Ik ben het met je eens dat we nog maar moeten afwachten hoe Rosenberg gaat presteren. Maar wat positivisme mag wel op zijn tijdquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:13 schreef jobosrulez het volgende:
Nou ik hoop het hopen met iedereen dat Rosenberg een nieuwe doelpunten machine wordt. Maar ik wil hem eerst wel eens tegen betere tegenstanders aan het werk zien. Bijvoorbeeld in het AT tegen Arsenal. Daar staan dan meteen wat technisch betere verdedigers.
Dat is waar ROSENBERG OHOOHO JE BENT DE KAMPIOENquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:15 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat we nog maar moeten afwachten hoe Rosenberg gaat presteren. Maar wat positivisme mag wel op zijn tijd![]()
Nou jah beter dat ajax de punten in de competitie weg zuigt van hun tegenstanders dan foto´s van jou waar je je vriend zuigt AJAXquote:
ehhh...."...van jou waar je je vriend zuigt??" ghehehehe...je bedoeld foto's van jou waar je vriendin je zuigt.....? Kunnen geregeld worden voor een mooie prijs...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:27 schreef jobosrulez het volgende:
[..]
Nou jah beter dat ajax de punten in de competitie weg zuigt van hun tegenstanders dan foto´s van jou waar je je vriend zuigt AJAX![]()
Rosenberg 0-1 ('21)quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:23 schreef methodmich het volgende:
0-12 vanmiddag dus. Wie scoorden?
quote:Pienaar wil contract wel verlengen
Steven Pienaar lijkt nu dan toch langer bij Ajax te willen blijven. Zijn zaakwaarnemer had in de zomer de contractonderhandelingen afgebroken en aangegeven dat hij dan transfervrij zou vertrekken volgend seizoen. De Amsterdamse zender AT5 meldt nu dat de Zuid-Afrikaan zelf liet weten de komende jaren nog bij Ajax te willen blijven. Van Eijden liet vorige week al weten de onderhandelingen met de middenvelder weer te willen heropenen.
Uiteraardquote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:35 schreef F1Bas het volgende:
Wij zijn de beste!
Kuyt gaat jullie ownenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:51 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Jammer he dat jou team niet kampioenswaardig is.
Netjes.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:25 schreef BadRabbit het volgende:
Rosenberg 0-1 ('21)
Escudé (p.) 0-2 ('32)
Lindgren 0-3 ('34)
Rosenberg 0-4 ('35)
De Ridder 0-5 ('37)
Boukhari 0-6 ('38)
Rosenberg 0-7 ('42)
Escudé (p.) 0-8 ('52)
De Jong 0-9 ('56)
De Ridder 0-10 ('74)
De Jong 0-11 ('76)
Anastasiou 0-12 ('84)
Ik weet niet of De Ridder meer potentie heeft als Rosales, maar ik hoop van harte dat hij dit seizoen eindelijk eens laat zien wat hij kan. Maar dan moet Blind hem wel de kans geven natuurlijk.quote:Op zondag 17 juli 2005 01:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat zeker, ik vind dat hij meer potentie heeft als Rosales. Maar het moet even wat zakelijker af en toe bij hem.
Ik heb altijd al vertrouwen in die jongen gehad, maar ik heb het idee dat die doorbraak dit seizoen aanbreektquote:Op zondag 17 juli 2005 01:33 schreef Radegast het volgende:
Ik heb het voorgevoel dat De Ridder komend seizoen gaat doorbreken. Het is nu of nooit.
quote:Stekelenburg wil snel duidelijkheid?
Wat de originele bron is, is niet helemaal duidelijk maar op de voetbalsite GiveMeFootball van de Engelse spelersbond meldt Ajax doelman Maarten Stekelenburg dat hij het liefst snel duidelijkheid wil over zijn positie. "Ik ben 22 en het is essentieel dat ik meer aan spelen toekom. Dat zou ik het liefst bij Ajax doen, maar als ik in augustus hoor dat ik opnieuw op de bank terechtkom heb ik nog slechts een dag of 20 om een nieuwe club te vinden."
quote:Lichte blessures voor Galasek en Mitea
Ajax coach Danny Blind liet op Ajax.nl weten dat na de zware trainingsweek waarin vooral op conditie en het fysieke is getraind alleen Tomás Galásek Nicolae Mitea lichte blessure shebben opgelopen. De Tsjech heeft wat problemen met zijn achillespees, Mitea heeft lichte rugklachten. Verwacht wordt dat zij na een rustdag maandag de training gewoon weer kunnen hervatten.
Kuyt is in de winter weg omdat ie geen zin heeft in nog een verloren half jaarquote:
Dat denk ik dus ookquote:Op zondag 17 juli 2005 10:47 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Kuyt is in de winter weg omdat ie geen zin heeft in nog een verloren half jaar
Wellicht AT5quote:Op zondag 17 juli 2005 11:20 schreef Vom het volgende:
Ajax![]()
Is er ergens nog beeldmateriaal van de wedstrijd van gisteren?
Ja maar dat kan ik hier niet ontvangenquote:
Oh oke, ik kan het trouwens ook niet ontvangen. Ik zie nu dat ze ook geen streams op internet hebbenquote:
Dat zijn weer uitslagenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:25 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Rosenberg 0-1 ('21)
Escudé (p.) 0-2 ('32)
Lindgren 0-3 ('34)
Rosenberg 0-4 ('35)
De Ridder 0-5 ('37)
Boukhari 0-6 ('38)
Rosenberg 0-7 ('42)
Escudé (p.) 0-8 ('52)
De Jong 0-9 ('56)
De Ridder 0-10 ('74)
De Jong 0-11 ('76)
Anastasiou 0-12 ('84)
Ik heb juist het omgekeerde gevoel. Volgend jaar speelt hij dan bij een subtopper in NEderland of buitenland.quote:Op zondag 17 juli 2005 01:33 schreef Radegast het volgende:
Ik heb het voorgevoel dat De Ridder komend seizoen gaat doorbreken. Het is nu of nooit.
Ik heb nog steeds het volste vertrouwen in die jongen...quote:Op zondag 17 juli 2005 11:38 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ik heb juist het omgekeerde gevoel. Volgend jaar speelt hij dan bij een subtopper in NEderland of buitenland.
Inderdaad, want 12-0 van de amaterus winnen is eigelijk het zelfde als 6-0 van een eredivisieclub, 3-0 van een europese club en 1-0 winnen van de allerbestequote:Op zondag 17 juli 2005 11:51 schreef zjroentje het volgende:
12-0 tegen amateurs en alles is weer hosanna ...
quote:Op zondag 17 juli 2005 14:02 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Inderdaad, want 12-0 van de amaterus winnen is eigelijk het zelfde als 6-0 van een eredivisieclub, 3-0 van een europese club en 1-0 winnen van de allerbeste
Uiterlijk april 2006, dacht ikquote:Op zondag 17 juli 2005 15:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Wanneer dondert arie nou eens op, toch niet pas volgend jaar hopelijk
Dat zit er niet inquote:Op zondag 17 juli 2005 15:47 schreef Erwtensoep het volgende:
ik had deze zomer gehoopt
Maar toch was Ronald Koeman zijn favoriete trainer.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Pienaar ziet het Ajax onder Blind kennelijk wel zitten, leuk.
Heeft wel mee gedaan in het goede CL jaar en heeft bij Inter ook aardig wat kunnen leren. Beter dan helemaal niemandquote:Op zondag 17 juli 2005 19:33 schreef Jajong het volgende:
Die kan je amper ervaren noemen..:/
Niet zo dom doen nou plz, hij trainde daar wel mee op het topniveau in Italië en ook daarvaan leert iemandquote:Op zondag 17 juli 2005 19:35 schreef Jajong het volgende:
wat heeft ie geleerd bij Inter? Waterdragen?
Is ook zo.. maar toch als je zegt 'iemand ervaren' denk ik niet meteen aan Mandyquote:Op zondag 17 juli 2005 19:38 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Niet zo dom doen nou plz, hij trainde daar wel mee op het topniveau in Italië en ook daarvaan leert iemand
Tjah, das ook wel zo. Maar hij kent Ajax en de manier van spelen, weet wat spelen op het hoogste niveau is en dat hebben veel spelers in deze selectie nog nietquote:Op zondag 17 juli 2005 19:40 schreef Jajong het volgende:
[..]
Is ook zo.. maar toch als je zegt 'iemand ervaren' denk ik niet meteen aan Mandy
zoow ze zijn goed bezigquote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:25 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Rosenberg 0-1 ('21)
Escudé (p.) 0-2 ('32)
Lindgren 0-3 ('34)
Rosenberg 0-4 ('35)
De Ridder 0-5 ('37)
Boukhari 0-6 ('38)
Rosenberg 0-7 ('42)
Escudé (p.) 0-8 ('52)
De Jong 0-9 ('56)
De Ridder 0-10 ('74)
De Jong 0-11 ('76)
Anastasiou 0-12 ('84)
Je begrijpt de sarcasme hier toch welquote:Op zondag 17 juli 2005 21:49 schreef TC03 het volgende:
Ajax.
Rosenberg scoort 3x in een wedstrijd die toch al met 12-0 gewonnen was, en iedereen denkt meteen een nieuwe Kezman binnen te hebben.![]()
Waar hebben we dat eerder gezien? Oh ja, twee seizoenen terug bij ene Wesley S.
Heuj we prijzen hem de hemel in ja. Het is GEEN Kezmanquote:Op zondag 17 juli 2005 21:49 schreef TC03 het volgende:
Ajax.
Rosenberg scoort 3x in een wedstrijd die toch al met 12-0 gewonnen was, en iedereen denkt meteen een nieuwe Kezman binnen te hebben.![]()
Waar hebben we dat eerder gezien? Oh ja, twee seizoenen terug bij ene Wesley S.
nee, idd dat mochten jullie hopenquote:Op zondag 17 juli 2005 22:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Heuj we prijzen hem de hemel in ja. Het is GEEN Kezman
ja k kon t niet latenquote:
ben hartstikke jaloers, vorig zijn we ook al kampioen moeten worden zonder dat we de topscorer hadden, da's balen hoor!quote:Op zondag 17 juli 2005 22:43 schreef Nick_14 het volgende:
je ben gewo0n jaloers rubbereendje
wacht maar tot rosenberg op gang komt..
eerste seizoen scoort hij er 19 en in ze 2e scoort hij er 28
let maar op!!
Heb ik iets gemistquote:Op zondag 17 juli 2005 22:47 schreef Nick_14 het volgende:
ik vind het wel lauw hoowr.. Real heb figo geruild voor davids
Wat heeft dat met Ajax te maken?quote:Op zondag 17 juli 2005 22:47 schreef Nick_14 het volgende:
ik vind het wel lauw hoowr.. Real heb figo geruild voor davids
Puber en tienertalkquote:Op zondag 17 juli 2005 22:49 schreef Nick_14 het volgende:
nee nii sow.. de topscoorde van ajax had maar 7 doelpunten dagt k sow.. en het was
nog ecude een verdediger.. dus sow balen is t nii .. voorronde champions league
Als jij hier nog lang wilt blijven posten op een leuke manier zou ik toch net effe iets anders gaan posten hier.quote:Op zondag 17 juli 2005 22:53 schreef Nick_14 het volgende:
sorry hoor. Maar jij schrijft ook niet zo geweldig Nedrlands.
Waarom zet je een vraagteken achter je zin als het geen vraag is Einstein.
Dus begin nou niet van zulke opmerkingen te maken als je het zelf ook niet kan.
Wat is 1-0 winnen van Alphanese Boys ofzo?quote:Op zondag 17 juli 2005 14:02 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Inderdaad, want 12-0 van de amaterus winnen is eigelijk het zelfde als 6-0 van een eredivisieclub, 3-0 van een europese club en 1-0 winnen van de allerbeste
Breezersletjequote:Op zondag 17 juli 2005 22:49 schreef Nick_14 het volgende:
nee nii sow.. de topscoorde van ajax had maar 7 doelpunten dagt k sow.. en het was
.......... ga wegquote:Op zondag 17 juli 2005 22:49 schreef Nick_14 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |