Zie ik daar geen internettroep zitten?quote:Op zondag 17 juli 2005 12:43 schreef Patrick281 het volgende:
M-F hier.![]()
[[url=http://img312.imageshack.us/img312/7781/kx0014oi.th.jpg]afbeelding][/URL]
Vraag maar aan rietjequote:Op zondag 17 juli 2005 12:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat zou ik uit moeten zoekennog nooit gedaan.
![]()
Hoe moet dat.![]()
![]()
Dat ligt echt aan jou dan, hier doet ie het prima op de zoekfunctie na.quote:Op zondag 17 juli 2005 12:43 schreef Patrick281 het volgende:
M-F hier.![]()
Edit: verdere info, voor je bovenstaande stappen onderneemt is het handig eerst even wat adressen op te zoeken.quote:Op zondag 17 juli 2005 12:53 schreef hicham het volgende:
[..]
Vraag maar aan rietje
Tools >> Internet Options >> Connection >> LAN Settings
Dan het aanvinkvakje bij Proxy server aanvinken en er een adres ingooien
-edit
Te vroeg op invoeren gedrukt, ik edit dit bericht straks nogmaals voor meer info
Hoe is het eigenlijk met het motorrijbewijs van je aanhang?quote:Op zondag 17 juli 2005 12:56 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat ligt echt aan jou dan, hier doet ie het prima op de zoekfunctie na.
Is ge-editquote:Op zondag 17 juli 2005 12:57 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Edit: verdere info, voor je bovenstaande stappen onderneemt is het handig eerst even wat adressen op te zoeken.Zoek even op multiproxy oid of proxylist.
Chello heeft een proxy, maar die staat op automaat.quote:Op zondag 17 juli 2005 12:53 schreef hicham het volgende:
Vraag maar aan rietje
Tools >> Internet Options >> Connection >> LAN Settings
Dan het aanvinkvakje bij Proxy server aanvinken en er een adres ingooien
-edit
Te vroeg op invoeren gedrukt, ik edit dit bericht straks nogmaals voor meer info
Dat wordt waarschijnlijk na de verhuizing.quote:Op zondag 17 juli 2005 12:57 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met het motorrijbewijs van je aanhang?
komt vast door Chelloquote:Op zondag 17 juli 2005 12:43 schreef Patrick281 het volgende:
M-F hier.![]()
16.30 @ gelrodome/macdonalds van vorig keerquote:Op zondag 17 juli 2005 13:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
wat zijn nu precies de plannen voor vandaag ?
wij gaan om 15:00 ongeveer rijden en kunnnen dan niet meer FOK checken of alles nog doorgaat of de plaats waar het gaat gebeuren![]()
dus graag update![]()
herstarten did the job.quote:
Kun je nog een achterwiel demonteren handleiding maken voor de zekerheid. Voor het geval ik iets ga vergeten deze week. Moet me velgen nog langsbrengen namelijkquote:Op zondag 17 juli 2005 13:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
herstarten did the job.![]()
![]()
Ik wil iets verstellen aan de carb, maar weet niet hoe.![]()
Je kan de FLOAT HEIGHT instellen.
En dat heeft ook te maken met armer of rijker.
..en de rest van Pop's WPH perikelen..![]()
ik ookquote:Op zondag 17 juli 2005 13:55 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Kun je nog een achterwiel demonteren handleiding maken voor de zekerheid. Voor het geval ik iets ga vergeten deze week. Moet me velgen nog langsbrengen namelijk
Hmmm, not going to make that.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik ga nu alvast een (klein) stukje rijden, om 1630 uur sta ik bij het gelredomeis er niemand
dan ga ik weer naar huis he
sms pls als plannen wijzigen
Je kan toch Martie bellenquote:Op zondag 17 juli 2005 14:26 schreef Patrick281 het volgende:
Mail wel ff mijn nieuwe nummer, check straks Fok!@ moeder.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |