abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64374599
Ik lees dat velen serie 2 niet zo goed vinden maar ik vind het toch een van de betere samen met serie 1.
Ik heb alleen 5 nog niet gezien dus binnenkort maar eens aanschaffen.
  vrijdag 26 december 2008 @ 13:12:59 #277
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_64374823
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 12:25 schreef LostFormat het volgende:
Ligt in de winkels dus?
Yups
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 13:02 schreef trebremmit het volgende:
Ik lees dat velen serie 2 niet zo goed vinden maar ik vind het toch een van de betere samen met serie 1.
Ik heb alleen 5 nog niet gezien dus binnenkort maar eens aanschaffen.
Ik vond 2 en 3 het beste
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_64397113
van S2 vond ik de nieuwe karakters en het thema minder boeiend, alleen de vaste karakters trokken me er doorheen.
pi_64511165
Godverdomme, kon 'm nergens in r'dam vinden.

Uit frustratie maar weer met S1 begonnen.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_64520795
Bestel hem via sendit.com anders. Voor +- 35 euro heb je hem binnen.
pi_64522606
Ik heb begin dit jaar de serie gedownload bekeken (op geshrinkte dvd´s), alle seizoenen, en heb recentelijk serie 1 gekocht en die kijken we nou af en toe, we zijn nu over de helft. En los van het feit dat het een van de beste series is die ik ooit gezien heb, en ook los van het feirt dat we inderdaad meer meekrijgen, zoals hierboven al gezegd werd, is de kwaliteit van die DVD´s uitstekend te noemen. Mooie heldere kleuren en scherpe beelden. Zo goed dat het niet erg is dat het 4:3 is. Echt de moeite waard, en de eerste delen zijn niet meer zo belachelijk prijzig.
anonieme razernist
pi_64528331
quote:
Op woensdag 31 december 2008 01:10 schreef philipp het volgende:
Muuh, moet echt eens een keer een cc fixen. Bedankt voor de tip wel.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_65550572
quote:
Op woensdag 31 december 2008 01:10 schreef philipp het volgende:
Misschien een beetje laat maar is die dvd met nederlandse ondertiteling? (en dus op de NL dvd speler te bekijken qua regio)
pi_65554064
Ja, volgens de site zit er nederlandse ondertiteling bij. Het is trouwens een regio 2 dvd, dus die is gewoon afspeelbaar op je dvd speler.

http://www.sendit.com/sendit/9979695.product
pi_65562621
ik krijg bij het zien van Obama steeds het idee dat er een soort Carcetti staat. Hij begint met frisse moed om vanalles te veranderen maar uiteindelijk zal ie met frustraties blijven zitten
pi_65564229
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 12:28 schreef planethugo het volgende:
ik krijg bij het zien van Obama steeds het idee dat er een soort Carcetti staat. Hij begint met frisse moed om vanalles te veranderen maar uiteindelijk zal ie met frustraties blijven zitten
Ik had precies hetzelfde! Wel willen maar gewoon niet kunnen omdat je rekening moet houden met al die belanghebbenden en kapitaalkrachtigen. Als je geen dictator bent heb je toch altijd weer steun van alle kanten nodig.
pi_65569707
Aangezien seizoen 5 dus binnenkort binnen komt ga ik weer van voor af aan beginnen.
Voor de derde keer inmiddels
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 14 februari 2009 @ 19:52:34 #288
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_66063224
Heb pas sinds kort The Wire ontdekt - en echt geniaal. Alleen seizoen 1 nog gezien, en heb seizoen 2 klaar liggen. Zoals anderen al gezegd hebben ook voor mij een van beste series die ik gezien heb (beter dan Sopranos, net zo goed als Six Feet Under). Die scene in aflevering 4 van seizoen 1 waarin 5 minuten amper gesproken werd en als er wat gezegd werd kwam het woord " fuck" er in voor. In seizoen per aflevering wel een paar keer een scene twee keer achter elkaar gekeken van wegen de hoge mate van genialiteit - qua beelden, dialoog, of simpelweg de taal (het gebruikte slang is interessant). En ik snap Obama wel met zijn uitspraak over Omar. Voor mij was het ook niet zo zeer een serie die om het verhaal gaat, als wel als om alles eromheen.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_66078421
Ik ben nu aan seizoen 4 bezig en elke aflevering is een uur lang genieten geblazen. Briljante serie
pi_66078677
quote:
Op zondag 15 februari 2009 12:10 schreef louweed het volgende:
Ik ben nu aan seizoen 4 bezig en elke aflevering is een uur lang genieten geblazen. Briljante serie
Heb alle 5 seizoenen terug gekeken binnen 1 week

Is zeker een geweldige show, die McNulty als ie dronken is, geniaal
Die scene waar hij tegen die paal rijdt en dan nog een keer doet is echt zoo lachen.
pi_66086306
quote:
Op zondag 15 februari 2009 12:18 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

Die scene waar hij tegen die paal rijdt en dan nog een keer doet is echt zoo lachen.
En dat ie dan vervolgens in dat restaurant die serveerster oppikt en bij haar thuis een beurt geeft, waardoor haar bed onder al zijn bloed zit als gevolg van dat ongeval.
pi_66092679
quote:
Op zondag 15 februari 2009 12:18 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

Die scene heb ik zeker 5 keer overnieuw gekeken. Briljant!!
pi_66114784
idd prachtig als ie bezopen is en de domme dingen die hij dan uithaalt. Met die auto als ie de bocht niet gehaald krijgt steekt er wat mij betreft bovenuit
pi_66114802
Nu midden in seizoen 2. Leuk
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_66115557
Nog zo'n leuke
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_66115843
hier de beruchte auto-scene

en hier de scene met bunk

'get this crazy bastard out of here'
'whats wrong?'
'He set of the smoke alarm... twice'

krijg spontaan weer zin om alles van the wire weereens uit de kast te halen
pi_66116667
Haha!! Die eerste is zo fucking briljant.
Dat hij die bocht gaat analyseren.
pi_66117950
Je kan die scene echt 100 keer kijken en hij blijft funny
pi_66124709
Ik heb voor de zekerheid alvast deel 2 aangemaakt. Iets uitgebreider deze keer.
Link
pi_66126698
prima, deze dus even
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')