Vind je het gek met de tijden waarop het werd uitgezonden.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:00 schreef planethugo het volgende:
[..]
ik denk dat de serie iets te langzaam begint waardoor de kijkers al snel zullen afhaken. Dit is echt zo een serie die je imo beter op dvd kan kijken. Bovendien waren de kijkcijfers voor The Sopranos al bedroevend
dat klopt ook wel weer, als rtl het ipv bij csi zou uitzenden zou het misschien wel genoeg kijkers hebben.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:10 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Vind je het gek met de tijden waarop het werd uitgezonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog maar 2 afleveringen en alweer een unieke hbo serie die definitief gedaan is![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:34 schreef planethugo het volgende:
aflevering 8 staat ook online, heb 'm net gezienYeah man, maar dat is weer typisch hbo. There's is no spoon justiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog maar 2 afleveringen en alweer een unieke hbo serie die definitief gedaan isA little bit hateful
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:34 schreef planethugo het volgende:
aflevering 8 staat ook online, heb 'm net gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog maar 2 afleveringen en alweer een unieke hbo serie die definitief gedaan isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:35 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die opa die in Seizoen 1 van de trap af wou vallen, zodat hij verlof had, zit er ook ff in.
Bunny Colvin en Namond komen ook ff voor.
En Prez. komt weer voor in episode 10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
quote:Op maandag 25 februari 2008 22:56 schreef Scarface2004 het volgende:
Episode 9 gezien.
ff eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die opa die in Seizoen 1 van de trap af wou vallen, zodat hij verlof had, zit er ook ff in.
Bunny Colvin en Namond komen ook ff voor.
En Prez. komt weer voor in episode 10ja die zuiplap van seizoen 1 werkt idd op de plek waar daniels even gewerkt heeft haha, wel geinig al die karakters die even terugkomen. Ben benieuwd naar volgende weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
over ep 9:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooie aflevering weer. Jammer dat het einde in zicht is.![]()
De serie is wel lastig te volgen zonder subs.![]()
Ik versta soms de helft niet. Zeker die Snoop niet.
![]()
ja soms is het idd echt niet te volgen, engelse subs zouden al handig zijn. Maarja dan krijg je als je de dvd bekijkt wel wat nieuwe dingen mee![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:35 schreef planethugo het volgende:
[..]
ja die zuiplap van seizoen 1 werkt idd op de plek waar daniels even gewerkt heeft haha, wel geinig al die karakters die even terugkomen. Ben benieuwd naar volgende week
over ep 9:Snoop was echt een meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch wel hard hoe ze wist wat er aankwam en er zich erbij neerlegt. It's all in the game.
Hows my hai loo'.
A little bit hateful![]()
Ik kwam via IMDB erachter dat het een vrouw was...dacht eerst een foutje op IMDB ofzo.
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"![]()
Ze ziet er niet echt vrouwelijk uit, dus kan best begrijpen dat er mensen zijn die dat denken"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"![]()
Ik had altijd een vaag vermoeden, maar ik ging er gewoon vanuit dat ze een man was. Manier van praten, sport-killing met die andere gast.
A little bit hateful![]()
Hehehe ik was altijd in de war, in het begin d8 ik dat het een kerel was, mja pas in het begin van s3 kwam ik erachter dat het een meissie is!quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:42 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wisten jullie echt niet dat Snoop een meisje was.![]()
Wel jmmr al die goede chars dood dit seizoen, mja tis toch het einde van de serie dus wat maakt het uit he..![]()
![]()
Waarvoor wedden we dat de laatste shot van The Wire zal zijn, dat de meeste gangsta's die we kunnen doodgaan of de gevangenis in gaan en dat het leven in baltimore gewoon doorgaat. Je ziet dan een shot van allemaal nieuwe jonge negerjongens op de hoeken staan. Uitzoomen-fade.
The End.A little bit hateful![]()
ik kwam erachter toen seizoen 4 afgelopen was en ik op imdb wat het kijken was en er ook een topic over was. Had er tot dan nog nooit over nagedacht en gewoon aangenomen dat ze een man was![]()
![]()
dat zou idd kunnen, voor het seizoen zou je dat ook zeggen, maar na het zien van ep9quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:33 schreef Liquidootje het volgende:
Waarvoor wedden we dat de laatste shot van The Wire zal zijn, dat de meeste gangsta's die we kunnen doodgaan of de gevangenis in gaan en dat het leven in baltimore gewoon doorgaat. Je ziet dan een shot van allemaal nieuwe jonge negerjongens op de hoeken staan. Uitzoomen-fade.
The End.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Its all in the game yoh
Forum Opties Forumhop: Hop naar: