quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:54 schreef Grobbel het volgende:
Ik bedenk me altijd net iets te laat dat dit soort vragen best lang kunnen duren als er geen mensen online zijn die een beetje bekend zijn met de discografie van zo'n band.Maar geen enkele op de goede plaats, peaceman, sorry.
Uit de OP:quote:Op zondag 17 juli 2005 01:55 schreef wyccie het volgende:
Mag ik bij dit soort vragen op de achterkant van mijn cd's kijken, of moet ik het uit mijn hoofd doen?
quote:Het is natuurlijk niet verboden muziek te luisteren tijdens het trivia-en, of je eigen muziekcollectie te raadplegen...
Een van de kinderen van een New Order member speelt in The music?quote:Op zondag 17 juli 2005 02:32 schreef wyccie het volgende:
Ik neem maar aan dat mijn antwoord goed is, of iemand moet de jaartallen verkeerd op de cd-doosjes hebben gezet.
vraag is: Wat is de link tussen New Order en The Music?
1 van de leden van The Music heeft sex met iemand van New Order?quote:Op zondag 17 juli 2005 02:49 schreef wyccie het volgende:
Ik had eigenlijk op moeten schrijven WIE is de link.
En het heeft niet echt te maken met muziek maken, maar wel met hun muziek.
Naah sex heeft weinig met hun muziek te maken.quote:Op zondag 17 juli 2005 02:59 schreef Neleos het volgende:
[..]
1 van de leden van The Music heeft sex met iemand van New Order?
Prima zo.quote:Op zondag 17 juli 2005 02:11 schreef wyccie het volgende:
Mooi dat Republic al is verraden, want die heb ik zelf niet.
Movement 1981
PC&L 1983
Low-life 1985
Technique 1989
Republique 1993
Get Ready 2001
Lijkt me goed, met dan als link tussen Depeche Mode & U2 natuurlijk Corbijn.quote:Op zondag 17 juli 2005 10:35 schreef bukgeit het volgende:
Peter Saville als sleeve designer. Van New Order weet ik dat zeker, van The Music niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |