gedraaid
Ik weet niet of ik dat wel ga redden hoor. Het was zo inspannend. Je kan nog beter de Mount Everest beklimmen.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:20 schreef mschol het volgende:
[..]
nou ik zou zeggen ga eff slapen, kom je de avond nog door
Zitten er tegenwoordig alleen maar oude lullen en fatsoensrakkers in dit topicquote:Op zondag 17 juli 2005 14:32 schreef SHERMAN het volgende:
Van die sletjes die al op hun 11de aan het roken zijn? Of die 16 jarige die er bij zitten alsof te huur zijn?
[..]
quote:Op zondag 17 juli 2005 17:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Zitten er tegenwoordig alleen maar oude lullen en fatsoensrakkers in dit topic
mwahhh.. soms niet, zo te zien ^^quote:Op zondag 17 juli 2005 19:19 schreef BlueCurl het volgende:
ik ben verslaafdheerlijk weer ff fokken. Hehe hier is het zomaar 24 uur per dag øicht. nieteens schemering... en noorddelijkste plekkie van europa heeft goed weer en een qwerty tobo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |