Moet een drama voor jullie zijn.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:18 schreef Erwtensoep het volgende:
Charisteas moet weg
1-4quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:19 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Hoeveel gaat Fortuna - Ajax worden?
Idd, wederom een flinke miskoop. Nou ja, hij HOEFT niet weg als er geen goeie prijs voor gevangen kan worden. Dat is weer kapitaal vernietiging. Maar het liefst zie ik hem vertrekken ja.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:18 schreef Erwtensoep het volgende:
Charisteas moet weg
Wat vind jij een goede prijs voor Harry dan?quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, wederom een flinke miskoop. Nou ja, hij HOEFT niet weg als er geen goeie prijs voor gevangen kan worden. Dat is weer kapitaal vernietiging. Maar het liefst zie ik hem vertrekken ja.
De Mul mag van mij wel verhuurd worden met een eventuele optie tot koop.quote:Vitesse in de markt voor jonge Ajacieden
Vitesse is naarstig op zoek naar een rechtsbuiten. De ploeg uit Arnhem moet eerst een speler verkopen om een nieuwe aan te trekken, maar manager voetbalzaken Jan Streuer houdt Daniël de Ridder en Tom de Mul van Ajax als optie.
"Ajax wil eerst de voorbereiding nog verder afwachten, dus we zitten voorlopig in de wachtkamer. De Mul en De Ridder zijn beiden nog jong maar hebben al een redelijk hoog niveau", zo vertelt Streuer tegenover Omroep Gelderland.
Vitesse heeft niet de financiële middelen voorhanden om direct een rechteraanvaller aan te trekken. "Willen we een speler halen dan moeten we eerst een speler zoals Rankovic of Gluscevic verkopen", zo laat de manager voetbalzaken optekenen.
Minstens de aankoopprijs+1 jaar salarisquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:54 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Wat vind jij een goede prijs voor Harry dan?
Onmogelijk lijkt me zo.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Minstens de aankoopprijs+1 jaar salaris.
Dat wordt een probleem natuurlijk, ik kan me niet voorstellen dat ie in waarde gestegen is na zijn bankzitten bij Werder, bij Ajax heeft hij niks laten zien en Ajax zelf natuurlijk ook niet, allemaal slecht voor een transfer.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Minstens de aankoopprijs+1 jaar salaris.
Dan maak je maar 4 ton verlies.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:07 schreef Jajong het volgende:
West Ham had 3miljoen pond voor em over volgens mij.
Voor 2 maanden jaquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:11 schreef Jajong het volgende:
en kun je van dat geld Placente's salaris betalen
Hoho, dat is een artikel van november ofzo. Neemt niet weg dat Placente onhaalbaar is. Die man verdient meer dan de best betaalde Ajacied en gaat echt niet veel zakken.quote:Op woensdag 20 juli 2005 09:54 schreef PyTh het volgende:
[..]
Volgens mij is Placente al zo goed als rond met Deportivo, die ook naar de gunsten van ene Berbatov dingen
[..]
Vind ik ook, bovendien was de aanvoer van het middenveld op de spitsen vorig seizoen niet om over naar huis te schrijven.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:22 schreef aldostuta het volgende:
Laten we Harry eerst eens een normale kans geven in een goed draaiend team, voordat we hem alweer weg willen kicken.....
quote:Woensdag 20 juli - 'Angelos Charisteas op de transferlijst gezet'
(Verslaggever SV, Amsterdam, 09.58u GMT+01.00, El Mundo-Eldia)
Het Spaanse El Mundo-Edia meldt dat Ajax haar spits Angelos Charisteas op de transferlijst heeft gezet. Coach Hector Cuper van Mallorca wil hem graag bij zijn selectie hebben.
Afgelopen winter vertrok Charisteas voor 4,9 miljoen euro van Werder Bremen naar Ajax. Tot nog toe heeft de Griekse Europees kampioen nog geen potten kunnen breken.
Maar heeft Placente zin om zóveel water bij de wijn te doen op financieel gebeid?quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:09 schreef Nashje het volgende:
Placente zou een topaankoop zijn. Hoop echt dat ie komt.
[..]
Mij lijkt het ook uitgesloten.quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:12 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Maar heeft Placente zin om zóveel water bij de wijn te doen op financieel gebeid?
Het zou mij verbazen eerlijk gezegd.
Paniek aankoop van een Engelse club eind Augutsus vlak voor de transfer deadline nadat ze net een spits zijn kwijtgeraakt en zo wat geld te spenderen hebben. Moet kunnenquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:59 schreef ThomasBerge het volgende:
We hebben voor Harry 4,9 miljoen neergelegd dacht ik, even ter algemene informatie
Met de moed der wanhoop gooien we Harry op de transfer marktquote:
Placente is toch een basiskracht in het Argentijns elftal?quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:15 schreef Nashje het volgende:
Mij ook. Maar ik heb er best vertrouwen in dat er een goede linksback komt. En dat is Placente.
Hij is transfervrij, dat is het punt niet. Alleen het salaris dat is 't probleemquote:Op woensdag 20 juli 2005 16:58 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Placente is toch een basiskracht in het Argentijns elftal?
Die kunnen wij betalen?
polsen kan altijd, maar er echt werk van me maken lijkt me verspilde moeite, een speler van zijn kaliber die transfervrij is kan flink cashen met tekengelden en salariseisen die Ajax, Feyenoord en PSV samen niet eens op kunnen hoesten.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:00 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Hij is transfervrij, dat is het punt niet. Alleen het salaris dat is 't probleem
Daar heb je helemaal gelijk in, maar zoals je al zei polsen kan altijdquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:19 schreef Elgigante het volgende:
[..]
polsen kan altijd, maar er echt werk van me maken lijkt me verspilde moeite, een speler van zijn kaliber die transfervrij is kan flink cashen met tekengelden en salariseisen die Ajax, Feyenoord en PSV samen niet eens op kunnen hoesten.
toch vrees ik dat iedere nieuwe linksback niet kan tippen aan een Maxwell in vorm, dat is lastig.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:21 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in, maar zoals je al zei polsen kan altijd
quote:Placente vertrekt naar Celta de Vigo
Vanmorgen werd toevallig de naam nog gedropt door De Telegraaf en Voetbal International. De Argentijn Diego Placente zou bij Ajax gezien worden als een van de mogelijke versterkingen voor de linksbackpositie. De Argentijn is transfervrij na zijn periode bij Bayer Leverkusen. Probleem zou zijn dat hij een megasalaris zou eisen en hij daardoor al diverse subtoppers in Zuid-Europa al had afgewezen.
Ajax Netwerk
Vanmiddag melden diverse media in Spanje dat de Argentijn een akkoord is overeengekomen met het Spaanse Celta de Vigo. De 28-jarige Argentijn zou er een contract voor drie jaar aangaan.
Die zit bij ADO na z'n avontuurtje met USA.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met O'brien??
Zo, dat gerucht is dus ook weer de wereld uitgeholpen.quote:
Das waar ookquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:57 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Die zit bij ADO na z'n avontuurtje met USA.
Precies, leek mij meteen al geen haalbare zaak.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo, dat gerucht is dus ook weer de wereld uitgeholpen.
We worden kampioenquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:38 schreef jobosrulez het volgende:
0 - 2 Nigel de Jong
Nou ja die goal van Mitea kon iedereen er wel in pissen als ie op de plaats stond waar Mitea stond want dat was een simpel intikketje. Maar ja je moet er wel staan dat geef ik toe.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |