TNT for the brainquote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:23 schreef BaajGuardian het volgende:
of er tnt op te plaatsen

Leuk joh !!!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:57 schreef vamperotica het volgende:
Mirage!!!
heerlijk dat liedje!!!
Dat zong mn moeder vroeger altijd voor me!!!
Weet je dat er sprookjes zijn
die nooit zijn opgeschreven?
Sprookjes die voor groot en klein
voor altijd blijven leven.
Altijd, altijd, schijnt er een zon
voor de maan.
Daarom, daarom, blijven de
sprookjes bestaan."

Dromenvanger, ik verwachtte dat iemand van jouw niveau het haatdragende en het "straffen" al wel ontgroeid zou zijn.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:28 schreef Dromenvanger het volgende:
Vanavond ga ik Static een bezoekje brengen in zijn slaapLaffer ook. Die 2 zijn nog aan verandering onderhevig.
Don't fuck with the Lord.
De tijd dat iedereen op de knieeen gaat moet snel gebeuren.
Gaan ze niet slapen dan pak ik ze wel tijdens hun waak aan.

Ik dacht dat jij voor het goeie stond.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Jah, maar ze zullen en moeten meewerken en op de knieeen gaan.
Speknek gaat ook op de knieeen. Zoals ieder individu dat gaat doen.
Zo niet, dan ga ik mijn macht gebruiken. Ik gebruik liever niet mijn macht. Maar soms moet het gewoon

je kan mensen ook op een positieve manier tot iets brengen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:34 schreef Dromenvanger het volgende:
Mirage, soms moet je mensen pushen anders komt er niets van. Soms moet je macht gebruiken, want anders blijft de situatie zoals hij is.
En ik gebruik die macht op een verantwoorde manier. Ik ga niet 1000 jaar wachten.

Werkt niet goedquote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:35 schreef Mirage het volgende:
[..]
je kan mensen ook op een positieve manier tot iets brengen.

hun eigen weg bewandelen.. daar heeft iedereen toch recht op.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:35 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik kan 1000 miljard jaar wachten maar dan nog zullen mensen hun eigen weg blijven bewandelen. Dus ik moet gewoon druk op de ketel uitoefenen.

Bij mij heeft het altijd wél gewerkt.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:36 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Werkt niet goed
Heb het genoeg geprobeerd. En als mensen niet willen luisteren moeten ze maar voelen.

Dat denk ik dat wij op ene dag ook tegenover elkaar staan en dan niet op mijn initiatief.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:35 schreef Dromenvanger het volgende:
De mensen bewandelen mijn weg anders is er geen weg.
En wie niet me wandelt die pak ik aan.
Dat is wat ik doe.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |