abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 juli 2005 @ 02:03:37 #126
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_28899710
@hicham, patatzak, OPM en Raus,

Wat een nare ervaring moet dat geweest zijn zeg... voor Raus helemaal maar natuurlijk ook voor jullie. Zo ben je lekker aan het rijden en een paar tellen later een stofwolk en midden in een scene terechtkomen waar je het liefst nooit in terecht wilt komen.

Dat je niet weet wat te doen is puur alleen van de schrik. En eigenlijk valt dat niet weten wat te doen ook wel weer mee.... je had immers het verstand OPM te waarschuwen en jullie zo veilig tot stilstand te brengen. De machteloosheid lijkt me erger... je ziet iemand pijn hebben en je weet niet wat je er aan moet doen om het te stoppen. Vaak is het zo dat geruststellen al een groot ding is om te doen. Volgens mij heb je dus meer gedaan dan je nu zelf beseft. Het feit dat Martie lag te schreeuwen van de pijn is inderdaad ook wel een goed teken zoals patatzak zei. En verder moet je maar afwachten is das best heel vervelend.

De foto's zijn erg indrukwekkend moet ik zeggen. Al ben ik wel wat gewend op dat gebied. Je bent zo kwetsbaar. Op zich is dit ook wel weer een goede waarschuwing... je beseft je weer eens dat je niet onkreukbaar blijkt te zijn. Bedankt Martie daar maar voor straks.

Ik ben ontzettend blij dat het redelijk goed afgelopen is en vooral dat Martie alweer praatjes heeft. ( ik geloof je ook meteen he, ik hoor hem bijna zelfs de grapjas uithangen )
Ik hoop ook dat de rest weer een beetje van de schrik bekomen is... ik kan me die schrik zo goed voorstellen.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_28901539
morgen

damn, wat was ik kapot gister uitgehongerd, vermoeid en wat al eerder is gezegd; het geheel maakte een enorme indruk. maar toch ook petje af voor de politie want er werd naast het slachtoffer ook omgekeken naar de overige betrokkenen. machteloosheid is 1 ding, maar vooral ook de onzekerheid over de toestand van Martie. pas in het ziekenhuis (na 3 uur) wisten we hoe hij eraan toe was.
quote:
Op maandag 18 juli 2005 00:18 schreef Patrick281 het volgende:
En als je zo opzij wordt geschoven mag je al voelt dat nu niet zo nog van geluk spreken dat je niets frontaal geraakt hebt zoals een lantaarnpaal of een boom.
geschoven is niet het juiste woord, hij is vol tegen de zijkant geklapt denk ik. als je kijkt naar de auto, die is helemaal ontzet. vreemde was dat het lijkt of hij 2 keer de auto heeft geraakt had het nog met hicham erover.

en ja, zeker geluk dat er geen palen of bomen stonden waar hij terecht kwam. het was eigenlijk een open stukje gras op dat hoekje (zie laatste foto waar onze motoren en die mensen staan). aan de overkant stonden wel bomen op de hoeken, aan beide kanten

nou, ben naar me werk
  maandag 18 juli 2005 @ 08:23:45 #128
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_28901802
Morning, ben compleet opgestart hier, ze hebben gelijk een nieuw systeem op mijn trouwe computertje gezet. Retetraag, opstarten duurde eerst maar 15 seconden en nu de eerste keer 8 minuten.
Ik ben wel blij dat ik iets van compie's weet, want het scherm flikkerde 60 hz per seconde en staat nu lekker stil op 85 Hz.
Alleen de scroll muis doet het niet meer merk ik.
quote:
Op maandag 18 juli 2005 07:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
geschoven is niet het juiste woord, hij is vol tegen de zijkant geklapt denk ik. als je kijkt naar de auto, die is helemaal ontzet.
Bedoel dat hij toch 1 kant op moet, die auto is harder.
Maar ook die is goed beschadigt idd.

Confronterende foto's verder maar wel goed om te zien.
Verder sluit ik mij bij het laatste verhaal van Ondeugend aan.

