Verzekering van de tegenpartij moet uitkeren toch?quote:Op maandag 18 juli 2005 12:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Maar nav het onderzoek en de getuigenisverklaringen zal duidelijk worden hoe hard hij heeft gereden, ik hoop voor hem niet te hard…hij zei nog wel dat hij all risk is verzekerd maar of ze met 100% overschrijdingen ook zullen uitkeren betwijfel ik.
Ik ben slecht in afstanden schatten, had ik ook al tegen de agent gezegd die mij vroeg hoe ver ik was toen het ongeval gebeurdequote:Op maandag 18 juli 2005 12:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Nee. Want ik weet dat niet zeker, wel weet ik dat ik wel harder reed. Maar jullie reden zover voor ons dat ik dat niet kon inschatten. Ik zag het ook in de verte gedeeltelijk gebeuren toen jij gebaarde dat we rustig aan moesten doen. Ik heb hem wel gezegd dat hij een remspoor van 15-20m. had achtergelaten…(zoiets was het toch)
Hij zal het nog wel horen ja, maar het is wel prettiger dat ie het van ons hoort dan van de politiequote:Maar nav het onderzoek en de getuigenisverklaringen zal duidelijk worden hoe hard hij heeft gereden, ik hoop voor hem niet te hard…hij zei nog wel dat hij all risk is verzekerd maar of ze met 100% overschrijdingen ook zullen uitkeren betwijfel ik.
Jepquote:
Lijkt me frustrerend, zelf niet eens weten wat er is gebeurd maar wel in de kreukels liggenquote:[..]
Ken dat wel helaas, na een fikse klapper met de auto wilde ik uit verbaasdheid de snelweg oversteken?Was er even helemaal niet meer bij.
Agent hield me tegen en had zelfs humor: "je weet dat het strafbaar is om na een ongeval weg te lopen?"
![]()
![]()
Toen ie dat zei drong het gebeurde ineens tot me door en was ik weer bij, klap zelf kan ik me ook niet meer herinneren.![]()
Dat ga ik niet in het openbaar posten hierquote:
Denk niet dat dat zou gebeuren. Voor zover ik weet is het OF de schuld van de automobiliste OF een gedeelde schuld. Maar ik weet verder ook niet hoe dat allemaal gaat, dus dat wordt afwachten ...quote:Op maandag 18 juli 2005 13:04 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Verzekering van de tegenpartij moet uitkeren toch?![]()
Hoop niet dat op basis van het onderzoek beide verzekeringsmaatschappijen weigeren uit te keren en hij zelf de schade aan de auto mag dokken.![]()
Wat is je mail danquote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 13:07 schreef hicham het volgende:
.. maar ik had geen zin om met z'n ouders erbij het tegendeel te gaan beweren.
Die van mij was ook niet zo hard maar wel hard genoeg. Met iets van 90km/h achterop stilstaande file geklapt.....quote:Op maandag 18 juli 2005 13:07 schreef hicham het volgende:
Lijkt me frustrerend, zelf niet eens weten wat er is gebeurd maar wel in de kreukels liggenIk ben 1 keer aangereden toen ik op de brommer zat, en ik weet ook precies wat er gebeurde van seconde tot seconde, mid-air beelden enzo
Maar die klap was ook niet zo hard als wat Mercy heeft meegemaakt
Jij wel dan?quote:
Zat je zeker de juist radiofrequentie op te zoeken, klotekoekblikkerquote:Op maandag 18 juli 2005 13:11 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Die van mij was ook niet zo hard maar wel hard genoeg. Met iets van 90km/h achterop stilstaande file geklapt.....![]()
Niet verwacht overigens dat de auto het nog zo goed had gehouden.Slopel Corsa
![]()
Weet ook niet hoe dat precies zit.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:09 schreef hicham het volgende:
Denk niet dat dat zou gebeuren. Voor zover ik weet is het OF de schuld van de automobiliste OF een gedeelde schuld. Maar ik weet verder ook niet hoe dat allemaal gaat, dus dat wordt afwachten ...
Knap, want botsproeven doen ze met 48 km/u.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:11 schreef hollander172 het volgende:
Die van mij was ook niet zo hard maar wel hard genoeg. Met iets van 90km/h achterop stilstaande file geklapt.....![]()
Niet verwacht overigens dat de auto het nog zo goed had gehouden.Slopel Corsa
![]()
Nee, de smiley was in dit geval terecht.quote:
Nope, zat met laptop aan, koffie in de hand en peukie in de bek even te zoeken naar de bon voor de klant.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:15 schreef hicham het volgende:
Zat je zeker de juist radiofrequentie op te zoeken, klotekoekblikker![]()
![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 13:20 schreef Patrick281 het volgende:
Knap, want botsproeven doen ze met 48 km/u.
Daarboven ben je gewoon dood bij een frontaaltje.![]()
Audi is ook wel redelijk hard kan ik zeggen.quote:Maar dat is tegen een betonnen muur.![]()
En dat is gelijk de reden waarom door de filerijden door motorrijders gedoogt word.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:21 schreef hollander172 het volgende:
Nope, zat met laptop aan, koffie in de hand en peukie in de bek even te zoeken naar de bon voor de klant.Reed gewoon op de automatische piloot.
Normaal begon die file altijd bij Zevenhuizen (A12 richting DH) maar nu dus een dorpie eerder.
![]()
Doe mij ook maar even, dacht dat ik zijn nummer in de telefoon had staan maar nee.quote:
Onderwegquote:Op maandag 18 juli 2005 13:27 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Doe mij ook maar even, dacht dat ik zijn nummer in de telefoon had staan maar nee.
hollander172@xs4all.nl
Thanks.quote:
Net op tijd, had al bijna op verzenden gedruktquote:Op maandag 18 juli 2005 13:41 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Thanks.![]()
Bommetje mag je houden, ben in een goede bui vandaag.![]()
Kijk nou uit met bommetjes, moslims met bommetjes = no go op dit moment.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:44 schreef hicham het volgende:
[..]
Net op tijd, had al bijna op verzenden gedrukt
Dan maar ff mail naar die van riet veranderen, krijgt ie er 2
quote:Op maandag 18 juli 2005 13:46 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Kijk nou uit met bommetjes, moslims met bommetjes = no go op dit moment.![]()
En van goede kom af, gestudeerd, enz.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:46 schreef hollander172 het volgende:
Kijk nou uit met bommetjes, moslims met bommetjes = no go op dit moment.![]()
Iemand overigens de nieuwe taktiek gezien van justitie inzake moslimextremisme/zaak hofstadgroep?quote:Op maandag 18 juli 2005 13:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En van goede kom af, gestudeerd, enz.![]()
Which reminds me ... moest eigenlijk nog een photoshop CD meenemen voor OPMquote:Op maandag 18 juli 2005 13:49 schreef Patrick281 het volgende:
Leuk als ze een computer migreren van Win98 naar XP, en zelfs een Photoshop die er niet op hoort overzetten.![]()
Is dat niet de Telegraaf die daar zo op inspeeltquote:Op maandag 18 juli 2005 13:59 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Goeie taktiek.Schilder ze af als malloten, loverboys etc. Echt verstandig een groep die zich toch al niet begrepen/miskent voelt zo af te schilderen.
quote:Op maandag 18 juli 2005 14:04 schreef hicham het volgende:
Is dat niet de Telegraaf die daar zo op inspeelt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |