abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28856826
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 13:52 schreef MouseOver het volgende:
Nou, da's fijn om te horen dan

Ziet bij jou ook wel goed uit eigenlijk.. aan de lange kant maar wel inhoudelijk goed.

Ik vind "Da's misschien wat laat, op je 27e" een beetje negatief uitzien.
Klinkt een beetje verontschuldigend hè? Zo bedoel ik het niet, maar wellicht kan ik het er anders neer zetten.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 13:54:36 #77
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_28856832
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 13:41 schreef MouseOver het volgende:

[..]

NL13734706

je had me al eens een bericht gestuurd notabene
Leuk stukje... kan helaas niet alle foto's bekijken (op dit moment even geen betalend lid, al wel 2 keer 3 maanden geweest)
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_28856840
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 13:52 schreef heiden6 het volgende:
Da's matig, wat een gemis Lupa! Ga je registreren, en rap een beetje.
Alleen maar om jouw profiel te zien?

Nou, vooruit dan maar
pi_28856865
Heiden, wil je ff die zoektermen en mijn nick uit die quote weghalen?
pi_28856867
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 13:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Alleen maar om jouw profiel te zien?

Nou, vooruit dan maar
Braaf meisje.

En MO, jouw profiel is erg leuk geschreven.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zaterdag 16 juli 2005 @ 13:56:38 #81
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28856870
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 13:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Klinkt een beetje verontschuldigend hè? Zo bedoel ik het niet, maar wellicht kan ik het er anders neer zetten.
Ik zou er geen woorden aan vuil maken eigenlijk.

ik ben zelf trouwens combi eerstjaars/tweedejaars @ 26
Vampire Romance O+
  zaterdag 16 juli 2005 @ 13:57:29 #82
124948 Averon
One of the good guys
pi_28856890
Met veeleisend bdoel ik dat menesn zichzelf aan dezelfe maat kunnen en willen meten als ikzelf. Ik bedoel ermee dat ik ze aan die maatstaf zal meten. En dan gaat het over dingen als verdraagzaamheid, respect, tolerantie maar ook culturele ontwikkeling, wereld kennis en diepgang.

Klinkt toch vrij arrogant als ik het zo terug lees. Btw, vergeef me nu spel en grammatica fouten, ik heb niet gechecked en Nederlands is niet mijn native tongue.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
  zaterdag 16 juli 2005 @ 13:57:35 #83
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_28856892
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 13:54 schreef Averon het volgende:
Date, relatie als het klikt.

Ik ben vrij tevreden met mijn leven zoals het nu is, maar toch zou uik het zo nu en dan weer met iemand delen. Dates kan je regelen via internet, relaties ontstaan met mensen die je ontmoet, via wat voor manier dan ook.
Ik heb er zelf relatie bij gezet.. met een date werk je die one-night stands in de hand heb ik gemerkt (maar ja ik ben dan ook van het vrouwelijk geslacht... zie maar 81231817...) maar ik ga een date niet uit de weg
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  zaterdag 16 juli 2005 @ 13:57:36 #84
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28856893
Ik ben trouwens niet zo heel gelukkig met dit stukje, maar ik kan het niet beter verwoorden:
quote:
Ik heb niet echt een bepaald idee wat uit deze oproep zou moeten komen. Een scharreltje is leuk, een relatie is nog leuker, maar dat is iets wat je niet kan forceren. Serieuzere oproepen liever alleen uit zuid limburg. Bij luchtigere replies is de afstand een stuk minder belangrijk.
Iemand suggesties?
Vampire Romance O+
  zaterdag 16 juli 2005 @ 14:00:04 #85
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28856944
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 13:57 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Ik heb er zelf relatie bij gezet.. met een date werk je die one-night stands in de hand heb ik gemerkt (maar ja ik ben dan ook van het vrouwelijk geslacht... zie maar 81231817...) maar ik ga een date niet uit de weg
Ik denk dat je je als vrouw juist beter niet op "vaste relatie" kunt zetten. Ik zou voor "date" kiezen en dan maar zelf wat kritischer de reacties doorkijken. Je krijgt anders idd geen reacties van mensen op zoek naar een scharrel maar tegelijkertijd denk ik dat je ook veel leuke mensen misloopt.
Vampire Romance O+
  zaterdag 16 juli 2005 @ 14:00:37 #86
124948 Averon
One of the good guys
pi_28856955
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 13:57 schreef MouseOver het volgende:
Ik ben trouwens niet zo heel gelukkig met dit stukje, maar ik kan het niet beter verwoorden:
[..]

Iemand suggesties?
Een paar, maar of je die van mij wil aannemen, ik zit hier zelf ook advies te vragen.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
  zaterdag 16 juli 2005 @ 14:02:06 #87
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28856990
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 14:00 schreef Averon het volgende:

[..]

Een paar, maar of je die van mij wil aannemen, ik zit hier zelf ook advies te vragen.
Dat zie ik wel als je ze gepost hebt

ik geef eerlijk toe dat ik niet zo heel snel dingen aanneem
Vampire Romance O+
  zaterdag 16 juli 2005 @ 14:03:27 #88
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_28857016
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 14:00 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Ik denk dat je je als vrouw juist beter niet op "vaste relatie" kunt zetten. Ik zou voor "date" kiezen en dan maar zelf wat kritischer de reacties doorkijken. Je krijgt anders idd geen reacties van mensen op zoek naar een scharrel maar tegelijkertijd denk ik dat je ook veel leuke mensen misloopt.
Ik ben begonnen met date erbij te zetten.. heb daar nare herinneringen aan... nu ik vaste relatie erbij heb gezet moet ik zeggen dat ik tenminste serieuse reacties krijg en niet zo iets als... "heej schatje... zin om vanavond eens uit de band te springen" of "Ik ga voor een sexdate... ik zie dat jij ook dat hebt en je bent wel een lekkertje... ik heb zin in je". Zulke reacties kan ik missen als kiespijn en die kreeg ik zeker een stuk of 20 per dag... No thanks
pi_28857017
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 13:56 schreef heiden6 het volgende:
Braaf meisje.
Hoezo arrogant?

Maar waarom die foto? Er staan zoveel leukere en betere foto's in je fotoboek.
pi_28857032
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 13:56 schreef MouseOver het volgende:
Ik zou er geen woorden aan vuil maken eigenlijk.
Kan ook nog idd, ga het ff veranderen.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 14:04:35 #91
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28857043
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 14:03 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Ik ben begonnen met date erbij te zetten.. heb daar nare herinneringen aan... nu ik vaste relatie erbij heb gezet moet ik zeggen dat ik tenminste serieuse reacties krijg en niet zo iets als... "heej schatje... zin om vanavond eens uit de band te springen" of "Ik ga voor een sexdate... ik zie dat jij ook dat hebt en je bent wel een lekkertje... ik heb zin in je". Zulke reacties kan ik missen als kiespijn en die kreeg ik zeker een stuk of 20 per dag... No thanks
Je status beinvloed ook de matches en daar gaat het net om.

Je kunt uit je tekst laten blijken wat je precies zoekt.
Vampire Romance O+
pi_28857048
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 13:57 schreef Averon het volgende:
Met veeleisend bdoel ik dat menesn zichzelf aan dezelfe maat kunnen en willen meten als ikzelf. Ik bedoel ermee dat ik ze aan die maatstaf zal meten. En dan gaat het over dingen als verdraagzaamheid, respect, tolerantie maar ook culturele ontwikkeling, wereld kennis en diepgang.

Klinkt toch vrij arrogant als ik het zo terug lees. Btw, vergeef me nu spel en grammatica fouten, ik heb niet gechecked en Nederlands is niet mijn native tongue.
Hm, okee. Misschien kun je dat beter afleren.
pi_28857061
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 13:57 schreef MouseOver het volgende:

Iemand suggesties?
Ik vind er eigenlijk heel weinig mis mee...
  zaterdag 16 juli 2005 @ 14:05:36 #94
124948 Averon
One of the good guys
pi_28857067
Ik heb niet echt een bepaald idee wat uit deze oproep zou moeten komen. Een scharreltje is leuk, een relatie is nog leuker, maar dat is iets wat je niet kan forceren. Serieuzere oproepen liever alleen uit zuid limburg. Bij luchtigere replies is de afstand een stuk minder belangrijk.

Ik zou niet zeggen scharretlje, klinkt zo opervlakkig, kan best zijn dat je dat zoekt, maar weet niet of vrouwen het leuk vinden dat te horen. Zou zuid limburg wel spelen als Zuid Limburg, maar das een detail.

Als je claimed dat je luchtige en en serieuse replies aanneemt suggereer je eigenlijk dat je sommige replies niet serieus gaat nemen. Weet niet of dat een goed idee is.

Just some toughts, that's all. Disregard as needed.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 14:06:00 #95
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_28857078
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 13:47 schreef heiden6 het volgende:
heiden6 op knuz

Kun je die profielen bij RP ook bekijken als je geen member bent? Ik ben wel nieuwsgierig namelijk.
Jammer dat ik geen cijfer mag geven.... was zeker wel een 4 of lager geworden... durf je geen info over jezelf te geven ofzo?
pi_28857091
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 13:57 schreef Averon het volgende:
Dus eigenlijk ben je op zoek naar een kopie van jezelf?
  zaterdag 16 juli 2005 @ 14:07:26 #97
124948 Averon
One of the good guys
pi_28857118
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 14:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Hm, okee. Misschien kun je dat beter afleren.
Dat Nederlands niet mijn primairy taal is? Dat dacht ik al.

Tja, zoals ik zei, ik schrap die zinnen dus omdat ik ze arrogant vind, en ik oordeel schijnbaar hard over mensen.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 14:07:44 #98
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28857123
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 14:05 schreef Averon het volgende:

Ik zou niet zeggen scharretlje, klinkt zo opervlakkig, kan best zijn dat je dat zoekt, maar weet niet of vrouwen het leuk vinden dat te horen. Zou zuid limburg wel spelen als Zuid Limburg, maar das een detail.

Als je claimed dat je luchtige en en serieuse replies aanneemt suggereer je eigenlijk dat je sommige replies niet serieus gaat nemen. Weet niet of dat een goed idee is.

Just some toughts, that's all. Disregard as needed.
Kijk, daar kan ik wat mee

Ik neem het mee in een remake
Vampire Romance O+
  zaterdag 16 juli 2005 @ 14:08:32 #99
124948 Averon
One of the good guys
pi_28857140
You're welcome mate.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 14:08:32 #100
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_28857141
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 14:04 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Je status beinvloed ook de matches en daar gaat het net om.

Je kunt uit je tekst laten blijken wat je precies zoekt.
Als je gekeken hebt staat er heel duidelijk bij dat ik niet op zoek ben naar one night stands... maar ja... de gasten die dat wel zoeken kijken alleen naar foto's en lezen je stukje tekst niet.

Veel gehoorde klacht is trouwens dat men niet geloofd in mijn HBO...tis toch sneu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')