Ja leuk hoor zo'n sjopperquote:Op zondag 17 juli 2005 02:56 schreef bwt het volgende:
[..]
Inderdaad ja, gezien mijn historie als chopper rijder moet ik toegeven dat die rode wel nice is.
Maar blijf toch op mijn SV650s rond rijden hoor
I am not going to lift off.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:34 schreef Phatzak het volgende:
Je kan toch Martie bellen![]()
De rest kan je ook wel bellen, maar van Martie weet ik volgens mij dat ie tijdens het rijden ook merkt dat iemand belt. Ik zie pas dat iemand heeft gebeld na het rijden
We vertrekken![]()
Groeten aan je ma
Ik had het over die sjoppers uit het begin van het topic hoorquote:Op zondag 17 juli 2005 16:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
I am not going to lift off.Zal Marty wel even SMS'en nu .. als ik het nummer nog heb.
![]()
Als ik iemand wil inhalen valt de KLX dood, ik denk dat'ie verzuipt.
Tussen 0 en 110 kilometer per uur is er niets aan de hand.
Maar dat zou een beetje saai worden.![]()
En ik was toch al veel te laat gekomen.![]()
Greedskillingz, dat is pech.![]()
Ik had het over die sjoppers uit het begin van het topic hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Log off P133@KPN phone line.![]()
Ja eeh.. kut? Ben 12 uur vertrokken en ben langs 2 campings geweest (familie) vlakbij Westerbork, Drenthe.. als ik het geweten had was ik waarschijnlijk wel ff langsgekomenquote:Op zondag 17 juli 2005 12:03 schreef hicham het volgende:
Damn, ik heb echt slecht geslapenWel geslapen, maar totaal geen rust
![]()
Heb weer vaag zitten dromen volgens mij en daardoor geen rust, weet alleen niet meer wat voor dromen dat wel niet waren
[..]
WTF, je reputatie, wat doet je
Fulcrum_X 16:30 Gelredome
Mercy 16:30 Gelredome
Raus 16:30 Gelredome
Popijn, zo rond welke tijd ben jij in Arnhem denk je?
Waarschijnlijk begin volgend jaar.quote:Op zondag 17 juli 2005 13:12 schreef Phatzak het volgende:
Ach ja, meld maar als FokMC een keer in het buitenland is uitgenodigd![]()
Ja, ik lees het nu iets anders dan vanmiddag.quote:Op zondag 17 juli 2005 16:50 schreef greedkillingz het volgende:
Ik had het over die sjoppers uit het begin van het topic hoor![]()
![]()
![]()
Ik was er gisteren al over uitquote:Op zondag 17 juli 2005 15:25 schreef Makster het volgende:
Ik krijg er de schurft van
Omdat ik mijn luchtfilterbak eruit heb gesloopt moet ik mijn spanningsregelaar verhangen. Das niet zo een probleem, wat wel KUT is is dat ik mijn CDI nergens kwijt kan![]()
Misschien toch maar met luchtfilterbak gaan kachelen
Damned ik kut nog ff verder![]()
quote:Op zondag 17 juli 2005 23:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Met hoge snelheid op een 80 km weg. Martie reed voorop en blijkbaar sloeg de auto die hij op een gegeven moment inhaalde opeens af naar links waardoor Martie tegen de zijkant kwam en van zijn motor werd afgeslingerd en terecht kwam in het gras naast de zijweg...
oja, motor is ook in puin...
Normaal houd je idd altijd een uitwijkmogelijkheid open, en sorteer je op de weg ook zoveel mogelijk naast het midden van je eigen rijbaan, zover mogelijk van de auto af, scheelt bovendien ook in de dode hoek.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:58 schreef ondeugend het volgende:
Wel een typisch motorongeval weer... een linksafslaande auto.
En misschien door de haast om de heuptas toch wat minder geconcentreerd als anders ?
quote:Op maandag 18 juli 2005 00:01 schreef ondeugend het volgende:
Owww Raus ook een biggg hugggg... het is vast heel naar om je partner te zien chrashen.
Damnquote:Op maandag 18 juli 2005 00:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Je hebt in elk geval veel geluk gehad, een vriend van mij van de FJR Club heeft een vergelijkbaar ongeluk gehad, hij haalde in de Eifel een vrachtwagen in, op het moment dat ie tussen cabine en aanhanger zit slaat de vrachtwagen af.... die jongen is nu na 2,5 jaar nog aan het revalideren, kan in elk geval nooit meer motorrijden en zijn rechterarm is nog verlamd...
Misschien minder geconcentreerd en wat gehaast, maar op het moment van afslaan van die auto zat martie er nagenoeg naast volgens de getuige. Veel had ie dus niet meer kunnen doenquote:Op zondag 17 juli 2005 23:58 schreef ondeugend het volgende:
Wel een typisch motorongeval weer... een linksafslaande auto.
En misschien door de haast om de heuptas toch wat minder geconcentreerd dan anders ?
quote:Op maandag 18 juli 2005 00:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik zeg het nog maar een keer in het openbaar, beterschap Martie.
Moet hij een nachtje blijven.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:13 schreef Phatzak het volgende:Ik neem aan dat ze niets ergers meer vinden, behalve een hersenschuddig, wat last van zijn pols, wat schaafwonden en een scheurtje in zijn rib/gekneusde rib
Nee hoogstwaarschijnlijk ook niet... volgens mij is dit ook een van de meest nare dingen die je kan overkomen.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:13 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Misschien minder geconcentreerd en wat gehaast, maar op het moment van afslaan van die auto zat martie er nagenoeg naast volgens de getuige. Veel had ie dus niet meer kunnen doen
Uuhm.. volgens mij wel.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Moet hij een nachtje blijven.![]()
Wanneer zouden jullie eigenlijk op vakantie gaan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |