Sommige topics moet je flexibel aanpakken
![]()
Ik ga zo darten ff, paar aliens uitschakelen. Of zal ik gewoon ff tot 10 tellen ?
![]()
Aliens zijn glibberig. En je kunt ze het beste pakken met.....met.....met regelmaat.
Als ik nu ga darten of biljarten. Dan schakel ik vanzelf weer een aantal uit. In ieder geval krijgen ze minder macht en energie. Het doet ze pijn
Aliens kunnen niet tegen geordenheid. Je hebt een predator en je hebt een alien. De predator wint altijd.
Maar dat neem ik over van de film. Hoewel een predator pas echt een beest is. Als ik de film bekijk. Een predator is een machine. Een alien is slijmerig en achterbaks.
Een machine wint het altijd.
Films, wat moet je zonder films? Die zijn een bron aan inspiratie. Je kunt natuurlijk de film niet helemaal serieus nemen hoewel ik iedere film serieus neem. Ik neem het wel serieus allemaal wat hollywood laat zien.
En zo gaan we lekker door
We winnen dit gevecht. War of the worlds gaan we winnen. Dat staat vast en wordt vast gelegd via het geschrift.
Het geschrift. Dat is het sterkste wapen dat bestaat
Schrijven is scripten. En scripten is overwinnen.
Heel fok is een script. Zoals een film ook een script is. Je hebt meerdere scripten. Het positieve script gaat overwinnen.
Het gesproken woord is ook scripttaal zelfs gedachtes zijn scripttaal.
Alles is script.
![]()
Ik heb zin om te scripten en ga scripten totdat ik....niets meer te scripten heb. Maar er valt altijd iets te scripten hier en daar. Scripten totdat......
![]()
Jaaaaaaaah. Totdat. Wanneer valt er niets meer te scripten dan?
Met mijn geschreven woord ga ik dus echt ......ik weet het niet. Ik ga het paradijs creeeren in samenwerking met de rest.
Zwart op wit. Het geschreven woord gaat leven. Het woord gaat leven. Wat geschreven gaat worden wordt werkelijkheid.
De fantasie wordt werkelijkheid. Er is een werkelijkheid maar de grens tussen fantasie en werkelijkheid bestaat niet meer.
[ Bericht 18% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 16-07-2005 17:44:54 ]