Wat het laatste shot is weet ik niet. Maar wat het laatste is wat we horen wel. Namelijk:quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:33 schreef Liquidootje het volgende:
Waarvoor wedden we dat de laatste shot van The Wire zal zijn, dat de meeste gangsta's die we kunnen doodgaan of de gevangenis in gaan en dat het leven in baltimore gewoon doorgaat. Je ziet dan een shot van allemaal nieuwe jonge negerjongens op de hoeken staan. Uitzoomen-fade.
The End.
Ik vond het opmerkelijker dat ze al 28 is. En ze hoeft gezien haar achtergrond niet echt te acteren:quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:06 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik kwam via IMDB erachter dat het een vrouw was...dacht eerst een foutje op IMDB ofzo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is idd een fantastische scené's. Dat ze ook niet afbetaald bij de kassa, maar die man cash betaald met een veels te hoge tip.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:02 schreef planethugo het volgende:
die scene aan het begin van seizoen 4 ook als ze die boor(?) gaat kopen... geweldig
Dat is ook de eerste hit als je snoop en the wire intypt bij youtube.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:02 schreef planethugo het volgende:
die scene aan het begin van seizoen 4 ook als ze die boor(?) gaat kopen... geweldig
Herc werd vooral de laatste twee seizoenen irritant met zijn domme gedrag. Al was het wel mooi om te zien dat die twee zo uit elkaar groeiden. Waar Herc alleen maar dommer leek te worden, werd Carver steeds meer "real police"quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:35 schreef planethugo het volgende:
dan liever Spiros, al heeft die 'griek' ook wel iets. I'm not even greek....
Rawls maakte dit seizoen ook zo een opmerking als ze vragen waarom de zwervers verkracht worden, zegt ie: ik ben ook weleens in voor wat kinky's maar dit slaat toch alles
Kima heb ik al vanaf het begin vrij irritant gevonden en 1 van de mindere acteurs uit de serie met haar zogenaamd stoer gedoe. Herc & Carver waren soms relax maar ook soms best irritant en kwa acteurs ook soms wat minder. Voor de rest heb ik met niemand van de goeie kant moeite gehad. Valchek is wel ruig
Ik ging wel vaak helemaal stuk om hun onderlinge geouwehoer. Ook die hele discussie over the olsen twins en dat Herc dan wel eerst een kerel moest doen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:35 schreef planethugo het volgende:
Herc & Carver waren soms relax maar ook soms best irritant en kwa acteurs ook soms wat minder.
quote:The 90-minute finale of HBO's The Wire won't be available in advance of the March 9 cable channel premiere date, a spokesman for HBO said.
Unlike the way in which the previous nine episodes this season could be seen On Demand starting the Monday before each Sunday airdate, viewers will have to wait to until 9 p.m. March 9 to see how it all ends with the Baltimore-based drama after five seasons.
HBO says the move is being made so that On Demand viewers don't "spoil" the pleasure of those fans who plan to wait until the Sunday-night HBO cablecast.
And you have to admit there was no shortage of On Demand fans -- folks who are quick to pledge their undying love of the series and sense of community with other viewers -- who went online after the death of a(even aangepast) a character in an episode earlier this season.
Dat was echt een fantastisch shot!quote:Op maandag 3 maart 2008 16:32 schreef bob1234 het volgende:
Zojuist aflevering 9 gezien was weer super.
Jammer dat Snoop dood is vond haar echt fantastisch met die stem van dr
Ja precies, maar als agent is hij echt waardeloos.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:12 schreef planethugo het volgende:
of dat afluisterapparaatje in die tennisebal wat vervolgens onder een auto komt en de naam fuzzy dunlop als hun 'informant'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |