Ik blijf erbij dat Beloki hem zonder val in 2003 had gekloptquote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nadeel is dat de winnaar van volgend jaar wint omdat Armstrong dan niet meer meedoet. Mooier zou zijn als ze de kans krijgen 'm te verslaan. Aan de andere kant: hij is gewoon niet te verslaan en hoeft natuurlijk niet zo lang door te gaan tot-ie te oud is en dan eindelijk verslagen kan worden.
Dat zou goed kunnen, iig zou hij het nog moeilijker gehad hebben.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat Beloki hem zonder val in 2003 had geklopt.
Waarom? HIj had 'm er nog niet eens afgereden.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Omdat Beloki viel voordat Armstrong z'n zwakkere dagen had. En Beloki was dat jaar sterker dan Ullrich (die in de tijdrit en één van de volgende bergritten wel tijd terugnam) en vooral ook nog slimmer dan Ullrich.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Waarom? HIj had 'm er nog niet eens afgereden.
egl denk ik dat ook wel. Volgens mij heb ik dat in een van de vorige topics ook al eens aangehaald dat het me niet zou verbazenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:33 schreef wimderon het volgende:
Volgens Reinout staat Lance volgend jaar weer aan de start![]()
zou best kunnen nu hij 'stopt' kan hij achter de schermen zonder teveel media aandacht trainenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:09 schreef Arcee het volgende:
Meer mensen die denken dat Armstrong er volgend jaar gewoon nog een Tour aanvast plakt?
Ik denk niet dat Jan het nog een keer gaat proberen..quote:Op zondag 17 juli 2005 00:23 schreef wimderon het volgende:
Als Lance volgend jaar niet meedoet wint Jan de Tour.![]()
Ik denk het niet -> Basso.quote:Op zondag 17 juli 2005 00:23 schreef wimderon het volgende:
Als Lance volgend jaar niet meedoet wint Jan de Tour.![]()
Ik blijf erbij dat zonder de geestelijke/doping verleden Pantani het leven van Armstrong zuur had kunnen maken.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hij staat nu vierde in 't klassement, komt steeds meer in vorm en heeft een ijzersterke tijdrit in huis. Kortom: Jan is nog lang niet versleten.quote:Op zondag 17 juli 2005 00:26 schreef Ericr het volgende:
Jan wint nooit meer de tour, zonder Lance krijgen klimmers meer vrij spel. Nu is iedereen nog bang voor een splijtende tempoversnelling van Lance. Maar Ullrich heeft ondanks zijn vele tweede plaatsen te vaak zwakke dagen gehad. Dat weet de concurrentie ook. Een waar kampioen heeft minder zwakheden, Ullrich is over zijn top heen.
Gaan ze weer zeuren dat der lance kein mispunkt gehaben hatte gehabt.quote:Op zondag 17 juli 2005 01:06 schreef Ericr het volgende:
Morgen weer een mooie dag voor der Jan om door het ijs te zakken. 1 zwaluw maakt nog geen zomer, die opleving van vandaag zegt niet zoveel. Morgen de dag des oordeels voor velen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |