Yupsquote:
Ik vond 2 en 3 het bestequote:Op vrijdag 26 december 2008 13:02 schreef trebremmit het volgende:
Ik lees dat velen serie 2 niet zo goed vinden maar ik vind het toch een van de betere samen met serie 1.
Ik heb alleen 5 nog niet gezien dus binnenkort maar eens aanschaffen.
Muuh, moet echt eens een keer een cc fixen. Bedankt voor de tip wel.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:10 schreef philipp het volgende:
Bestel hem via sendit.com anders. Voor +- 35 euro heb je hem binnen.
Misschien een beetje laat maar is die dvd met nederlandse ondertiteling? (en dus op de NL dvd speler te bekijken qua regio)quote:Op woensdag 31 december 2008 01:10 schreef philipp het volgende:
Bestel hem via sendit.com anders. Voor +- 35 euro heb je hem binnen.
Ik had precies hetzelfde! Wel willen maar gewoon niet kunnen omdat je rekening moet houden met al die belanghebbenden en kapitaalkrachtigen. Als je geen dictator bent heb je toch altijd weer steun van alle kanten nodig.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:28 schreef planethugo het volgende:
ik krijg bij het zien van Obama steeds het idee dat er een soort Carcetti staat. Hij begint met frisse moed om vanalles te veranderen maar uiteindelijk zal ie met frustraties blijven zitten
Heb alle 5 seizoenen terug gekeken binnen 1 weekquote:Op zondag 15 februari 2009 12:10 schreef louweed het volgende:
Ik ben nu aan seizoen 4 bezig en elke aflevering is een uur lang genieten geblazen. Briljante serie
En dat ie dan vervolgens in dat restaurant die serveerster oppikt en bij haar thuis een beurt geeft, waardoor haar bed onder al zijn bloed zit als gevolg van dat ongeval.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:18 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Heb alle 5 seizoenen terug gekeken binnen 1 week
Is zeker een geweldige show, die McNulty als ie dronken is, geniaal
Die scene waar hij tegen die paal rijdt en dan nog een keer doet is echt zoo lachen.
Die scene heb ik zeker 5 keer overnieuw gekeken. Briljant!!quote:Op zondag 15 februari 2009 12:18 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Heb alle 5 seizoenen terug gekeken binnen 1 week
Is zeker een geweldige show, die McNulty als ie dronken is, geniaal
Die scene waar hij tegen die paal rijdt en dan nog een keer doet is echt zoo lachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |