Gaaf zeg!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:36 schreef Tourniquet het volgende:
Filmpjes van m'n digitale camera van 13 en 15 juli.
Kerel, die foto's zijn bizar goedquote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:43 schreef pickupthepieces het volgende:
Hier nog wat foto's van 15 juli. Zometeen begint het laatste concert. Had er wel bij willen zijn, maar na binnen 1 week Coldplay, Queen en 2x U2 zei mijn portemenee: dacht het niet. Superweek gehad. Vermoeiend (2xstaanplekken) maar geweldig! Zal het niet licht vergeten.
Ik zag trouwens wel af en toe iemand van de U2 organisatie met een erg dure digicam rondlopen en Bono en the boys filmen. Misschien voor een bonus bij de Croke DVD?
http://www.pickupthepieces.org/u2pic.html
Mooie foto'squote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:43 schreef pickupthepieces het volgende:
Hier nog wat foto's van 15 juli. Zometeen begint het laatste concert. Had er wel bij willen zijn, maar na binnen 1 week Coldplay, Queen en 2x U2 zei mijn portemenee: dacht het niet. Superweek gehad. Vermoeiend (2xstaanplekken) maar geweldig! Zal het niet licht vergeten.
Ik zag trouwens wel af en toe iemand van de U2 organisatie met een erg dure digicam rondlopen en Bono en the boys filmen. Misschien voor een bonus bij de Croke DVD?
http://www.pickupthepieces.org/u2pic.html
Haha ik wilde net posten dat m'n zus had gebeld om me dat nummer te laten horenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:29 schreef twentemeisje het volgende:
Zusje belt net vanuit de Arena, ze spelen nu "Who's gonna ride your wild horses"!![]()
![]()
![]()
Zo mooiquote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:29 schreef twentemeisje het volgende:
Zusje belt net vanuit de Arena, ze spelen nu "Who's gonna ride your wild horses"!![]()
![]()
![]()
...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:33 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Haha ik wilde net posten dat m'n zus had gebeld om me dat nummer te laten horen, klonk iig vet daar
:
mijn mail wel gehad? waar moet ik die files mee openen :Squote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:29 schreef twentemeisje het volgende:
![]()
![]()
Oeps nog niet gezien...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:36 schreef superhaagie het volgende:
[..]
mijn mail wel gehad? waar moet ik die files mee openen :S
erg hè, waarom heb ik verdorie niet gewoon een kaart gekocht voor vanavond... zit hier stikjaloers thuis (terwijl het woensdag natuurlijk ook stuitergaaf was....)!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:35 schreef fembol het volgende:
GRRR die hebben wij niet gehoord gisteren!
Ze zullen toch niet meer spelen??
AAAAAHHH ik wil er nog een keer bij zijn!!!
Heeeee, een verrassing in de set.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:29 schreef twentemeisje het volgende:
![]()
![]()
Ook die ja, zit net de setlists te vergelijken... nog 1x tellen... volgens mij hebben ze woensdag 1 nummer meer gespeeld dan vrijdag....quote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:45 schreef no1uknow het volgende:
I Will Follow
*JALOERS*
Ben vrijdag geweest 8)
Was dat niet Zoo Station?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:48 schreef KeesCees het volgende:
Een filmpje, ik meen de 2e keer dat ze vertigo spelen. Het is het begin van het nummer waarin bono met zijn gezicht naar de camera in de mic? gaat
http://www.rotterdamtransparant.nl/video/u2vid150705-0000.avi
ik zou het niet weten,quote:
U2 heeft er geen problemen mee, zolang er maar geen commercie/handel achter zit.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:52 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Weet niet of dit mag, maar ik heb op alt.binaries.sounds.mp3.bootlegs ook eea kunnen vinden
Daar vind je ook de opnames van de 13equote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:07 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hier kwam ik ook nog ff terecht
http://u2torrents.com
Klopt.. ben hem via usenet aan het binnen halen (sneller) en dan helpen seeden.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:07 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hier kwam ik ook nog ff terecht
http://u2torrents.com
Al gevondenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:08 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Daar vind je ook de opnames van de 13e![]()
Same here; en zo'n tien jaar terug kon je na een maand of vier een keer ergens een slechte bootleg-cd krijgen. Geweldige uitvinding dat internet; Bono had gisteren ongelijk toen ie zei dat onze generatie alleen om internet (en nog iets, maar dat ben ik vergeten) herinnerd zou worden.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:09 schreef Chilly_Willy het volgende:
[..]
Klopt.. ben hem via usenet aan het binnen halen (sneller) en dan helpen seeden.
Nice!!! Al was de laatste vertigo een stuk beter dan de eerste.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:26 schreef twentemeisje het volgende:
Vanavond 40 als afsluiter i.p.v. Vertigo!!!
Maar dan heeft Bono toch juist gelijk? Hij bedoelde ook dat onze generatie herinnerd zal worden als de generatie van de opkomst van het internet.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:16 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nee ik bedoelde juist 'ongelijk'; ik kon vroeger met moeite na een week of zes een bootleg van een Prince concert vinden. Nu ben ik binnen 24 uur concerten ah beluisteren en foto's ah bekijken; ik vertel mijn kleinkinderen later hoe het vroeger 'voor het internet' allemaal was.
Niet echt, die hebben ze al veel vaker gespeeld deze tour. In Parijs nog 2x zelfs. Wild Horses en 40 vanavond, dát zijn wél echt verrassingen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:39 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Gisteren toch ook al met "Out of Control"?
Volgens mij zei ie iets in de trant van 'we willen onze stem laten horen (oid) zodat onze generatie NIET herinnerd zal worden als de generatie van internet'. Aardige kluif werk heeft ie (en wij?) dan te verrichten.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:37 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Maar dan heeft Bono toch juist gelijk? Hij bedoelde ook dat onze generatie herinnerd zal worden als de generatie van de opkomst van het internet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |