abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 februari 2008 @ 14:10:48 #151
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_56683690
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 14:00 schreef planethugo het volgende:

[..]

ik denk dat de serie iets te langzaam begint waardoor de kijkers al snel zullen afhaken. Dit is echt zo een serie die je imo beter op dvd kan kijken. Bovendien waren de kijkcijfers voor The Sopranos al bedroevend
Vind je het gek met de tijden waarop het werd uitgezonden.
pi_56683835
Ik heb seizoen 1 t/m 3 gezien. Ik zit elke aflevering te genieten, wat een fantastische serie. Mc Nulty, Omar, Rawlls en Brodie zijn mijn favorieten
pi_56684499
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 14:10 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Vind je het gek met de tijden waarop het werd uitgezonden.
dat klopt ook wel weer, als rtl het ipv bij csi zou uitzenden zou het misschien wel genoeg kijkers hebben.

Conclusie: HBO moet gewoon in Nederland gaan beginnen! Dream on
pi_56842967
aflevering 8 staat ook online, heb 'm net gezien
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nog maar 2 afleveringen en alweer een unieke hbo serie die definitief gedaan is
  dinsdag 19 februari 2008 @ 21:54:49 #155
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_56847061
Mooi zo.
Had afgelopen weekend toevallig de serie afgekeken. Seizoen 2 vond ik een klein dipje. Maar de rest is echt verschrikkelijk goed. Jammer dat de serie relatief zo onbekend is.
pi_56849106
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 19:34 schreef planethugo het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yeah man, maar dat is weer typisch hbo. There's is no spoon justice
A little bit hateful
  dinsdag 19 februari 2008 @ 23:35:58 #157
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_56850328
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 19:34 schreef planethugo het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_56858145
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 23:35 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_56876118
SPOILER
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_56929350
de laatste aflevering is maarliefst 93 minuten, bijna een film! Dus er staat nog een hoop te gebeuren
pi_56975463
Episode 9 gezien.

ff een
SPOILER
Die opa die in Seizoen 1 van de trap af wou vallen, zodat hij verlof had, zit er ook ff in.
Bunny Colvin en Namond komen ook ff voor.
En Prez. komt weer voor in episode 10
SPOILER
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_56977810
zojuist aflevering 8 gezien, echt fantastisch gewoon had nooit verwacht dat Omar zo doodging super gewoon En die fbi profiel klopte gewoon helemaal van mcnulty
pi_56979822
Episode 9 is wel leuk, pff het einde is in zicht.
pi_57009800
quote:
Op maandag 25 februari 2008 22:56 schreef Scarface2004 het volgende:
Episode 9 gezien.

ff een
SPOILER
Die opa die in Seizoen 1 van de trap af wou vallen, zodat hij verlof had, zit er ook ff in.
Bunny Colvin en Namond komen ook ff voor.
En Prez. komt weer voor in episode 10
SPOILER
ja die zuiplap van seizoen 1 werkt idd op de plek waar daniels even gewerkt heeft haha, wel geinig al die karakters die even terugkomen. Ben benieuwd naar volgende week
over ep 9:
SPOILER
  woensdag 27 februari 2008 @ 13:42:50 #165
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_57009959
Mooie aflevering weer. Jammer dat het einde in zicht is.

De serie is wel lastig te volgen zonder subs. Ik versta soms de helft niet. Zeker die Snoop niet.
pi_57011687
ja soms is het idd echt niet te volgen, engelse subs zouden al handig zijn. Maarja dan krijg je als je de dvd bekijkt wel wat nieuwe dingen mee
pi_57012544
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 13:35 schreef planethugo het volgende:

[..]

ja die zuiplap van seizoen 1 werkt idd op de plek waar daniels even gewerkt heeft haha, wel geinig al die karakters die even terugkomen. Ben benieuwd naar volgende week
over ep 9:
SPOILER
Snoop was echt een meisje
Toch wel hard hoe ze wist wat er aankwam en er zich erbij neerlegt. It's all in the game.
Hows my hai loo'.
A little bit hateful
pi_57012954
Ik kwam via IMDB erachter dat het een vrouw was...dacht eerst een foutje op IMDB ofzo.

woensdag 27 februari 2008 @ 16:42:49 #169
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_57013818
Wisten jullie echt niet dat Snoop een meisje was.
pi_57014619
Ze ziet er niet echt vrouwelijk uit, dus kan best begrijpen dat er mensen zijn die dat denken
pi_57014666
Ik had altijd een vaag vermoeden, maar ik ging er gewoon vanuit dat ze een man was. Manier van praten, sport-killing met die andere gast.
A little bit hateful
pi_57015929
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 16:42 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wisten jullie echt niet dat Snoop een meisje was.
Hehehe ik was altijd in de war, in het begin d8 ik dat het een kerel was, mja pas in het begin van s3 kwam ik erachter dat het een meissie is!

Wel jmmr al die goede chars dood dit seizoen, mja tis toch het einde van de serie dus wat maakt het uit he..
pi_57015993
Waarvoor wedden we dat de laatste shot van The Wire zal zijn, dat de meeste gangsta's die we kunnen doodgaan of de gevangenis in gaan en dat het leven in baltimore gewoon doorgaat. Je ziet dan een shot van allemaal nieuwe jonge negerjongens op de hoeken staan. Uitzoomen-fade.

The End.
A little bit hateful
pi_57016338
ik kwam erachter toen seizoen 4 afgelopen was en ik op imdb wat het kijken was en er ook een topic over was. Had er tot dan nog nooit over nagedacht en gewoon aangenomen dat ze een man was
pi_57016446
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 18:33 schreef Liquidootje het volgende:
Waarvoor wedden we dat de laatste shot van The Wire zal zijn, dat de meeste gangsta's die we kunnen doodgaan of de gevangenis in gaan en dat het leven in baltimore gewoon doorgaat. Je ziet dan een shot van allemaal nieuwe jonge negerjongens op de hoeken staan. Uitzoomen-fade.

The End.
dat zou idd kunnen, voor het seizoen zou je dat ook zeggen, maar na het zien van ep9
SPOILER
Its all in the game yoh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')