hehe, moeten er maar weer eens wat druk op zetten ja, op de meets...quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:32 schreef Johan-Derksen het volgende:
Oe, beter...
Het is dat ik morgen op vakantie ga, anders wilde ik gelijk meeten!
Doen we in augustus wel
tjah ,tis dus duidelijk een newbiequote:Op donderdag 21 juli 2005 16:13 schreef Oldbie het volgende:
Ik zit in X.120 en dan kan je dus zomaar een nieuwe team in je competite krijgen. Zo kreeg ik vandaag een nieuwkomer (3e van onderen). Het eerste wat hij deed was:Twee spelers kopen (misschien niet verkeerd). Naam van zijn stadion veranderen Zijn stadion verbouwen ![]()
![]()
In mijn ogen geldverspilling. Zie ik het nou zo verkeerd of is hij echt slim? Ik sta bovenaan en ik heb al moeite om 7000 toeschouwers te krijgen in mijn standaard stadion met een capaciteit van 12000.
nee je krijgt voor de hele week een vast aantal. dus jij kreeg er gewoon 19 bij deze week en ze kunnen dan moeilijk op maandag en op donderdag 9,5 supporter sturenquote:Op donderdag 21 juli 2005 12:02 schreef pekel het volgende:
Euhm....je krijgt donderdag toch hetzelfde aantal supporters dan maandag?
Maandag kreeg ik er 10..
Vandaag 9...![]()
I'm confusedquote:Op vrijdag 22 juli 2005 08:40 schreef pekel het volgende:
Oef, nu een uitmuntend formi, van formi -- >uitmuntend.
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 08:34 schreef Johan-Derksen het volgende:
3 stijgers, en een flinke vormstijging
Ik ben tevreden.
En nu mn koffer inpakken want mn vliegtuig gaat zo.
geniet ervan jd, ge hebt het verdiend [14.gif]quote:Op vrijdag 22 juli 2005 08:34 schreef Johan-Derksen het volgende:
3 stijgers, en een flinke vormstijging
Ik ben tevreden.
En nu mn koffer inpakken want mn vliegtuig gaat zo.
IRRITANT HE?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:19 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
geniet ervan jd, ge hebt het verdiend [14.gif]
Update was zo slecht. Ik heb niet eens naar het totaal plaatje gekeken. Ik zag bij de vorm het vakje constant rood worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |