quote:
TNT for the brain
![]()
Een nummer van Enigma.
Net bij mijn oma geweest 2 uur en liggen praten over hoe het komt dat zowat alle mensen ergens last van hebben. Waar die ellende ontstaan is en nog meer.
Kan goed opschieten met mijn oma. 2 kleine flesjes bier gedronken, sigaretje gerookt en de nieuwe veronica gids gelezen plus tour de France gekeken. Hond meegenomen en de vogel die ze heeft aangehaald. Binnenkort ga ik weer langs en laat ik de vogel eens vliegen uit de kooi.
Die vogel heb ik opgevoed, was verstoten uit het nest. Een dwerg papegaai is het. Vogels horen niet te lang opgesloten te zijn. Vogels zouden moeten vliegen en vrij moeten zijn.
As free as a bird
![]()
De aliens die de wereld wilden overnemen zijn bijna verdwenen
Ik las een interview met Tim Robbins, hoe hij aliens zou aanpakken in de veronica gids. Hij zou eerst wegrennen en dan kijken naar de zwakke plekken van ze. Zouden ze zo klein als mieren zijn dan zou hij ze dood trappen
Schoon. Het is bijna schoon allemaal. Hier wel in ieder geval. Ik heb bijna de schoonheid bereikt die ik wil bereiken in mijn hoofd. Wellicht heeft een alien zich aan mij vast geklemd een tijd geleden. En is het bijna dood en gestorven. Die alien was al aanwezig tijdens de geboorte.
[ Bericht 21% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 16-07-2005 16:57:28 ]