Goed nieuws!quote:Op maandag 18 juli 2005 12:08 schreef hicham het volgende:
Ik ben net gebeld door Mercy (en Raus) dat het heel erg goed gaat
Vakantie gaat niet om de motor of om Martie?quote:Vakantie gaat uiteraard niet door zoals was te verwachtenMaar we zijn al blij genoeg dat het na zo een enorme klap zo goed gaat met Mercy
![]()
Motor is totalled denk ikquote:Op maandag 18 juli 2005 12:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Vakantie gaat niet om de motor of om Martie?![]()
Oftewel, wat is de schade aan hem zelf?![]()
Ik vraag me ook af hoe de verzekering dit gaat afhandelen, maar ik denk dat we beter even het onderzoek daarvoor kunnen afwachten. Vooral ook omdat maar 1 auto heeft gezien wat er gebeurd is. Wordt dus afwachtenquote:Op maandag 18 juli 2005 10:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik denk zelf eigenlijk 50/50...
Zou het ? Denk je ?quote:
Jij weet meer van motoren dan ikquote:
Hij heeft ons doorquote:Op maandag 18 juli 2005 12:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Volgens mij is dit gewoon een poging om mij weer aan het posten te krijgen![]()
![]()
Die foto's zijn wel net echt
Daaromquote:Op maandag 18 juli 2005 12:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij weet meer van motoren dan ikDus ik laat die beslissing aan jou over
Hij heeft ons door![]()
No shit.quote:
Wordt dus nieuwe motor + helm en zijn pak, handschoenen etc, is dat nog in orde?quote:Vakantie gaat dus niet door vanwege beide. Mercy heeft wel tijd nodig om op te knappen en een motor heeft hij nu niet meer. Youssef en ik zouden nog wel met z'n tweeen kunnen gaan, maar daar heb ik niet echt behoefte aan na deze gebeurtenis
Misschien kan hij hem zelf opknappen, hij wilde toch een stunt motor.quote:
Hoogzwangere vrouw bestuurde de auto idd voor zover ik het begreep, ik stapte naar ze toe en vroeg wat er was gebeurd. Het enige wat ze zei was: 'ik zag niks en opeens een klap!' veel verder kwam ze niet; ze barstte meteen in tranen uit, dus idd niet aanspreekbaar.quote:Op maandag 18 juli 2005 12:35 schreef hicham het volgende:
Die auto werd overigens bestuurd door een zwangere vrouw* en die was ook heel erg geschrokken. Ze begon meteen te huilen toen we daar nog stonden. Toen OPM een tijdje later vroeg moest ze weer huilen dus ze was niet echt aanspreekbaar. Ze had mercy iig niet gezien (d'oh)
* Dat vermoed ik althans, er was ook een man bij maar volgens mij was zij de bestuurder
Hij kan zich niks herinneren van de klap zelf, hij zei aan de telefoon net dat hij zeker doorgaat met motorrijden. Dit was gewoon een ongeval die je niet had kunnen voorkomen, aldus Martie.quote:Op maandag 18 juli 2005 12:39 schreef hollander172 het volgende:
dat ie niet al te angstig is/wordt
Die mening deel ik dan niet met hem, maar goed. Blijft een risico van het vak natuurlijk..quote:Op maandag 18 juli 2005 12:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Dit was gewoon een ongeval die je niet had kunnen voorkomen, aldus Martie.
Nieuwe helm en handschoenen wel, maar pak + laarzen waren nog goed volgens mij. Hij is namelijk best snel in het gras terechtgekomen en heeft niet over al te veel asfalt hoeven glijdenquote:Op maandag 18 juli 2005 12:39 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wordt dus nieuwe motor + helm en zijn pak, handschoenen etc, is dat nog in orde?
In het ziekenhuis heeft hij nog wat foto's zitten bekijken op het LCD scherm van Raus d'r digicam en toen zat hij al te klagen dat er zelfs geen naked meer van te maken isquote:Op maandag 18 juli 2005 12:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Word dan wel een naked/streetfighter, kuipen heeft dat ding helaas niet
quote:Op maandag 18 juli 2005 12:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hij was toch wel geschrokken, vooral toen hij de foto's zag van zijn motor en die auto. ze gaan zo naar geldermalsen om raus' motor op te halen en navraag te doen naar het verkeersongevallen onderzoek. hij is er stellig van overtuigd dat hij niet harder reed dan 100km/h.
Nee. Want ik weet dat niet zeker, wel weet ik dat ik wel harder reed. Maar jullie reden zover voor ons dat ik dat niet kon inschatten. Ik zag het ook in de verte gedeeltelijk gebeuren toen jij gebaarde dat we rustig aan moesten doen. Ik heb hem wel gezegd dat hij een remspoor van 15-20m. had achtergelaten…(zoiets was het tochquote:Op maandag 18 juli 2005 12:50 schreef hicham het volgende:
Maar heb je hem er wel van probeert te overtuigen dat hij wel wat harder reed![]()
Al met al mazzel gehad dus?quote:Op maandag 18 juli 2005 12:50 schreef hicham het volgende:
Nieuwe helm en handschoenen wel, maar pak + laarzen waren nog goed volgens mij. Hij is namelijk best snel in het gras terechtgekomen en heeft niet over al te veel asfalt hoeven glijden
De liefde zit diep.quote:In het ziekenhuis heeft hij nog wat foto's zitten bekijken op het LCD scherm van Raus d'r digicam en toen zat hij al te klagen dat er zelfs geen naked meer van te maken isToen hij trouwens rechtop zat in het gras, nog geen 5 minuten na de klap, wou hij naar de motor lopen en kijken hoe het daarmee zat
Hij was niet eens fatsoenlijk aanspreekbaar en meteen wou hij naar de motor
Ken dat wel helaas, na een fikse klapper met de auto wilde ik uit verbaasdheid de snelweg oversteken?quote:Vanaf een bepaald moment is het 1 grote zwarte vlek voor hem geworden en kan hij zich niets meer herinneren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |