abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30696588
quote:
Op zondag 18 september 2005 02:23 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Zijn Extol geen Christenen
hoezo?
In The Presence Of Enemies!
pi_30697474
Opeth was zo vet in de Melkweg volgens mij hebben ze ook best wel humor De vervangende drummer vond ik trouwens best goed, maar hij kwam niet echt in de buurt van Lopez..al zeg ik t zelf, maar aan de andere kant..hij valt in, dus het is niet zn eigen materiaal..en dan Bloodbath gezeik de hele tijd tussendoor enzo werd wel beetje irritant..maar de show was zeer ok
pi_30699826
quote:
Op zondag 18 september 2005 15:41 schreef InsaneM666 het volgende:
Opeth was zo vet in de Melkweg volgens mij hebben ze ook best wel humor De vervangende drummer vond ik trouwens best goed, maar hij kwam niet echt in de buurt van Lopez..al zeg ik t zelf, maar aan de andere kant..hij valt in, dus het is niet zn eigen materiaal..en dan Bloodbath gezeik de hele tijd tussendoor enzo werd wel beetje irritant..maar de show was zeer ok
waaraan hoorde jij dan dat ie niet in de buurt kwam va Lopez? Ik heb em geen steek horen laten vallen, ook qua stijl niet.
In The Presence Of Enemies!
pi_30714468
Wat gaaf, een Aphex Twin avatar in een thread over Opeth. Kan zelf ook naar beiden graag luisteren, maar het is toch een minder vaak voorkomende combinatie, zou ik denken.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  Moderator maandag 19 september 2005 @ 10:31:45 #155
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_30720116
quote:
Op maandag 19 september 2005 00:18 schreef LintuxCx het volgende:
Wat gaaf, een Aphex Twin avatar in een thread over Opeth. Kan zelf ook naar beiden graag luisteren, maar het is toch een minder vaak voorkomende combinatie, zou ik denken.
Zo'n rare combi is dat toch niet .. als die gast met zn thomas bergen fetish hier zou komen dat is een wazige combi
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_30723372
Thomas Bergen? Nooit van gehoord om eerlijk te zijn...

En de combinatie zal niet onmogelijk zijn (vind zelf ook beiden erg cool) inderdaad, maar naast mezelf ken ik weinig mensen die zowel Aphex Twin (of redelijk abstracte techno, of hoe dat hokje ook mage heten, in het algemeen, misschien is Warp de juiste term) als Opeth (en verdere metal uit die hoek) echt goed vinden. Het komt voor dat men beiden in ieder geval okay vindt, maar naar concerten gaan, CD's kopen en logo's als avatar gebruiken ... Had ik nog niet eerder gezien.

Maar goed, off-topic. Coole combi in ieder geval.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  maandag 19 september 2005 @ 16:59:51 #157
95046 keitel
waarvan akte...
pi_30730584
Ik ben reeds vijf keer naar een optreden geweest van deze Zweedse Sängerknaben en steeds wordt het optreden ingeluid met een intro. Ik had geen idee van wie die intro kwam, maar ging ervan uit dat het een tape was die Opeth vooraf ingespeeld had. Vandaag heb ik echter ontdekt dat het een nummer van een progband is uit de jaren zeventig: Popol Vuh - en het nummer heet Kleiner Krieger. Concertgangers zullen de tonen meteen herkennen.

PS grunt Ackerfeldt aan 5'20" tijdens The Drapery Falls "TETJES !" ?
Ontvang nu gratis een sociaal stigma van Hanenwurger.
  maandag 3 oktober 2005 @ 13:21:36 #158
95046 keitel
waarvan akte...
pi_31142974
Ze staan op de cover van Aardschok heb ik gezien...
  vrijdag 2 december 2005 @ 20:59:31 #159
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_32764954
quote:
Op maandag 19 september 2005 12:44 schreef LintuxCx het volgende:
Thomas Bergen? Nooit van gehoord om eerlijk te zijn...

En de combinatie zal niet onmogelijk zijn (vind zelf ook beiden erg cool) inderdaad, maar naast mezelf ken ik weinig mensen die zowel Aphex Twin (of redelijk abstracte techno, of hoe dat hokje ook mage heten, in het algemeen, misschien is Warp de juiste term) als Opeth (en verdere metal uit die hoek) echt goed vinden. Het komt voor dat men beiden in ieder geval okay vindt, maar naar concerten gaan, CD's kopen en logo's als avatar gebruiken ... Had ik nog niet eerder gezien.

Maar goed, off-topic. Coole combi in ieder geval.
Meldt.
Nicht ärgern, nur wundern!
pi_32765110
Dan gaan we hier maar verder Wist niet dat dit topic er ook nog was
pi_32766033
Wie gaan er nog meer zondag ?
Als Perruche zich even wil melden in dit topic mag ze met mij mee
Voor zondag hoop ik dan
  vrijdag 2 december 2005 @ 21:50:21 #162
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_32766342
Ben van de partij!!!! eindelijk...
[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
pi_32767290
Ja, ben er in Tivoli ook weer bij!! 013 in september is me erg goed bevallen en het is maar 5 minuutjes met de trein. Ben benieuwd naar de setlist!
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
  zaterdag 3 december 2005 @ 00:09:00 #164
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_32770182
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 22:32 schreef Un4 het volgende:
Ja, ben er in Tivoli ook weer bij!! 013 in september is me erg goed bevallen en het is maar 5 minuutjes met de trein. Ben benieuwd naar de setlist!
setlist is ok zolang Deliverance er maar op staat!!
  zaterdag 3 december 2005 @ 00:22:48 #165
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_32770488
Ik wil ook.
Nicht ärgern, nur wundern!
pi_32772055
heuj! een opeth topic!
waar is het eigenlijk?

en ik was er niet echt bij geloof ik zeg, vanmiddag... en nu weet ik niet meer wanneer ik ga
edit- 22 december dus...

@ fiber; kan me niet voorstellen dat je niemand kent die mee wilt naar opeth? ik bedoel, dat is toch een toffe band?
  zondag 4 december 2005 @ 14:40:21 #167
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_32807405
paar uurtjes
pi_32810621
Jep.. ik ga ook!
Op zoek naar kwaliteit.. je wordt rijkelijk beloond || http://www.onlineresults.nl
  zondag 4 december 2005 @ 19:43:34 #169
95046 keitel
waarvan akte...
pi_32815577
ze komen jammer genoeg niet naar belgië...

iemand al meer nieuws over dat project met ackerfeldt, wilson en portnoy? of zal dit bij een idee van de betrokkenen blijven zonder dat het tot uitvoering komt?
pi_32831328
Nou hoe vonden jullie het? Jammer dat ik het oude spul niet supergoed kende, want Under the Weeping Moon klonk toch wel vet. Hoogtepunt was voor mij het einde van The Grand Conjuration uiteraard! Ojah, en Deliverance vanaf een minuut of 10

Verder complimenten voor de humor van Mikael, te droog! Leuk om een keertje gezien te hebben dus...
Op zoek naar kwaliteit.. je wordt rijkelijk beloond || http://www.onlineresults.nl
  maandag 5 december 2005 @ 18:59:07 #171
95046 keitel
waarvan akte...
pi_32842197
hebben ze under the weeping moon gespeeld? shique! Dat middenriffje (met dubbele f dus) is wel lekker atmosferisch. nog nooit live gehoord. nog nooit iets van orchid live gehoord eigenlijk
pi_32843692
quote:
Op zondag 4 december 2005 19:43 schreef keitel het volgende:
ze komen jammer genoeg niet naar belgië...

iemand al meer nieuws over dat project met ackerfeldt, wilson en portnoy? of zal dit bij een idee van de betrokkenen blijven zonder dat het tot uitvoering komt?
Que?
pi_32899673
quote:
Op maandag 5 december 2005 12:15 schreef Michellus het volgende:
Nou hoe vonden jullie het? Jammer dat ik het oude spul niet supergoed kende, want Under the Weeping Moon klonk toch wel vet. Hoogtepunt was voor mij het einde van The Grand Conjuration uiteraard! Ojah, en Deliverance vanaf een minuut of 10

Verder complimenten voor de humor van Mikael, te droog! Leuk om een keertje gezien te hebben dus...
The Grand Conjuration ?
Je maakt een grapje, Geweldig nummer hoor, maar het geluid was echt zķ kut toen ze dat nummer speelde
Vond het trouwens wel grappig dat heel het balkon niks zei toen mikael erom vroeg
pi_32899717
quote:
Op maandag 5 december 2005 18:59 schreef keitel het volgende:
hebben ze under the weeping moon gespeeld? shique! Dat middenriffje (met dubbele f dus) is wel lekker atmosferisch. nog nooit live gehoord. nog nooit iets van orchid live gehoord eigenlijk
In mist she was standing hebben ze ook gespeelt
Kende heel veel nummers niet helaas, aan de ene kant vond ik het jammer dat ze niks van Damnation speelde, maar aan de andere kant hoef ik daar live niks van te horen luister ik thuis wel die rustige nummers.
pi_32901198
In Mist She Was Standing heb ik anders echt niet gehoord hoor... Het viel me best tegen hoe weinig mensen het eerste album kenden trouwens. Verder een heerlijke (verrassende) set met When, Closure, White Cluster, Bleak, en een keer geen Demon Of The Fall als toegift.

[ Bericht 1% gewijzigd door Anton op 07-12-2005 21:10:04 ]
Everything under the sun is in tune
but the sun is eclipsed by the moon
(Ik scrobbel ook audio)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')