quote:West Ham United - Two new striker targets EXCLUSIVE
19 Jul 2005 15:39
West Ham United have been linked with Lecce striker Mirko Vucinic and Ajax forward Angelos Charisteas, writes Alan Dudman.
Vucinic was a revelation last season bagging 19 goals for Lecce in Serie A. The 21-year-old however could be out of the Hammers price range as he is rated around £9 million.
Meanwhile Alan Pardew could target Ajax forward Angelos Charisteas. The 25-year-old Greek international could be made available for around £3 million.
Ik weet het niet, ik heb hem nog niet afgeschreven. Het is wel lekker om nog een speler als Charisteas achter de hand te hebben. Tenzij hij natuurlijk zelf graag weg wilt.quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:32 schreef the_legend_killer het volgende:
morgen Fortuna - Ajax
Konden we Materazzi maar lenen voor morgen
quote:'Spelers roepen heel snel om hun moeder'
19/7/2005 23:08
Om de druk bij zijn spelers weg te nemen, weigerde Danny Blind aan het einde van vorig seizoen met de waan van de dag te leven. De opvolger van de opgestapte Ronald Koeman wees continu naar het nieuwe seizoen dat over een paar weken begint. VI maakt een tussenstand op, halverwege de voorbereiding.
Inmiddels kent Blind zijn selectie beter, maar hij is niet tevreden over wat hij tot nog toe zag. 'We trainen behoorlijk pittig en dat heeft zijn uitwerking. Bij sommigen liepen vorige week de benen al na twintig minuten vol. Je zag de nauwkeurigheid afnemen daardoor en dat moet je meenemen in je oordeel. Er zijn spelers die al héél snel om hun moeder roepen, maar ik zoek bewust de grenzen op.'
Verder meldt het artikel in de Telegraaf ook, dat Ajax de 28-jarige Argentijn Placente op het oog heeft om de linksback positie in te vullen. Hij is transfervrij, alleen zijn salaris kan een probleem worden.quote:Telegraaf: Ajax wil contract Sneijder verlengen; staat in belangstelling Chelsea
De Telegraaf meldt dat Ajax het contract van Sneijder, dat tot 2007 duurt, zou willen openbreken en verlengen. Sneijder zou daar wel voor openstaan. Inmiddels zou Chelsea interesse hebben getoond voor de middenvelder. Dat zou hem mogelijk eerst bij een andere Premier League club willen onderbrengen.
Niet generaliseren hequote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:35 schreef twi het volgende:
Hij komt uit Limboland en hoopt dus op wat geblesseerde Ajacieden. De angst voor de JC schaal neemt al toe onder de lampen.
Soenar Chamid?quote:Op woensdag 20 juli 2005 09:44 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
En ik ben wel benieuwd wie die elftalfoto's gemaakt heeft...
Volgens mij is Placente al zo goed als rond met Deportivo, die ook naar de gunsten van ene Berbatov dingenquote:Op woensdag 20 juli 2005 09:05 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Verder meldt het artikel in de Telegraaf ook, dat Ajax de 28-jarige Argentijn Placente op het oog heeft om de linksback positie in te vullen. Hij is transfervrij, alleen zijn salaris kan een probleem worden.
quote:Placente und Berbatow bei Deportivo im Gespräch
Diego Placente hat Interesse bei Deportivo geweckt - (c) AFP
Der spanische Spitzenklub Deportivo La Coruna hat angeblich die Fühler nach Diego Placente und Dimitar Berbatow von Bundesligist Bayer Leverkusen ausgestreckt. Spanische Zeitungen berichten, dass Depor sechs Millionen Euro für den bulgarischen Nationalstürmer Berbatow bieten wolle.
Der Torjäger hatte allerdings Anfang Januar seinen Vertrag in Leverkusen vorzeitig bis 2009 verlängert. Der argentinische Nationalverteidiger Placente, dessen Vertrag am Saisonende ausläuft, ist hingegen ablösefrei.
Hij leek me toch al niet haalbaar voor Ajax, gezien hij een aanbieding van AS Roma afsloeg omdat hij zijn 9 ton salaris te laag vond.quote:Op woensdag 20 juli 2005 09:54 schreef PyTh het volgende:
[..]
Volgens mij is Placente al zo goed als rond met Deportivo, die ook naar de gunsten van ene Berbatov dingen
[..]
![]()
quote:Ajax wil Sneijder langer vastleggen
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM, woensdag
Ajax wil het contract van Wesley Sneijder openbreken, verbeteren en verlengen. De middenvelder debuteerde twee jaar geleden in het eerste elftal en brak niet veel later ook door als international. Hij mag zich verheugen in de belangstelling van Chelsea. De Engelse club zou hem eventueel eerst willen onderbrengen bij een andere club uit de Premier League. Sneijder ligt echter sowieso tot 1 juli 2007 vast, is pas 21 en heeft wel oren naar een langer verblijf in Amsterdam.
Ondertussen hoopt Ajax ook dat Steven Pienaar behouden blijft voor de club. Rob Moore, de zaakwaarnemer van de Zuid-Afrikaan, brak in een eerder stadium de onderhandelingen af omdat hij de nieuwe aanbieding beneden peil vond. „Maar we hebben geluiden opgevangen dat ze weer willen praten”, zei algemeen directeur Arie van Eijden gisteren. Pienaar is na dit seizoen transfervrij.
Van Maxwell en zijn belangenbehartigers heeft Ajax nog niets concreets vernomen. Vorige week gaf trainer Danny Blind aan dat hij snel duidelijkheid wenst over de toekomst van de Braziliaan. „Maxwell wilde dit jaar vertrekken, dat is altijd zijn doel geweest. Maar er kwam een zware knieblessure tussen, dus wil hij waarschijnlijk nog even wachten. Wij hoeven niet te wachten. Wij willen ook niet wachten, maar ik kan hem niet dwingen”, aldus Van Eijden.
Ajax zal er met het zoeken naar een opvolger dus terdege rekening mee moeten houden dat de linksback over tien maanden is gevlogen. Een van de namen die in de ArenA is gevallen is die van Diego Placente. Het contract van de 28-jarige Argentijn bij Bayer Leverkusen liep onlangs af. AS Roma, Tottenham Hotspur en Atlético Madrid toonden al interesse. Struikelblok zou wel eens het salaris van de veeleisende Placente kunnen zijn. Bij Roma vond hij een jaarwedde van negen ton te weinig.
Met een oefenwedstrijd tegen Fortuna Sittard begint Ajax vanavond aan het tweede trainingskamp in deze voorbereiding, zij het een korte ditmaal, op Duitse bodem. Zaterdag, na het duel met Arminia Bielefeld, keert de selectie terug in Nederland. Over ruim een week volgt het Amsterdam- toernooi en maakt Blind de voorlopige balans op. Bogdan Lobont mag sowieso uitkijken naar een andere club, maar er heeft zich nog niemand gemeld voor de doelman. Voor Daniël de Ridder, die volgende week weet of hij eindelijk een kans maakt als rechterspits, is daarentegen volop belangstelling. Maar zijn voorkeur gaat vooralsnog niet uit naar een club in Nederland.
Volgens mij zit hij in het buitenland om te herstellen van zijn blessure, en Edgar Manucharyan staat er ook niet op.quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:22 schreef Vom het volgende:
Waarom staat Maxwell niet op de foto eigenlijk?
Dat is inderdaad Grygeraquote:Op woensdag 20 juli 2005 10:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bovenaan links van Boukhari toch
Of is dat grygera?
Dat is Grygera. Die Manucharyan zit nu met met Armenië onder de 19 in Noord-Ierlandquote:Op woensdag 20 juli 2005 10:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bovenaan links van Boukhari toch
Of is dat grygera?
Die helemaal rechts is Rosenberg, die helemaal links weet ik eigenlijk nietquote:Op woensdag 20 juli 2005 10:28 schreef Vom het volgende:
En wie zijn die twee buitenste mannetjes op de 2e rij van boven?![]()
Lidgren?quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:30 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Die helemaal rechts is Rosenberg, die helemaal links weet ik eigenlijk niet![]()
Dat dacht ik ook ja, maar wist het niet zekerquote:
het is toch erg tegenwoordig dat je moet gaan gokken wiens gezicht bij welke naam hoort? Over herkenbare spelers gesproken...quote:
0-5 denk ikquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:19 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Hoeveel gaat Fortuna - Ajax worden?
0-6quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:19 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Hoeveel gaat Fortuna - Ajax worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |