Hmmmm verklaar u naderquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:35 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Mijn overgrootvader en jou Opa hebben elkaar gekend
Idd op Java. Waar dat weet ik zo even niet. Misschien dat mijn oma, die nog in leven is, dat nog weet.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:09 schreef Pumatje het volgende:
Nou, ik was wat over enthausiast
maar welke Kustartillerie was dat precies?
Java?
Het moet zo geweest zijn zo rond 1939 tot de NL capitulatie (logisch).quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:13 schreef Pumatje het volgende:
nee, nee niet meer in leven helaas.
welke periode was hij bij de kust art. gelegerd?
en dan nog waar op java precies
Hij was niet voor 1939 al in het Knil aanwezig erwin?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het moet zo geweest zijn zo rond 1939 tot de NL capitulatie (logisch).
Waar op Java? Dat moet ik echt even aan mijn oma navragen.
Precies een week geleden al de naam gestuurd. En al wat gevonden?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:37 schreef _The_General_ het volgende:
Ik kan het voor je nakijken als je me de naam stuurt via PM!
Ja, ik geloof dat de vorige eigenaar een beetje creatief heeft gedaan... Het cijfer is inderdaad XXV. Ik heb hier nog een setje liggen met Mobilisatie '14-'18 en Trouwe Dienst die erop kan (Of helemaal weglaten), komt goed in ieder geval. Bedankt voor het antwoord!quote:Op maandag 18 april 2011 19:56 schreef _The_General_ het volgende:
2 is het officierskruis met cijfer xxv? Kan het niet goed lezen.
De combinatie van 2 en 3 komt niet vaak voor maar kan, afhankelijk van het cijfer van 2 en de graad van 3, ik geloof brons?
De set heeft 0,0 met het uniform te maken. Zoek een setje met bijv. het Mobilisatiekruis en een officierskruis.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |