Bij Ajax pretenderen we ook geen geweldig sfeervol stadion te hebben. Integendeel.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:28 schreef Garlic_Sauce het volgende:
beetje laf... eerst PSV dissen en dan vervolgens gek staan kijken dat het andersom ook gebeurt...
Alsof er geen reactie zou komen als een PSV'er in een Ajax-topic iets soortgelijks zou roepen.
Ja precies, daarom snap ik Hiddink ook niet dat ie er nog tegenin probeert te gaan. Als ie niet wil dat Lee gaat moet ie em gewoon aan 't contract houdenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:26 schreef Radegast het volgende:
Alsof het Lee interesseert dat er geen hond in dat stadion zit, het gaat gewoon om geld.
Ach toch vind ik het bij Oost wel altijd gezellig om er tussen te staan...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:29 schreef twi het volgende:
[..]
Bij Ajax pretenderen we ook geen geweldig sfeervol stadion te hebben. Integendeel.
Het ging mij meer om de reactiequote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:29 schreef twi het volgende:
[..]
Bij Ajax pretenderen we ook geen geweldig sfeervol stadion te hebben. Integendeel.
Precies !quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:33 schreef WooZ het volgende:
[..]
Ja precies, daarom snap ik Hiddink ook niet dat ie er nog tegenin probeert te gaan. Als ie niet wil dat Lee gaat moet ie em gewoon aan 't contract houden
Ik vind hem echt geweldigquote:
Dan loopt 'ie volgend jaar gratis de deur uit. 5 miljoen voor een Koreaan is gewoon een berg geld, die 5 miljoen gaat Lee het komende seizoen echt niet bij elkaar voetballen voor PSV. Niet iedereen is een van Bommel.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:33 schreef WooZ het volgende:
Ja precies, daarom snap ik Hiddink ook niet dat ie er nog tegenin probeert te gaan. Als ie niet wil dat Lee gaat moet ie em gewoon aan 't contract houden
Daar heb je misschien gelijk in, maar omdat er al zoveel onrust is... omdat er best veel weg gaan... lijkt het me beter dat hij gewoon nog 1 jaar blijft.. anders krijg je helemaal zo'n sneeuwbal effect.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:37 schreef twi het volgende:
[..]
Dan loopt 'ie volgend jaar gratis de deur uit. 5 miljoen voor een Koreaan is gewoon een berg geld, die 5 miljoen gaat Lee het komende seizoen echt niet bij elkaar voetballen voor PSV. Niet iedereen is een van Bommel.
cultheld is al aan 't scoutenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:39 schreef the_legend_killer het volgende:
* vind maar eens een vervanger
Krijgen we een lijstje van 10 Zuid-Amerikanenquote:
Lee heeft nog een contract tot 2007 door een gelichte optie, itt wat die zaakwaarnemer dacht nota bene.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:37 schreef twi het volgende:
[..]
Dan loopt 'ie volgend jaar gratis de deur uit. 5 miljoen voor een Koreaan is gewoon een berg geld, die 5 miljoen gaat Lee het komende seizoen echt niet bij elkaar voetballen voor PSV. Niet iedereen is een van Bommel.
Kun je dat hard maken?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:26 schreef Radegast het volgende:
Alsof het Lee interesseert dat er geen hond in dat stadion zit, het gaat gewoon om geld.
Ja pcies, PSV heeft een optie tot het lichten van het contract, dus ik denk niet dat Leeleeleelee er dan tegenin kan gaanquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:47 schreef Djekko het volgende:
[..]
Lee heeft nog een contract tot 2007 door een gelichte optie, itt wat die zaakwaarnemer dacht nota bene.
Andere gegadigde was oa. Newcastlequote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:53 schreef twi het volgende:
Alsof er andere clubs dan clubs van het kaliber Monaco op een Lee zitten te wachten. Bovendien is het niet "iets" meer. Behalve het belastingvoordeel is het salaris uberhaupt een heel stuk hoger. twee tot drie keer, als ik Hiddink of Westerlohof (ben even vergeten wie van de twee dit meldde) mag geloven.
Tja Lee is trouw van karakter, zeer gelovig, introvert en speelt graag in een vertrouwde omgeving. Hij lijkt me niet zo'n broodvoetballer, maar das een ander verhaal.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:53 schreef twi het volgende:
Alsof er andere clubs dan clubs van het kaliber Monaco op een Lee zitten te wachten. Bovendien is het niet "iets" meer. Behalve het belastingvoordeel is het salaris uberhaupt een heel stuk hoger. twee tot drie keer, als ik Hiddink of Westerlo (ben even vergeten wie van de twee dit meldde) mag geloven.
Ik geloof dat jullie voorzitter riep dat Lee bij Monaco tot 3x toe meer kan gaan verdienen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:49 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Kun je dat hard maken?
Waarom nu iets meer verdienen in plaats van een jaartje wachten en naar een echte Europese topclub gaan? Ik vind dat Hiddink daarin gewoon een punt heeft.
Nee, dat Lee om het geld naar Monaco wil. Bron, url?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:21 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik geloof dat jullie voorzitter riep dat Lee bij Monaco tot 3x toe meer kan gaan verdienen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |