abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 maart 2006 @ 20:16:55 #26
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_36242682
vandaag seizoen 2 binnen gekregen. ben erg benieuwd of ie net zo goed is als `t eerste
  zaterdag 1 april 2006 @ 10:36:48 #27
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_36545258
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 20:16 schreef Timo20 het volgende:
vandaag seizoen 2 binnen gekregen. ben erg benieuwd of ie net zo goed is als `t eerste
Hij is beter

Wij hebben seizoen 1 en 2 in één ruk uitgekeken en ik kan niet wachten tot de S3-box in de winkels ligt
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_36552212
seizoen 3 vind ik nog beter dan 1 en 2. Vond 2 trouwens net iets minder dan 1
  donderdag 27 juli 2006 @ 20:15:46 #29
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_40248639

Inmiddels is HBO gestart met herhalingen van seizoen 1 in july en 2 en 3 in augustus.
En dan... in september season 4 !!!

Can't wait!! Ik moet maar gauw season 3 gaan kijken.

Zie ook:
http://www.hbo.com/thewire/
http://www.usatoday.com/l(...)07-12-the-wire_x.htm
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_40270959
Op de site staat ook een kleine preview van seizoen 4. Ik kan iig ook niet meer wachten, zeker niet na seizoen 3. Ben zeer benieuwd hoe het verder gaat, alleen zonde dat hier in NL bijna niemand de serie kent

[ Bericht 15% gewijzigd door planethugo op 28-07-2006 14:34:27 ]
pi_41454538
quote:
From the New York Post.

TV Friday
RE-'WIRED' - STREET LIFE IN BALTIMORE GOES TO SCHOOL
ADAM BUCKMAN
445 words
25 August 2006
New York Post

THIRTEEN hours ago, I was a different person.

That was before I sat down to watch all 13-plus hours of the upcoming fourth season of "The Wire," which gets under way Sunday, Sept. 10, on HBO.

I wasn't crazy enough to watch them all in one sitting, but for the better part of the past week, I have been immersed in this show, thanks to HBO taking the unusual step of providing the entire season's 13 episodes all at once.

The shows are so powerful - so well-written, acted, filmed and edited - that the experience of watching them has left me a complete wreck.

I am so blown away by this show that I will go out on a limb here to declare that these 13 episodes just might comprise the single finest piece of work ever produced for American TV.

With the exception of "Band of Brothers" in 2001 - also on HBO - I don't remember ever connecting quite this emotionally with a group of fictional characters on a TV show.

It's not just the show's familiar cast of cynical Baltimore police either, although fans of "The Wire" will delight in the return (after a 19-month absence) of Jimmy McNulty (Dominic West), Kima Greggs (Sonja Sohn), Bunk Moreland (Wendell Pierce), Lester Freamon (Clarke Peters), Lt. Daniels (Lance Reddick) and Sgt. Carver (Seth Gilliam).

This season, creator/executive producer David Simon and his writers have come up with something new.

To their depiction of cops, criminals and the Baltimore city government, they have added a storyline about the public school system and the difficulties associated with teaching inner-city kids who often choose the corner drug trade over education.

To tell this story, the show's producers have cast a group of child actors whose performances are jaw-dropping - principally the actors who play four neighborhood friends who all attend the same middle school.

They are (for they deserve special recognition): Jermaine Crawford, age unavailable, as DuQuan; Tristan Wild, age unavailable, as Michael; Julito McCullum, 15, as Namond; and Maestro Harrell, 15, as Randy.

If your heart can stand it, following the story of these four boys for 13 Sundays this fall will be one of the most rewarding experiences you've ever had watching TV.
toch alweer heel goede kritieken voor het nieuwe seizoen dat volgende week begint.
  zondag 3 september 2006 @ 18:37:03 #32
124676 RobertoCarlos
pi_41457040
quote:
Op zondag 3 september 2006 16:57 schreef planethugo het volgende:

[..]

toch alweer heel goede kritieken voor het nieuwe seizoen dat volgende week begint.
Yep, 10 september !!!!
pi_42245899
iemand seizoen 4 het volgen?

eigenlijk schandalig dat het hier totaal niet loopt, eerste 3 afleveringen van s4 zijn uitgezonden en zijn wel weer interessant, alleen is het nog niet echt op gang maar dat is bij ieder seizoen zo
  vrijdag 29 september 2006 @ 23:53:25 #34
33954 ElisaB
pi_42247167
Ik wacht nog steeds met ernstige smart op Seizoen 3 met Nederlandse subs
  zaterdag 30 september 2006 @ 08:59:19 #35
124676 RobertoCarlos
pi_42254405
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 23:15 schreef planethugo het volgende:
iemand seizoen 4 het volgen?

eigenlijk schandalig dat het hier totaal niet loopt, eerste 3 afleveringen van s4 zijn uitgezonden en zijn wel weer interessant, alleen is het nog niet echt op gang maar dat is bij ieder seizoen zo
Ik pak ze wel alvast mee, maar ben nog niet toegekomen aan season 3
Daar wil ik goed voor zitten en dat lukt maar niet.

@elisab: er zijn wel al afleveringen van season 3 met engelse subs, dat zou toch ook moeten lukken?
  zaterdag 30 september 2006 @ 12:02:55 #36
33954 ElisaB
pi_42256274
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 08:59 schreef RobertoCarlos het volgende:
@elisab: er zijn wel al afleveringen van season 3 met engelse subs, dat zou toch ook moeten lukken?
Zou moeten kunnen, maar ik ben een beetje lui
pi_42289494
als je zoekt op the wire bij de torrent spion dan zie je die subs ergens staan in het rijtje
pi_44546698
Briljante serie, ongelooflijk dat deze nooit op Nederlandse televisie is verschenen, alhoewel je van de NL televisie niet al te veel moet verwachten omtrent goeie series ( Sopranos zenden ze weliswaar uit, maar schijnt niet zo goed bekeken te zijn ).

Seizoen 4 kort geleden afgekeken en het is jammer dat ze nog maar een seizoen gaan uitbrengen en dan is het einde verhaal.
Ongelooflijk realistisch, zeer goed in elkaar gezet, uitstekende cast en elke aflevering weer origineel.

Maar dat komt ook deels dat vele agenten en criminelen een historie bij beide kanten hebben, goed vertolkt dus.
Had het van tevoren nooit zoveel op politie series, deels omdat er weinig series zijn die echt goed uitgewerkt zijn met betrekking tot dit onderwerp, The Wire heeft mijn mening totaal veranderd omtrent politie series.
  dinsdag 19 december 2006 @ 07:38:05 #39
124676 RobertoCarlos
pi_44560142
quote:
Op maandag 18 december 2006 19:07 schreef longbaard het volgende:
Seizoen 4 kort geleden afgekeken en het is jammer dat ze nog maar een seizoen gaan uitbrengen en dan is het einde verhaal.
Is dat zo? Dat wist ik nog niet, heb je een bron hiervoor?
Zou wel balen zijn
pi_44564082
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 07:38 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Is dat zo? Dat wist ik nog niet, heb je een bron hiervoor?
Zou wel balen zijn
Helaas wel: http://www.hbo.com/thewire/news/hborenews_thewire091306.shtml

Stukje geqoute tekst:

Having depicted an American city over the course of 50 episodes, THE WIRE will use its fifth and concluding season to examine the role of the mass media within that city.

Staan nog wel meer bronnen op internet die het bevestigen, jammerlijk genoeg.
  dinsdag 19 december 2006 @ 11:41:15 #41
33954 ElisaB
pi_44564144
Binnenkort (januari) komt seizoen 3 uit met NL subs
  woensdag 20 december 2006 @ 07:22:02 #42
124676 RobertoCarlos
pi_44589152
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 11:38 schreef longbaard het volgende:

[..]

Helaas wel: http://www.hbo.com/thewire/news/hborenews_thewire091306.shtml

Stukje geqoute tekst:

Having depicted an American city over the course of 50 episodes, THE WIRE will use its fifth and concluding season to examine the role of the mass media within that city.

Staan nog wel meer bronnen op internet die het bevestigen, jammerlijk genoeg.
Balen zeg
Maar goed beter op tijd stoppen dan dat de serie langzaam afzakt, zullen we maar zeggen.
pi_44647392
het was vanaf het begin een 5 seizoenen project, de makers zijn allang blij dat ze dat mogen afmaken. Lijkt me ook prima einde van de serie. Seizoen 4 is weer top, al vond ik 3 toch net iets beter met Barksdale, Stringer etc

Maar kan alweer niet wachten op seizoen 5, zal wel ergens september 2007 uitgezonden worden.
pi_45020698
Net klaar met seizoen 4, in 2 weekjes alle seizoen gezien. Fantastische serie. Maar seizoen 1 vind ik toch ronduit de beste. Seizoen 2 was waardeloos, 3 was heerlijk en 4 ging wel. Vind het jammer dat ze nog zo weinig aandacht schenken aan de straat, heel de Barksdale crew is nu zo'n beetje dood of zit vast, dat was juist het leuke van de serie. Die politiek interesseert me eigenlijk amper iets en wat ik van massa media in seizoen 5 moet verwachten weet ik niet.

Had het wel cool gevonden als het gewoon een seizoen Barksdale crew - Marlo - en dan Major Crimes met de orginele crew was geweest, dat was denk ik een top seizoen geweest
pi_45027612
Staat echt al tijden to-watch lijstje, maar ben er nog stééds niet aan begonnen.
pi_45036852
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:09 schreef truStie het volgende:
Net klaar met seizoen 4, in 2 weekjes alle seizoen gezien. Fantastische serie. Maar seizoen 1 vind ik toch ronduit de beste. Seizoen 2 was waardeloos, 3 was heerlijk en 4 ging wel. Vind het jammer dat ze nog zo weinig aandacht schenken aan de straat, heel de Barksdale crew is nu zo'n beetje dood of zit vast, dat was juist het leuke van de serie. Die politiek interesseert me eigenlijk amper iets en wat ik van massa media in seizoen 5 moet verwachten weet ik niet.

Had het wel cool gevonden als het gewoon een seizoen Barksdale crew - Marlo - en dan Major Crimes met de orginele crew was geweest, dat was denk ik een top seizoen geweest
smaken verschillen, vond de karakters en verhaal van deel 2 eigenlijk beter dan deel 1. Minder stereotyp allemaal dan in S1.

S3 heb ik helaas nog niet gezien, toch maar eens bestellen
pi_45038793
het was op zich geen slecht verhaal/characters.. maar macnulty (schrijf je dat zo ?) bij de havenpolitie, en die vakbond enzo.. vond het eigenlijk gewoon niet leuk om te kijken... seizoen 1 was gewoon lekker op de straat drugsdealen..

lang wachten op seizoen 5 als dat nog toch september gaat duren
pi_45040582
Vriend van mij heeft het hier altijd over.. moet denk ik ook maar eens gaan kijken...
Who knew?
pi_45044943
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 14:11 schreef truStie het volgende:
het was op zich geen slecht verhaal/characters.. maar macnulty (schrijf je dat zo ?) bij de havenpolitie, en die vakbond enzo.. vond het eigenlijk gewoon niet leuk om te kijken... seizoen 1 was gewoon lekker op de straat drugsdealen..

lang wachten op seizoen 5 als dat nog toch september gaat duren
Seizoen 2 is idd wel even wennen, de serie slaat een andere richting in maar met de Griek enzo wordt het wel weer interessant. Prop joe die nog even voorbij komt en Stringer die de boel verder regelt. Vond het niet vervelend om naar te kijken maar seizoen 3 was weer een verademing.

Een vriend van me is er nu aan begonnen en kwam na een paar dagen al seizoen 2 halen dus weer een fan erbij
  donderdag 11 januari 2007 @ 00:53:53 #50
33954 ElisaB
pi_45235969
quote:
Geachte mevrouw ElisaB,

Hartelijk dank voor uw bestelling bij bol.com.

Hierbij laten wij u weten dat uw bestelling is verzonden naar:

ElisaB
bla, bla, bla

Bestelnummer: 6209086500

Aantal Prijs Titel
----------------------------------------------------------------------
1 EUR 59.99 Wire, The - Seizoen 3 (5DVD) - Wood Harris,
Dominic West, Wendell Pierce & Lance Reddick
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: