TNT for the brainquote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:23 schreef BaajGuardian het volgende:
of er tnt op te plaatsen
Leuk joh !!!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:57 schreef vamperotica het volgende:
Mirage!!!
heerlijk dat liedje!!!
Dat zong mn moeder vroeger altijd voor me!!!
Weet je dat er sprookjes zijn
die nooit zijn opgeschreven?
Sprookjes die voor groot en klein
voor altijd blijven leven.
Altijd, altijd, schijnt er een zon
voor de maan.
Daarom, daarom, blijven de
sprookjes bestaan."
Dromenvanger, ik verwachtte dat iemand van jouw niveau het haatdragende en het "straffen" al wel ontgroeid zou zijn.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:28 schreef Dromenvanger het volgende:
Vanavond ga ik Static een bezoekje brengen in zijn slaapLaffer ook. Die 2 zijn nog aan verandering onderhevig.
Don't fuck with the Lord.
De tijd dat iedereen op de knieeen gaat moet snel gebeuren.
Gaan ze niet slapen dan pak ik ze wel tijdens hun waak aan.
Ik dacht dat jij voor het goeie stond.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Jah, maar ze zullen en moeten meewerken en op de knieeen gaan.
Speknek gaat ook op de knieeen. Zoals ieder individu dat gaat doen.
Zo niet, dan ga ik mijn macht gebruiken. Ik gebruik liever niet mijn macht. Maar soms moet het gewoon
je kan mensen ook op een positieve manier tot iets brengen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:34 schreef Dromenvanger het volgende:
Mirage, soms moet je mensen pushen anders komt er niets van. Soms moet je macht gebruiken, want anders blijft de situatie zoals hij is.
En ik gebruik die macht op een verantwoorde manier. Ik ga niet 1000 jaar wachten.
Werkt niet goedquote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:35 schreef Mirage het volgende:
[..]
je kan mensen ook op een positieve manier tot iets brengen.
hun eigen weg bewandelen.. daar heeft iedereen toch recht op.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:35 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik kan 1000 miljard jaar wachten maar dan nog zullen mensen hun eigen weg blijven bewandelen. Dus ik moet gewoon druk op de ketel uitoefenen.
Bij mij heeft het altijd wél gewerkt.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:36 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Werkt niet goed
Heb het genoeg geprobeerd. En als mensen niet willen luisteren moeten ze maar voelen.
Dat denk ik dat wij op ene dag ook tegenover elkaar staan en dan niet op mijn initiatief.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:35 schreef Dromenvanger het volgende:
De mensen bewandelen mijn weg anders is er geen weg.
En wie niet me wandelt die pak ik aan.
Dat is wat ik doe.
Jah, maar dat is anders.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:40 schreef Mirage het volgende:
[..]
Dat denk ik dat wij op ene dag ook tegenover elkaar staan en dan niet op mijn initiatief.
Ikzelf kan heel goed náást iemand lopen.
Dan eindig je als degene die je zo haat, is dat de bedoeling, dromenvanger? Laat iedereen in zijn eigen waarde en als diegene niemand kwaad doet is er geen ingrijpen nodig, ookal behoort het wel tot je mogelijkheden.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:48 schreef Dromenvanger het volgende:
Mirage. Pas als iedereen voor mij knielt is het werk gedaan. Ik wil dat iedereen knielt voor mij
Ik kom vaak mensen tegen, nou, mensen die gewoon niet gezond zijn.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Dan eindig je als degene die je zo haat, is dat de bedoeling, dromenvanger? Laat iedereen in zijn eigen waarde en als diegene niemand kwaad doet is er geen ingrijpen nodig, ookal behoort het wel tot je mogelijkheden.
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:42 schreef Mirage het volgende:
en nu ga ik het minimonster in bed gooien![]()
![]()
Dat hoop ik ook.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:17 schreef Mirage het volgende:
Ik hoop dat je vindt wat je zoekt Dromenvanger.
Ik heb hier thuis the Faeries Oracle,quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:29 schreef Enyalius het volgende:
Mirage werk jij met Orakel kaarten af en toe? en welke
Het bevalt mij uitstekend, voor mijn gevoel past het gewoon goed bij mij.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:49 schreef Enyalius het volgende:
hoe bevalt die faerie oracle vergeleken met de meer algemene divinatie tarot decks?
Zeg... ga je paswoord herinneren !!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:23 schreef Oversight het volgende:
[..]
en nu staat ie weer naast je !
ij_e...
Toet eten ?
koek !
onze jongste !
Als je al iets aanroept gebeurd dat naar mijn idee volledig vanuit jezelf.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:56 schreef Enyalius het volgende:
ik heb 1 tarot orakel gebruikt van de week en het werkte goed. je roept namelijk meteen iets aan dat je begeleid en heelt. dus nu zit ik te denken om zo'n zelfde soort deck aan te schaffen
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:57 schreef Mirage het volgende:
[..]
Zeg... ga je paswoord herinneren !!
Zolang jij je account niet in kan daar behoor jij geen internet toegang te hebben.. ga je schamen !
Hup.
wie is "we"?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:01 schreef Enyalius het volgende:
uhm ja...ik moet bekennen dat wij niet echt gewone stukjes karton gebruiken
als je alleen al de naam zegt in ons geval dat roep je al veel op je af. daarom delen we het niet met zomaar iedereen
als je toch niet online bent kan ik ook wel opbiechten dat ik naast de Spongebob voor merlyn ook nog een Mangohouten armband voor mijzelf heb gekochtquote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:01 schreef Oversight het volgende:
[..]
ik bén ook helemaal niet online hoor.
![]()
ik vind het knap dat je al zo ver kan zijn op oracle gebied terwijl je een paar dagen terug pas je eerst deck hebt besteldquote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:09 schreef Enyalius het volgende:
sorry beetje lastig uit te leggen.
je hebt gelijk maar ook weer niet. ik doe veel dingen die niet echt "normaal" zijn en een flinke stap verder gaan dan waar jij het over hebt. en kan er niet echt in detail op in gaan omdat de meeste mensen er nog niet aan toe zijn :S sorry
en we zijn mensen die al net zo ver zijn als ik zelf, of zelfs al veel verder zijn en van wie ik dus leer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |