waaraan hoorde jij dan dat ie niet in de buurt kwam va Lopez? Ik heb em geen steek horen laten vallen, ook qua stijl niet.quote:Op zondag 18 september 2005 15:41 schreef InsaneM666 het volgende:
Opeth was zo vet in de Melkwegvolgens mij hebben ze ook best wel humor
De vervangende drummer vond ik trouwens best goed, maar hij kwam niet echt in de buurt van Lopez..al zeg ik t zelf, maar aan de andere kant..hij valt in, dus het is niet zn eigen materiaal..en dan Bloodbath gezeik de hele tijd tussendoor enzo werd wel beetje irritant..maar de show was zeer ok
![]()
Zo'n rare combi is dat toch niet .. als die gast met zn thomas bergen fetish hier zou komen dat is een wazige combiquote:Op maandag 19 september 2005 00:18 schreef LintuxCx het volgende:
Wat gaaf, een Aphex Twin avatar in een thread over Opeth. Kan zelf ook naar beiden graag luisteren, maar het is toch een minder vaak voorkomende combinatie, zou ik denken.
Meldt.quote:Op maandag 19 september 2005 12:44 schreef LintuxCx het volgende:
Thomas Bergen? Nooit van gehoord om eerlijk te zijn...
En de combinatie zal niet onmogelijk zijn (vind zelf ook beiden erg cool) inderdaad, maar naast mezelf ken ik weinig mensen die zowel Aphex Twin (of redelijk abstracte techno, of hoe dat hokje ook mage heten, in het algemeen, misschien is Warp de juiste term) als Opeth (en verdere metal uit die hoek) echt goed vinden. Het komt voor dat men beiden in ieder geval okay vindt, maar naar concerten gaan, CD's kopen en logo's als avatar gebruiken ... Had ik nog niet eerder gezien.
Maar goed, off-topic. Coole combi in ieder geval.
setlist is ok zolang Deliverance er maar op staat!!quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:32 schreef Un4 het volgende:
Ja, ben er in Tivoli ook weer bij!! 013 in september is me erg goed bevallen en het is maar 5 minuutjes met de trein. Ben benieuwd naar de setlist!
Que?quote:Op zondag 4 december 2005 19:43 schreef keitel het volgende:
ze komen jammer genoeg niet naar belgië...
iemand al meer nieuws over dat project met ackerfeldt, wilson en portnoy? of zal dit bij een idee van de betrokkenen blijven zonder dat het tot uitvoering komt?
The Grand Conjuration ?quote:Op maandag 5 december 2005 12:15 schreef Michellus het volgende:
Nou hoe vonden jullie het? Jammer dat ik het oude spul niet supergoed kende, want Under the Weeping Moon klonk toch wel vet. Hoogtepunt was voor mij het einde van The Grand Conjuration uiteraard! Ojah, en Deliverance vanaf een minuut of 10
Verder complimenten voor de humor van Mikael, te droog! Leuk om een keertje gezien te hebben dus...
In mist she was standing hebben ze ook gespeeltquote:Op maandag 5 december 2005 18:59 schreef keitel het volgende:
hebben ze under the weeping moon gespeeld? shique! Dat middenriffje (met dubbele f dus) is wel lekker atmosferisch. nog nooit live gehoord. nog nooit iets van orchid live gehoord eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |