abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 21 augustus 2005 @ 16:59:56 #151
42184 crew  DaMart
pi_29842708
De afgelopen weken heb ik meerdere boeken gelezen waaronder:
- Vluchtroute (Andrew Klavan)
- Loverboy (Rene Appel)
- Als Broer en Zus (Rene Appel)
- Het Graf (Henkel Manning)
- De Tondeldoos (Minette Walters)

Ik heb de afgelopen dagen dus alle boekengeschenken die ik nog had liggen eens uit de kast gehaald

Nu ben ik bezig in het Sixtijnse geheim.van P. Vandenberg
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_29862630
Ik ben net begonnen in "de Duivelsverzen" van Salmon Rushdie, ik word alleen doodmoe van die gast. Ellenlange onzinnge bijzinnen. Wordt het verder op in het boek beter, of blijft het zo'n 'worstelboek' ?

Ik ga hierna beginnen aan "de slinger van Focault" van Umberto Eco
pi_29863041
Nog steeds bezig in Lucky man van Michael J. Fox. Heerlijk boek! Ik heb de afgelopen tijd veel boeken gekocht. Wat is lezen toch heerlijk!
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
pi_29867106
- Dubbel -
pi_29867107
Heb van het weekend De eeuw van mijn vader van Geert Mak met veel plezier uitgelezen.

Ben nu begonnen met een biografie over The Beatles.
pi_29867337
vet vetter vetst is net uit.
nu ligt hier de gave van dean koontz [toch?]
ben benieuwd.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_29868269
k heb de eerste 3 serie's van harry potter besteld.
Als ik die uit heb, ga ik 4 en 5 bestellen, en dan reserveer ik alvast 6, die 19 november uit gaat komen
pi_29868327
Ik vond Harry Potter deel 1,2 en 3 behoorlijk vermakelijk, maar helaas werd 4 echt saai en heb ik 5 niet eens uitgelezen...
Ik ben dan ook niet echt beniewd naar deel 6.
Ik heb ze echter wel allemaal in mijn bezit...
Billie Holiday is Lady Day!
pi_29868395
Ik heb ook reacties gehoord, dat 3 en 4 (of anders hoor) niet leuk waren. En dat 5 juist weer wel goed was. Ach ja, iedereen vind andere dingen leuk, natuurlijk. Dus we zullen afwachten. Vind ik ze niet leuk, dan heb ik toch boeken in de boekenkast staan
  maandag 22 augustus 2005 @ 18:53:23 #160
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_29868894
Ik ben op dit moment bezig met:

Nelson DeMille - Het spel van de leeuw

Op de luchthaven JFK in New York is alles en iedereen in staat van paraatheid gebracht om de overlopende Libische terrorist Asad op gepaste wijze te ontvangen. Het radiocontact met Vlucht 175 uit Parijs is weliswaar sinds enkele uren verbroken, maar de verkeersleiding vertrouwt op een goede afloop voor de honderden passagiers aan boord. Niemand had verwacht dat het zo vreselijk mis kono gaan.

John Corey, geheim agent van de Anti Terrorist Task Force, bestormt als een der eersten de gelande jumbojet. Er is geen leven meer aan boord en Asad, bekend als de Leeuw, is spoorloos verdwenen. Samen met zijn sexy collega Kate Mayfield probeert John het brein van de ontsnapte terrorist te doorgronden. Wat is zijn missie? Terwijl de opgejaagde Leeuw een bloedig spoor van terreur door heel Amerika achterlaat, begrijpt John dat hij méér dan alleen zijn kracht en deskundigheid moet aanwenden om dit krankzinnig gevaarlijke spel zonder regels te overleven.

HET SPEL VAN DE LEEUW: een keiharde actiethriller, verteld met een furieuze intensiteit en sardonische humor. Op één lijn met het werk van Grisham en Baldacci zorgen de niet-aflatende suspense en schokkende plotwendingen voor een onvergetelijke leeservaring.
pi_29868915
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 18:20 schreef ymme het volgende:
Vind ik ze niet leuk, dan heb ik toch boeken in de boekenkast staan
Dat staat inderdaad interessant
Billie Holiday is Lady Day!
  maandag 22 augustus 2005 @ 19:03:40 #162
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_29869046
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 18:53 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik ben op dit moment bezig met:

Nelson DeMille - Het spel van de leeuw

-knip-
Dit boek zal overigens door Columbia Pictures worden verfilmd.
pi_29869436
ik heb ;'de gave' geleend van de bieb, staat er op de biebinlay aan de binnenkant toch een ontzettende spoiler..
pi_29878378
Heb net 'A Hat Full of Sky' van Terry Pratchett uit - eigenlijk meer een kinderboek maar daar heb ik nooit zo'n problemen mee, vond het wel een leuke schrijfstijl. Nu de omnibus met 'The Hitchhiker's Guide to the Galaxy' aan het lezen. Ben wel benieuwd naar de film! Oja, ook nog 'The Little Friend' van Donna Tartt gelezen. Die vond ik wel moeilijk om door te komen, maar wel een mooi verhaal.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 09:14:09 #165
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_29878565
Ik heb net Bling van Erica Kennedy uit.
Vermakelijk, lekker leesbaar niemendalletje over de hiphopscène in NY.

Vanavond beginnen aan No lifeguard on duty - the accidental life of the world's first supermodel van/over Janice Dickinson.

Het boek ziet er in ieder geval lekker pulpy uit, en zo moet dat bij autobiografiën met smeuïge details...

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_29894701

Geweldig boek
pi_29905787
de gave van dean koontz is echt mega eng
ik ben daar niet zo goed in..
  woensdag 24 augustus 2005 @ 07:24:16 #168
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_29910941
Ik ben begonnen in Jane Eyre van Charlotte Bronte.

Het is een boek wat ik altijd al wilde lezen en dus gekocht heb... Nu stond het al maanden in mijn kast en vond ik dat ik er maar eens in moest beginnen, ik ben benieuwd
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
  woensdag 24 augustus 2005 @ 12:36:48 #169
13857 Nokia3310
the one and only Nokia tune
pi_29916724
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 18:20 schreef ymme het volgende:
Ik heb ook reacties gehoord, dat 3 en 4 (of anders hoor) niet leuk waren. En dat 5 juist weer wel goed was. Ach ja, iedereen vind andere dingen leuk, natuurlijk. Dus we zullen afwachten. Vind ik ze niet leuk, dan heb ik toch boeken in de boekenkast staan
Zo zie je maar dat meningen verschillen. Ik vond deel 3 en 4 de beste, 5 vond ik weer behoorlijk minder en 6 vond ik weer geweldig. Veel HP leesplezier!
NSJ & Lowlands still on my mind
  woensdag 24 augustus 2005 @ 12:37:30 #170
13857 Nokia3310
the one and only Nokia tune
pi_29916745
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 16:57 schreef Kolkus het volgende:
Heb van het weekend De eeuw van mijn vader van Geert Mak met veel plezier uitgelezen.

Ben nu begonnen met een biografie over The Beatles.
Welke biografie lees je? Heb zelf the anthology gelezen, geweldig al die anecdotes!
NSJ & Lowlands still on my mind
pi_29917514
Ik heb nu de boeken Harry potter en de steen der wijzen binnen.
En de geheime kamer.

Nou heb ik de dvd van de steen der wijzen al gezien, dus sla ik deze maar over met lezen. En ga ik direct lezen in de geheime kamer.

Ik moet dus voor 19 november (moet ik van mezelf) nog 4 boeken van harrt potter lezen, want dan komt de nieuwe uit
pi_29917913
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 12:37 schreef Nokia3310 het volgende:

[..]

Welke biografie lees je? Heb zelf the anthology gelezen, geweldig al die anecdotes!
De biografie van Philip Norman.
Mis hierin juist de anekdotes, waardoor ik het tot nu toe iets te feitelijk en droog vind.
pi_29918724
Zorro van Isabel Allende uitgelezen (****)

Begonnen aan De Schaduw van de Wind door Carlos Ruiz Zavón

Graag op anoniem
pi_29918985
bezig met de acht van katherine neville, en tot nu toe een super boek.

en uit verveling (voor de acht moet je wel wat concentratie hebben) ben ik ook bezig met vuurwerk van ian rankin en met die fanfic van harry potter die op de frontpage ook genoemd word.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  woensdag 24 augustus 2005 @ 21:40:35 #175
3604 MightyV
Just Breathe
pi_29935071
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 13:43 schreef Mainport het volgende:
Begonnen aan De Schaduw van de Wind door Carlos Ruiz Zavón
Da's wel een goeie vond ik.

Ben nu door elkaar bezig met Het feest der liefde, korte verhalen van R. Giphart, en de Hugo-Nebula Award winnaar Flowers for Algernon van D. Keyes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')