Nou eens even schade hier opnemen.
In gedachten bij Martie.
pi_28901913
quote:
Op maandag 18 juli 2005 08:23 schreef Patrick281 het volgende:
Bedoel dat hij toch 1 kant op moet, die auto is harder.
Maar ook die is goed beschadigt idd.
was om ff aan te geven dat hij echt tegen de auto reed en niet moest uitwijken oid en daardoor onderuit ging
quote:
Confronterende foto's verder maar wel goed om te zien.
idd, martie zei in de ambu nog tegen mij dat we de cams vol moesten schieten met foto's.
pi_28902040
@ Martie en Anita: Sterkte!
Wie het laatst lacht..... snapt hem niet!
speciaal voor Pep:
Het is TUFKA ZX9R. Niet tufkap! -O-
pi_28902114
quote:
Op maandag 18 juli 2005 08:47 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
@ Martie en Anita: Sterkte!
lurker hoe is tie??
  maandag 18 juli 2005 @ 09:11:20 #132
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_28902271
quote:
Op maandag 18 juli 2005 08:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
was om ff aan te geven dat hij echt tegen de auto reed en niet moest uitwijken oid en daardoor onderuit ging
Ja, zo had ik het wel begrepen.
Alleen de klap is nog harder dan ik dacht.

Krijg net een mail van je binnen, verschijnt door Outlook 2003 gewoon gedurende 5 seconden rechtsonder transparant over Fok! of andere programma's heen.
Wel handig, maar niet erg prive.

Toch wel mooi zo'n nieuw systeem, de nieuwe muisdriver die ik net gedowloadt heb voor het scrollen werkt ook heel subtiel.
Kan ook vanuit thuis hier op het bureaublad inloggen.

Ik heb nog geen reet gedaan verder ruim een uur verder.

Krijg de hele tijd van die leuke pop ups ook, Microsoft heeft zijn best weer gedaan voor de N00BS.
Zwaar irritant, je verzint gewoon zelf niet wat voor tips en aanwijzingen ze geven.

[ Bericht 6% gewijzigd door Patrick281 op 18-07-2005 09:17:03 ]
pi_28902422
godvertyfteteringshit!!

kom je aan bij het gemeentehuis.. (net motor uit schorsing gehaald en verzekerd) "ja we kunnen geen rijbewijzen uitgeven, de link me de RDW ligt er uit"

GODVERDEGODVERDEGODVER

"en het kon wel eens de hele dag duren"

en om 2 uur gaan ze met zn allen holladiejeejen want dan is het gemeentehuis gesloten (iedere dag)

sterven mogen ze, allemaal!!!

ja gekopieerd uit de gewone SC
Hopeloos benzine verslaafd
  maandag 18 juli 2005 @ 09:27:44 #134
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_28902431
quote:
Op maandag 18 juli 2005 09:26 schreef Youp het volgende:
godvertyfteteringshit!!

kom je aan bij het gemeentehuis.. (net motor uit schorsing gehaald en verzekerd) "ja we kunnen geen rijbewijzen uitgeven, de link me de RDW ligt er uit"

GODVERDEGODVERDEGODVER

"en het kon wel eens de hele dag duren"

en om 2 uur gaan ze met zn allen holladiejeejen want dan is het gemeentehuis gesloten (iedere dag)

sterven mogen ze, allemaal!!!

ja gekopieerd uit de gewone SC
Nog een keer feli met je papiertje.

Verder zijn we in mindere stemming hier, maar dat kan je teruglezen en op de foto's zien op deze pagina.
pi_28902439
quote:
Op maandag 18 juli 2005 09:27 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Nog een keer feli met je papiertje.

Verder zijn we in mindere stemming hier, maar dat kan je teruglezen en op de foto's zien op deze pagina.
dankje...

en ja, ik nu ook en ik ga ff bijlezen
  maandag 18 juli 2005 @ 09:34:44 #136
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_28902534
Pop up rechtsonder.

Geeft de eerste paar regels van een mail weer.
Leuk als er net een collega achter je staat en jij verteld dat je het zo druk hebt.

En af en toe komt er zo ook een tip omhoog when you least expect it.

Alles zal wel uitgezet kunnen worden, maar ik vind die mail wel grappig.
Outlook 2003 is ook veel mooier. Moet ik thuis ook.
pi_28902572
kut, dat ongeluk
  maandag 18 juli 2005 @ 09:40:16 #138
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_28902617

Morgen

Vraag me af hoe het met Marty is Iemand al wat gehoord...

En ik ben klus moe, heb het er mee gehad. Gisteren 5 uur 5 FUCKING uur bezig geweest met een kabelboom, echt NIET normaal hoor. Ziet er nu wel weer master uit maar wat een karwei joh

Daarnaast ook de zekerheid van toch een lekker voorvorkkeering Kan dus ook nog vervangen worden, en ook nog is de remklauw van braking die ik nieuw moet gaan kopen met adapter en nog een berg onderdelen en dan nog spuiten zijn we weer 500 Euro verder ofzo

Naja als die dat maar weer SNEL rijdt
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_28902864
quote:
Op maandag 18 juli 2005 09:40 schreef Makster het volgende:
Vraag me af hoe het met Marty is Iemand al wat gehoord...
Nope, heb me foon aan staan en naast me pc liggen…raus zou nog bellen/sms-en dus tis even afwachten.

Ben verder ook niet vooruit te branden
  maandag 18 juli 2005 @ 09:56:55 #140
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
  maandag 18 juli 2005 @ 10:08:57 #141
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_28903064
quote:
Op maandag 18 juli 2005 09:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

Nope, heb me foon aan staan en naast me pc liggen…raus zou nog bellen/sms-en dus tis even afwachten.

Zal allemaal wel goed komen denk ik
quote:
Op maandag 18 juli 2005 09:56 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ook sterkte.
Ja thanks, gaat best veel tijd inzitten.

Maar hmm, of ik koop een remklauw van braking en ben 300 nog wat euro verder. Of ik koop er ergens een tweedehands brembo ofzo en moet weer gaan kutten met een adapter
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  maandag 18 juli 2005 @ 10:10:49 #142
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_28903107
quote:
Op maandag 18 juli 2005 09:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

Ik ben echt helemaal ontdaan, vorig jaar bijna eenzelfde ongeluk gehad. Auto die "ineens" besloot toch af te slaan zonder richting aan te geven, heb mezelf toen bijna onderuit geremd en ik heb de mazzel gehad dat hij het in de gaten had en snel optrok zodat ik er net langs schoof/reed..........
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  maandag 18 juli 2005 @ 10:14:45 #143
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28903203
Maar hoe ligt de schuldvraag eigenlijk in deze? Totaal geen prioriteit op het moment, i know...

Had de auto al knipperlicht aan? of niet? Tis beide bijzondere verrichting natuurlijk.
  maandag 18 juli 2005 @ 10:16:33 #144
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_28903240
quote:
Op maandag 18 juli 2005 10:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar hoe ligt de schuldvraag eigenlijk in deze? Totaal geen prioriteit op het moment, i know...

Had de auto al knipperlicht aan? of niet? Tis beide bijzondere verrichting natuurlijk.
Volgens mij maakt het knipperen weinig niets uit juridisch gezien, diegene die van baan verwisseld is altijd fout.
  maandag 18 juli 2005 @ 10:18:24 #145
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28903283
Ik denk zelf eigenlijk 50/50...
pi_28903288
ik denk dat de snelheid van martie ook een rol zal spelen, met de remsporen en de getuigenverklaring van de andere auto kunnen ze dat vrij nauwkeurig inschatten...
  maandag 18 juli 2005 @ 10:20:58 #147
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_28903327
quote:
Op maandag 18 juli 2005 10:16 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Volgens mij maakt het knipperen weinig niets uit juridisch gezien, diegene die van baan verwisseld is altijd fout.
Ja en nee, laten we eerlijk zijn, bij een inhaalmanoevre rijden we bijna altijd iets boven de maximale snelheid en dat weegt zwaarder bij het onderzoek.

Wel of geen knipperlicht is bijna niet te bewijzen en kan alleen worden gehaald uit de verklaring van ooggetuigen maar van wat ik begreep had/heeft de bestuurder van de auto al een andere mening dan de meeters die het hebben zien gebeuren.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_28903522
quote:
Op maandag 18 juli 2005 10:20 schreef hollander172 het volgende:
Ja en nee, laten we eerlijk zijn, bij een inhaalmanoevre rijden we bijna altijd iets boven de maximale snelheid en dat weegt zwaarder bij het onderzoek.

Wel of geen knipperlicht is bijna niet te bewijzen en kan alleen worden gehaald uit de verklaring van ooggetuigen maar van wat ik begreep had/heeft de bestuurder van de auto al een andere mening dan de meeters die het hebben zien gebeuren.
Wij hebben het juist niet zien gebeuren, hicham reed tussen martie en mij (als 2e dus) en hij keek net achterom toen het gebeurde. Ik reed te ver erachter (raus en youss reden weer daarachter en kwamen later aan)…maar de auto tussen hicham en martie en die auto waar hij tegen op reed heeft wel alles gezien en verklaarde dat die auto geen knipperlicht aan had en dat martie ongeveer 160 km/h reed…
  maandag 18 juli 2005 @ 10:33:06 #149
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28903575
160 kan best, als je 80 rijdt en je haalt even in met een motor zit je natuurlijk al snel op de 160..
  maandag 18 juli 2005 @ 10:34:20 #150
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28903597
Maar niemand kan dat op het oog bepalen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')