Dus jij denkt dat Kalou niet naar PSV komt?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:47 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Daar wil ik wel een kratje beugels op zetten...
En dan hoop ik dat ik verlies...
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:16 schreef methodmich het volgende:
Nuchter is PSV niet om aan te zien, twi.
Is er nooit geweest, zal er nooit komen!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:09 schreef Garlic_Sauce het volgende:
volgend seizoen heeft iedereen weer respect voor ons
Zei de Feyenoorder.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:23 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Is er nooit geweest, zal er nooit komen!
psv is en blijft een schijtclub!
Hiddink heeft het ook vooral over de entourage waarin gespeeld wordt. Het stadion van Monaco is vrijwel nooit vol, je moet het maar willen om voor een select gezelschap te voetballen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:42 schreef twi het volgende:
Uit Spidey z'n post:
[..]
Beetje grootspraak hier van Hiddink. Alsof Monaco het de afgelopen jaren slechter heeft gedaan in Europa met een plaats in de finale van de CL. Juist beter den PSV. Dus sportief geen achteruitgang en financieel een flinke sprong vooruit.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:16 schreef methodmich het volgende:
Ik vond hem wel scherp, maar ik kijk natuurlijk ook door een gekleurde bril zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:50 schreef Garlic_Sauce het volgende:
was die 'grap' nou echt zo grappig om em 2 keer te quoten? ... Hebben jullie allemaal uit de gracht gezopen ofzo
Ik vond em stiekem ook wel goed genoeg om twee keer te quotenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:50 schreef Garlic_Sauce het volgende:
was die 'grap' nou echt zo grappig om em 2 keer te quoten? ... Hebben jullie allemaal uit de gracht gezopen ofzo
keke... strike that remark... zal wel aan MIJ liggen dan ^_^quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:00 schreef Garlic_Sauce het volgende:
zal wel iets van boven de rivieren zijn dan
Maar van het resultaat wordt je feestend dronkenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:16 schreef methodmich het volgende:
ahum je liegt.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:23 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Is er nooit geweest, zal er nooit komen!
psv is en blijft een schijtclub!
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:00 schreef Garlic_Sauce het volgende:
zal wel iets van boven de rivieren riolen zijn dan
Als ik moet kiezen tussen een driedubbel salaris of spelen voor 34000 stille boeren, dan weet ik eigenlijk wel waar ik voor zou kiezen als er sportief niet zoveel verschil in zit.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:37 schreef Toewan het volgende:
[..]
Hiddink heeft het ook vooral over de entourage waarin gespeeld wordt. Het stadion van Monaco is vrijwel nooit vol, je moet het maar willen om voor een select gezelschap te voetballen.
En ja, Monaco heeft goed gepresteerd in Europa en redelijk in Frankrijk, maar om nou te zeggen dat het een hele grote stap voorwaarts is die Lee zou maken... Maar ja, financieel gezien is de stap natuurlijk wel heel groot.
Ons stadion is niet zo stil als jullie graftombequote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:16 schreef twi het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen tussen een driedubbel salaris of spelen voor 34000 stille boeren, dan weet ik eigenlijk wel waar ik voor zou kiezen als er sportief niet zoveel verschil in zit.
Ik hoorde anders niks in de Arena dd. 20/3/2005quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:16 schreef twi het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen tussen een driedubbel salaris of spelen voor 34000 stille boeren, dan weet ik eigenlijk wel waar ik voor zou kiezen als er sportief niet zoveel verschil in zit.
Bij Ajax pretenderen we ook geen geweldig sfeervol stadion te hebben. Integendeel.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:28 schreef Garlic_Sauce het volgende:
beetje laf... eerst PSV dissen en dan vervolgens gek staan kijken dat het andersom ook gebeurt...
Alsof er geen reactie zou komen als een PSV'er in een Ajax-topic iets soortgelijks zou roepen.
Ja precies, daarom snap ik Hiddink ook niet dat ie er nog tegenin probeert te gaan. Als ie niet wil dat Lee gaat moet ie em gewoon aan 't contract houdenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:26 schreef Radegast het volgende:
Alsof het Lee interesseert dat er geen hond in dat stadion zit, het gaat gewoon om geld.
Ach toch vind ik het bij Oost wel altijd gezellig om er tussen te staan...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:29 schreef twi het volgende:
[..]
Bij Ajax pretenderen we ook geen geweldig sfeervol stadion te hebben. Integendeel.
Het ging mij meer om de reactiequote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:29 schreef twi het volgende:
[..]
Bij Ajax pretenderen we ook geen geweldig sfeervol stadion te hebben. Integendeel.
Precies !quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:33 schreef WooZ het volgende:
[..]
Ja precies, daarom snap ik Hiddink ook niet dat ie er nog tegenin probeert te gaan. Als ie niet wil dat Lee gaat moet ie em gewoon aan 't contract houden
Ik vind hem echt geweldigquote:
Dan loopt 'ie volgend jaar gratis de deur uit. 5 miljoen voor een Koreaan is gewoon een berg geld, die 5 miljoen gaat Lee het komende seizoen echt niet bij elkaar voetballen voor PSV. Niet iedereen is een van Bommel.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:33 schreef WooZ het volgende:
Ja precies, daarom snap ik Hiddink ook niet dat ie er nog tegenin probeert te gaan. Als ie niet wil dat Lee gaat moet ie em gewoon aan 't contract houden
Daar heb je misschien gelijk in, maar omdat er al zoveel onrust is... omdat er best veel weg gaan... lijkt het me beter dat hij gewoon nog 1 jaar blijft.. anders krijg je helemaal zo'n sneeuwbal effect.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:37 schreef twi het volgende:
[..]
Dan loopt 'ie volgend jaar gratis de deur uit. 5 miljoen voor een Koreaan is gewoon een berg geld, die 5 miljoen gaat Lee het komende seizoen echt niet bij elkaar voetballen voor PSV. Niet iedereen is een van Bommel.
cultheld is al aan 't scoutenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:39 schreef the_legend_killer het volgende:
* vind maar eens een vervanger
Krijgen we een lijstje van 10 Zuid-Amerikanenquote:
Lee heeft nog een contract tot 2007 door een gelichte optie, itt wat die zaakwaarnemer dacht nota bene.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:37 schreef twi het volgende:
[..]
Dan loopt 'ie volgend jaar gratis de deur uit. 5 miljoen voor een Koreaan is gewoon een berg geld, die 5 miljoen gaat Lee het komende seizoen echt niet bij elkaar voetballen voor PSV. Niet iedereen is een van Bommel.
Kun je dat hard maken?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:26 schreef Radegast het volgende:
Alsof het Lee interesseert dat er geen hond in dat stadion zit, het gaat gewoon om geld.
Ja pcies, PSV heeft een optie tot het lichten van het contract, dus ik denk niet dat Leeleeleelee er dan tegenin kan gaanquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:47 schreef Djekko het volgende:
[..]
Lee heeft nog een contract tot 2007 door een gelichte optie, itt wat die zaakwaarnemer dacht nota bene.
Andere gegadigde was oa. Newcastlequote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:53 schreef twi het volgende:
Alsof er andere clubs dan clubs van het kaliber Monaco op een Lee zitten te wachten. Bovendien is het niet "iets" meer. Behalve het belastingvoordeel is het salaris uberhaupt een heel stuk hoger. twee tot drie keer, als ik Hiddink of Westerlohof (ben even vergeten wie van de twee dit meldde) mag geloven.
Tja Lee is trouw van karakter, zeer gelovig, introvert en speelt graag in een vertrouwde omgeving. Hij lijkt me niet zo'n broodvoetballer, maar das een ander verhaal.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:53 schreef twi het volgende:
Alsof er andere clubs dan clubs van het kaliber Monaco op een Lee zitten te wachten. Bovendien is het niet "iets" meer. Behalve het belastingvoordeel is het salaris uberhaupt een heel stuk hoger. twee tot drie keer, als ik Hiddink of Westerlo (ben even vergeten wie van de twee dit meldde) mag geloven.
Ik geloof dat jullie voorzitter riep dat Lee bij Monaco tot 3x toe meer kan gaan verdienen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:49 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Kun je dat hard maken?
Waarom nu iets meer verdienen in plaats van een jaartje wachten en naar een echte Europese topclub gaan? Ik vind dat Hiddink daarin gewoon een punt heeft.
Nee, dat Lee om het geld naar Monaco wil. Bron, url?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:21 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik geloof dat jullie voorzitter riep dat Lee bij Monaco tot 3x toe meer kan gaan verdienen.
Daar heb ik geen bron voor, maar het lijkt mij niet meer dan logisch...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:24 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Nee, dat Lee om het geld naar Monaco wil. Bron, url?
Bij mijn weten hadden ze het pas over Rennis Dommedahl toen-ie bij PSV al afgeschreven was en ze wilden cashen op 'm en heeft Koeman het alleen over een type Van Bommel gehad.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:55 schreef PyTh het volgende:
ajax heeft vorig jaar ook bij PSV naar Rommedahl geinformeerd en Koeman heeft openlijk uitgesproken dat hij van Bommel wel graag bij ajax zou zien spelen omdat ze zo'n speler miss(t)en.
Koeman heeft letterlijk gezegd dat hij Van Bommel graag bij de selectie wilde hebben. Natuurlijk was dat ironisch bedoelt omdat hij wist dat Van Bommel nooit naar Amsterdam zou gaan, maar toch ff for the recordquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:32 schreef Doc het volgende:
[..]
Bij mijn weten hadden ze het pas over Rennis Dommedahl toen-ie bij PSV al afgeschreven was en ze wilden cashen op 'm en heeft Koeman het alleen over een type Van Bommel gehad.
Ik heb even gezocht en zie alleen maar gevonden "type Van Bommel" en dat Koeman ook als trainer van Vitas graag "een type" Van Bommel in zijn team zag ...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:44 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Koeman heeft letterlijk gezegd dat hij Van Bommel graag bij de selectie wilde hebben. Natuurlijk was dat ironisch bedoelt omdat hij wist dat Van Bommel nooit naar Amsterdam zou gaan, maar toch ff for the record![]()
Dat komt door de vele Kalou geruchtenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:20 schreef Zapper het volgende:
Djekko heeft natuurlijk gewoon gelijk
Vind overigens dat het woord "Koeman" hier iets te veel valt...
quote:'Hiddink voor 99% zeker bondscoach Australië'
20/7/2005 8 :55
De Australische bond maakt zich op voor het verwelkomen van PSV-trainer Guus Hiddink als nieuwe bondscoach. 'Ik ben er voor 99% zeker van', zegt algemeen directeur John O'Neill.
Meer dan zeventig trainers solliciteerden naar de vacante positie van bondscoach van Australië. 'Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat Hiddink onze kandidaat nummer één is', vertelde directeur John O'Neill tegen Fox Sports. 'De inkt is nog niet droog, maar het duurt niet lang meer. Het is een kwestie van dagen, niet weken.'
De directeur van de Australische bond is zeker van zijn zaak. 'We verwachten dat als zijn verplichtingen achter de rug zijn, we zijn ongedeeld aandacht krijgen. Het zal een grote stunt zijn als we hem krijgen. Ik ben er voor 99% zeker van.'
Hiddink zelf noemt Australië deze week in Voetbal International een 'serieuze kandidaat'. 'Alle Australische profs spelen tot diep in mei, dus dat loopt redelijk gelijk met het schema van PSV. Ze hebben nu een interim-bondscoach die het zeer goed kan', zegt de coach. 'En áls ik het doe, wil het heel goed naar mijn hand kunnen zetten. Dan praat je over een soort adviseurschap tot november. Daarna bepaal je of je verdergaat.'
De eerste WK-kwalificatiewedstrijden voor Australië staan voor september op het programma. Dan moeten de Socceroos aantreden tegen de Solomon Eilanden. In voorbereiding daarop wordt in augustus een trainingskamp belegd in Europa, waar de meeste internationals spelen.
Hiddink wordt bij Australië de opvolger van Frank Farina, die na een teleurstellend verlopen Federations Cup vertrok als bondscoach. De PSV-trainer heeft er nooit een geheim van gemaakt ooit nog als bondscoach te willen werken. In zijn contract bij PSV is een bepaling opgenomen dat hij een WK-avontuur mag oppakken.
Dank je!quote:
Jah dat hou je altijd. Wat is waar. De quotes in dit bericht klinken erg overtuigend. Maar ik neem aan dat hij niet en Australie EN PSV gaat doenquote:Op woensdag 20 juli 2005 09:42 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dank je!
Gelukkig blijft onze Guus ook bij PSV: hij tekent naar verluidt binnenkort een nieuw contract voor 3 jaar.
quote:Op woensdag 20 juli 2005 09:44 schreef Kaap het volgende:
[..]
Jah dat hou je altijd. Wat is waar. De quotes in dit bericht klinken erg overtuigend. Maar ik neem aan dat hij niet en Australie EN PSV gaat doen![]()
Jawel hoor. Tot november, als Australië zich eventueel geplaatst heeft, als adviseur, daarna Australië part-time en tijdens het WK.quote:Op woensdag 20 juli 2005 09:44 schreef Kaap het volgende:
[..]
Jah dat hou je altijd. Wat is waar. De quotes in dit bericht klinken erg overtuigend. Maar ik neem aan dat hij niet en Australie EN PSV gaat doen![]()
Jawel, dat heeft hij in z'n contract vastgelegdquote:Op woensdag 20 juli 2005 09:44 schreef Kaap het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:40 schreef Kaap het volgende:
Heh jammer, had gehoopt dat het afgelopen zou zijn met zijn gestapo mindgames
quote:AS Monaco ziet af van PSV’er Lee
Door FRANS VAN DEN NIEUWENHOF
Woensdag 20 juli 2005 - EINDHOVEN - AS Monaco is afgehaakt in de strijd om Young-pyo Lee. De verdediger van PSV is te duur voor de Franse club. PSV zou een transfersom van vijf miljoen euro bedingen voor de 28-jarige Koreaan. Volgens diens zaakwaarnemer Dong-kook Kim zijn nu alle opties weer open. Ook een langer verblijf bij PSV sluit hij niet uit.
Over de kansen dat Lee bij PSV zijn contract met drie of vier jaar verlengt laat Kim zich niet uit. „Daar wil ik nu geen enkel commentaar op geven", zei hij gisterochtend vlak voor zijn terugkeer naar Zuid-Korea. Kim zal vandaag of morgen in Seoul alle mogelijkheden op een rijtje zetten met Lee. Er bestaat vrij veel belangstelling uit Engeland en PSV-trainer Guus Hiddink wil hem dolgraag voor de club behouden.
Het afketsen van de transfer naar AS Monaco is een flinke tegenvaller voor Kim en Lee. Kim verbleef zes weken in Europa om zaken te doen. „Ik ben er zeker van dat trainer Didier Deschamps van AS Monaco graag met ons in zee wilde gaan, maar uiteindelijk zijn er verschillende redenen waarom de deal niet is doorgegaan. De transfersom is er één van, maar het is niet de enige. De club heeft niet aan de wensen van zijn trainer kunnen voldoen.“
Er kwam een kink in de kabel toen bleek dat AS Monaco niet een eenjarig maar een tweejarig contract moest afkopen. PSV lichtte immers reeds een optie op een volgend contractjaar (tot 2007). Daardoor kwam de transfersom een stuk hoger te liggen dan de twee miljoen euro die het bestuur van AS Monaco in gedachten had.
Eerder leek Manchester United een serieuze gegadigde om Lee over te nemen, maar ook die interesse werd niet concreet. Nu zouden clubs als Aston Villa, Everton en Newcastle United voor hem in de markt zijn.
Kalou
PSV heeft de jacht op Salomon Kalou nog steeds niet opgegeven. Als Feyenoord terugkeert van een trainingskamp in China wil PSV een nieuwe poging doen om Kalou naar Eindhoven te krijgen. De leiding van Feyenoord verzet zich tegen een vertrek van de spits, die zelf echter duidelijk is en graag zo snel mogelijk voor PSV wil gaan spelen.
Blij toe. Anders was Laudrup ook nooit gekomen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:00 schreef the_legend_killer het volgende:
Ajax heeft van Bommel wel willen kopen in zijn Fortuna tijd.
Maar hij koos mooi voor PSV.
Iedereen blij, prachtig toch?quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:52 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Blij toe. Anders was Laudrup ook nooit gekomen.
quote:20/7/2005 - Hiddink valt Wotte aan: wel bod gedaan; Beasley weer genoemd.
Guus Hiddink reageerde in de papieren uitgave van Voetbal International fel op de uitlatingen van Mark Wotte dat PSV zich niet aan de regels zou houden inzake Kalou. "Als Mark Wotte doet alsof wij niet volgens de regels handelen, dan liegt hij" aldus Hiddink. "Ik kan je zo laten zien dat wij een bod hebben neergelegd en de interesse al lang kenbaar hebben gemaakt aan Feyenoord."
VI meldt dat PSV zo'n 10 miljoen euro over zou hebben voor Kalou, een percentage bij doorverkoop en DaMarcus Beasley
daar heb je een online krant voor, hoef je de volgende keer geen ruzie meer te maken met je zusjequote:
WOW das best veel in totaal...quote:VI meldt dat PSV zo'n 10 miljoen euro over zou hebben voor Kalou, een percentage bij doorverkoop en DaMarcus Beasley
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |