Dat staat inderdaad interessantquote:Op maandag 22 augustus 2005 18:20 schreef ymme het volgende:
Vind ik ze niet leuk, dan heb ik toch boeken in de boekenkast staan
Dit boek zal overigens door Columbia Pictures worden verfilmd.quote:Op maandag 22 augustus 2005 18:53 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik ben op dit moment bezig met:
Nelson DeMille - Het spel van de leeuw
-knip-
Zo zie je maar dat meningen verschillen. Ik vond deel 3 en 4 de beste, 5 vond ik weer behoorlijk minder en 6 vond ik weer geweldig. Veel HP leesplezier!quote:Op maandag 22 augustus 2005 18:20 schreef ymme het volgende:
Ik heb ook reacties gehoord, dat 3 en 4 (of anders hoor) niet leuk waren. En dat 5 juist weer wel goed was. Ach ja, iedereen vind andere dingen leuk, natuurlijk. Dus we zullen afwachten. Vind ik ze niet leuk, dan heb ik toch boeken in de boekenkast staan
Welke biografie lees je? Heb zelf the anthology gelezen, geweldig al die anecdotes!quote:Op maandag 22 augustus 2005 16:57 schreef Kolkus het volgende:
Heb van het weekend De eeuw van mijn vader van Geert Mak met veel plezier uitgelezen.
Ben nu begonnen met een biografie over The Beatles.
De biografie van Philip Norman.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:37 schreef Nokia3310 het volgende:
[..]
Welke biografie lees je? Heb zelf the anthology gelezen, geweldig al die anecdotes!
Da's wel een goeie vond ik.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:43 schreef Mainport het volgende:
Begonnen aan De Schaduw van de Wind door Carlos Ruiz Zavón
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |