Ah ok.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 06:30 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Euhh, ik dacht het wel, hiet staan ze nl. niet tussen
http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?section=checklist
"Contrary to popular belief, girlfriends are not essential to completing the game 100%."
http://www.g-unleashed.com/index.php?cat=16&pid=327&page=girlfriends
Het zal dus wel goed zitten, ze zal alleen nooit meer terug komen
P.s., wie is dat in je drukke avatar!?
Tip jat een 4x4 jeep die daar rondrijden en ga ze daarmee achterna.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:38 schreef SimtekF1 het volgende:
Heb ik gvd eindelijk die kut missie van die kut Catharina gedaan, dat je achter die 4 boeren aan moet die dat geld hebben gejat van de Liquer Store, rij ik terug naar huis, steek een weg over. PATS!! Catharina dood.![]()
Begin opnieuw, heb het weer gehaald, PATS, computer begint spontaan te rebooten.![]()
kan allleen bij pistool en uzi... en dan hitman krijgenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:06 schreef Wiwi101 het volgende:
Wat moet ik doen om 2 guns in mijn handen te krijgen? dus links ook een? Moet ik dan alles op Hitman hebben ofzo? Het lukt mij steeds niet. Wat zijn de requirements, iemand tips?
Onmogelijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:59 schreef VoreG het volgende:
WTF? Ik speel het spel dus op de pc en ik moest inbreken bij die oude vent (begin van het spel, was even opnieuw begonnen). Dus ik sluipen en daarna wegrijden met de auto. Krijg ik opeens bovenin beeld Cheat Activated
Maar hoe krijg ik dat ongedaan of is dat niet mogelijk?
Ook bij de sawn-off shotgunquote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:11 schreef evil_cupido het volgende:
[..]
kan allleen bij pistool en uzi... en dan hitman krijgen
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:15 schreef MaddoxX het volgende:
die missie waarbij je die vriendin krijgt om een pasje te jatten voor woozie.. moet je die vriendin nu helemaal 100% hebben ? want kheb et spel gewoon uitgespeeld zonder die te doen :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:56 schreef Retuobak het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:44 schreef Yildiz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, die is makkelijk te vinden. Er staan er één of twee, als je er snel bijbent zie je ze nog omlaag rijdenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:51 schreef speedfreakssj het volgende:
iemand die ghost cars al gevonden> ik heb wel wat gezien maar die stonden gewoon stil.
nuektaxiquote:
Nee hoor, toen kon ik nog gewoon toeterenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:11 schreef Cerbie het volgende:
<grote-ontdekking-verpest> dat springen komt gewoon samen met de nitro als je 50 ritjes hebt gehaald</>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |